Gufero - smer zavitu

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Návštěvník

Re: Gufero - smer zavitu

Příspěvek od Návštěvník »

Ta dirka je tam kvůli tomu, aby se při selhání mechanické ucpávky hřídele čerpadla nedostala chladicí kapalina do jeho ložisek. U starých motorů, které měly domazávání ložisek čerpadla (většinou Staufferovou maznicí), touto dirkou naopak odcházelo přebytečné mazivo. Jen mimochodem, jakákoli mastnota v chladicí kapalině likviduje její inhibitory koroze.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Gufero - smer zavitu

Příspěvek od Pitris »

NOVON píše:pitris: Motor se vzdycky toci ve smeru hodinovych rucicek,ci-li doprava..
Pitris píše: :shock: :?:
NOVON píše:Oki teda..běžný motor v automobilu.. :mrgreen:
Nedivím se směru otáčení ale tomu oslovení - já v tomto vlákně nic dosud nenapsal a co si pamatuji tak jen Harryho jsem se kdysi ptal na točení motoru v jeho podpisu. A jo - Honda VTEC není běžný motor :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Gufero - smer zavitu

Příspěvek od NOVON »

Pitris píše:
NOVON píše:pitris: Motor se vzdycky toci ve smeru hodinovych rucicek,ci-li doprava..
Pitris píše: :shock: :?:
NOVON píše:Oki teda..běžný motor v automobilu.. :mrgreen:
Nedivím se směru otáčení ale tomu oslovení - já v tomto vlákně nic dosud nenapsal a co si pamatuji tak jen Harryho jsem se kdysi ptal na točení motoru v jeho podpisu. A jo - Honda VTEC není běžný motor :mrgreen:
Aha sry..V mobilu je to dost nepřehledné,přehlídnul jsem se.. :oops:
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Odpovědět