Kapalinu menim a menil vzdy tak, ze vypustim, necham vykapat ev.pomohu vyslapanim. Po nejake dobe tri kola utahnu a jedno,, delam,,.
PZ, LZ, PP, LP.
Nespěchám li, cizi pomoc netreba.
Kazdy mame sve methody, desetiletima vychytane.
Pedro píše:Kapalinu menim a menil vzdy tak, ze vypustim, necham vykapat ev.pomohu vyslapanim. Po nejake dobe tri kola utahnu a jedno,, delam,,.
PZ, LZ, PP, LP.
Nespěchám li, cizi pomoc netreba.
Kazdy mame sve methody, desetiletima vychytane.
suhlasŽivot mne naučil důvěřovat jenom tomu, co si zajistím sám, vlastníma rukama.
tonny píše:Čím povolit odvzdušňovací šroub? Mám tam palcový rozměr, co mám sadu...
tonny píše:Odvzdušnil jsem to tím, že jsem válečky několikrát zatlačil a napumpoval. Na STK to bylo bez problému, rozdíl na přední nápravě asi 3%.
vycucnut staru z nadrzky a doliat novu
premiesanim behom uzivania sa uz dostane nova aj do kolies
a je to hotove za 30 sekund
Pri použití ktoréhokolvek spôsobu odvzdušňovania postupujeme v rovnakom poradí, pozri paragrafy 11 a 12;
12) V prípade, že vykonávame kompletné odvzdušnenie, postupujeme v nasledovnom poradí:
1. lavé zadné, 2. pravé predné, 3. pravé zadné; 4. lavé predné koleso.
Haynes
Jerry3 píše:Život mne naučil důvěřovat jenom tomu, co si zajistím sám, vlastníma rukama. Tedy jsem se musel přiučit desateru řemesel. A závidím každému, kdo to takhle nastavené nemá.
Misojogi píše:....aky dovod ma uvedene poradie?
1. lavé zadné, 2. pravé predné, 3. pravé zadné; 4. lavé predné koleso.
Misojogi píše:odkial je tento navod(zeby manual?)Pri použití ktoréhokolvek spôsobu odvzdušňovania postupujeme v rovnakom poradí, pozri paragrafy 11 a 12;
12) V prípade, že vykonávame kompletné odvzdušnenie, postupujeme v nasledovnom poradí:
1. lavé zadné, 2. pravé predné, 3. pravé zadné; 4. lavé predné koleso.
Haynes
Pedro píše:Kapalinu menim a menil vzdy tak, ze vypustim, necham vykapat ev.pomohu vyslapanim. Po nejake dobe tri kola utahnu a jedno,, delam,,.
PZ, LZ, PP, LP.
Nespěchám li, cizi pomoc netreba.
Kazdy mame sve methody, desetiletima vychytane.
Ano, když tam vzduch. Když ale měníš brzdovku stylem vyšlapat / dolívat, tak se tam vzduch nedostane. Proč (jestli tedy) držet pořadí i zde?NOVON píše:....Odvzdusnit odzadu do krize,od nejdelsi vetve....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků