Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Autoxxxrady

Re: Bishop's

Příspěvek od Autoxxxrady »

0W-40 New Life neni olej co má nejlepší čistící schopnosti .) když potřebuješ se zbavit hodně už velkých nečistot musíš použít ještě lepší aditivaci. Tady ti pak jde o to použít normu s největší schopností čistit usazeniny .)
A 5W-50 je na čištění ještě horší .) je mně líto
Autoxxxrady

Re: Bishop's

Příspěvek od Autoxxxrady »

Pro čištění je lepší např. Mobil 1 ESP Formula 5W-30 než 0W-40 New Life .)

Čistí ti to podle použité výkonnostní normy ne podle viskozity.

Zjednodušeně na normální proplach ti stačí 10W-40 je nejlevnější. Když chceš trošku víc čistit dáš 5W-40 pořád za dobrý ceny. A když se chceš zbavovat opravdu zanesenéhé motoru, tak musíš použít nejmodernější 5W-30.
Koliesko

Re: Bishop's

Příspěvek od Koliesko »

Tie spominane oleje mi boli poradene pre velmi dobru cistiacu schopnost, myslim ze aj tuna na tomto fore... Mobil 1 ESP Formula 5W-30 mozno ma spickove cistiace vlastnosti ale nenalejem ho do takmer 20 rocneho motora. Viac v inom vlakne, toto je o Bishope :-)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

Koliesko píše:Viac v inom vlakne....

http://www.oleje.cz/forum/cistiaca-scho ... t5442.html
Koliesko píše:toto je o Bishope....
Ano. Děkuji :wink: admin
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

Mate nejake nove skusenosti s Bishops? Po odjazdeni dlhsich tras a casu. Predsa len tie prispevky tu maju uz nejaky cas za sebou.

Dik
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Přidávám třetinku do nové náplně pravidelně při každé výměně, ale abych ti tu psal, co to dělá či jak se motor chová, to po mně nechtěj, už jsem si zvykl... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

Takze auto slape ako ma, To je fajn.
Pytam sa preto, ze ja uvazujem o nejakej takej udrzbe motora. Benzin 145000km. Teraz mam nabehane 1800km na oleji. Tak este pockam. Ale skusim odobrat olej pred pouzitim vyplachovaca a porovnam ho s olejom po pouziti vyplachovaca.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Jen pro upřesnění, nepoužívám proplachovač, nalívám (do necelých šesti litrů olejové náplně) třetinu balení tohoto: http://www.bishopsoriginal.cz/?p=69, interval výměny oleje 12-15tis.km.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

Nepresiel si cez vyplach a uvolnovac kruzkov ale iba si rovno daval tu podpornu zmes do leja?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Áno, presne tak, nebolo treba nič preplachovať ani uvolňovať... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

A ako spoznam ci to treba peplachnut alebo uvolnit?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Nejsem mechanik, motorář ani odborník, ale laicky si myslím, že pokud máš auto delší dobu a něco o něm víš a motor znáš, poznáš (budeš vědět), je-li něco takového potřeba. Na tachometru mám nyní 223t.km, skutečnost bude z jistých důvodů o něco vyšší, odhaduju cca 300t.km, olej po vypuštění není černý jako bota ale jen krásně tmavohnědý, voní jako vyjetý olej a nesmrdí benzínem, jak vypadá prostor vaček po sundání ventilových vík, jsem už viděl několikrát taky, motor startuje vždy na první pokus, auto (motor) jezdí dle mého soudu hodně dobře. Ano, dolévám olej, ale jsem stále v normě výrobce auta a komprese dle zkušeného mechanika, který mi dělal rozvody (a protáčel motor golou), bude v pořádku. Proto jsem usoudil, že proplachovat a uvolňovat kroužky není třeba. Pokud se pro to rozhodneš, motoru neublížíš, já jsem se rozhodl jinak. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

Skusim dat len tu prisadu na mazanie. Ale neviem ci potom ked dam vyplach okolo 8000km ci to vsetko nevyplachnem znovu von. Alebo pockat az na vyplach.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Přečteš-li si pořádně povídání o tom přípravku, zjistíš, že případný výplach motoru po 8tis.km by už neměl ničemu vadit... :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
ezop

Re: Bishop's

Příspěvek od ezop »

Rozumiem naco je
Přísada k odstranění kalů a usazenin z motoru
Prostředek k uvolnění pístních kroužků

Ale ak je rozdiel medzi
RECEPTURA XLO-G 7 500 – STABILIZÁTOR MOTOROVÝCH OLEJŮ Stabilizátor motorových olejů benzinových motorů

A

RECEPTURA 460-G Přísada do oleje k ošetření benzinových motorů osobních a dodávkových automobilů
Odpovědět