Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od jerome »

Jazdím až do 1.55 a pohoda :wink: :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Misojogi »

rozhodným bodem je právě výstupek TWI, resp. tři (x dva) po obvodu pneu.
ano to je dobry argument a jasny
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Pitris »

to torro: Dívám se že Ty ad absurd sám. A zbytečné dál něco psát.
Snad jen, že letní mám "W" a zimní "H".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od torro »

Nevím, jaký máš index rychlosti a zátěže, ale pokud jsi v předepsaném limitu, tak je to v naprostém pořádku. Stejně jako u toho, kdo jezdí letní na 1,6 a zimní v zimě na 4 mm (pro jednoho píšu o ČR). Je na každém, jaký "svůj" limit v rámci předepsaného limitu si nasadí. A dement to není. Dělá to, co je po něm, vyžadováno. Ale pokud ten předepsaný poruší, tak to skutečně dement je.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Bramborak3 »

Jak psali chlapi. Pneu pod 3mm už na vodě není 2x bezpečné.. Viděl jsem článek od michelinu, kde říkají že pneu jeté na 2-3 mm mají nižší spotřebu. Myšleno u gum 17 palec výš.
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od dany01 »

Čítal som to aj ja dávnejšie ,ma to samo logiku , nižší dezén menej odporu, ale to mysleli na suchej vozovke- ak si dobre pamätám.
Primitív- zober si to ako chceš, za tym si stojím guma s 1,6 mm nemá šancu na vode- už len voda vo vyjazdených koľajách ciest dostáva aj nové gumy do aquaplaningu, ak si nezažil tak s tými 1,6 ani radšej neskusaj. Tu rozprávku o 1.6 mm zákone ktorý Ta týmto ospravedlnuje ísť na tuto hranicu nechajme pre iných....na telefóny , iné picoviny za stovky EUR, nieje problém niekomu zaplatiť ale aby kúpil na dlhšiu 4 gumy hoci aj mainstreamové, tak to nie ... je to vecná debata ako pri olejoch, tam aspom ten smejd naleje do motora ale pri gumách budú jazdiť pomaly až drôtov....
K tym priekopám plných aut s novými gumami, 4x4 , všetkými bezp.asistentmi je zbytočne sa vyjadrovať, niektorí ľudia aj keby jazdili po koľajách , tak skončia mimo nich.....
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Jerry3 »

Pro ilustraci, co je vlastně chobot za člověka:
chobot píše:A jaka ze zeme se skryva pod "SI" ????
Jerry3 píše:
chobot píše:A jaka ze zeme se skryva pod "SI" ????
Viz norma ISO3166. To taky neznáš? :twisted:
chobot píše:Vis vubec,co jsi napsal?? SI,.
Zeby Singapore :lol: ??
Co sem pletes ISO 3166? ( https://de.wikipedia.org/wiki/ISO_3166)
Symptomy zyclothymie pozoruji delsi dobu u tebe.
Viz:
https://de.wikipedia.org/wiki/ISO_3166
https://de.wikipedia.org/wiki/ISO-3166-1-Kodierliste
https://de.wikipedia.org/wiki/Slowenien
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Jerry3 »

Jerry3 píše:
chobot píše:A muzes sem hodit to same tykajici se pneus v CR?(pravni predpis,nazev,cislo,clanek,odstavec) :lol:
Mohu: Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů; §40a.
chobot píše:Uz si vzpominas?Je to jen par hodin :P :P

Citim s tebou,nemas to lehke.
Ze jsi celou vec s pneu nepochopil...nevadi,ani to neprekvapuje.Jini to pochopili velmi rychle.A to je dulezite.

https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-36 ... pneumatiky
Zajimave,tahle citace,kde neni nic o celorocnich, ti staci,jo?
A tohle ne? :https://www.ris.bka.gv.at/GeltendeFassu ... r=10011336

Uz jsi unavny.
V předmětném zákoně je odvolávka na další právní předpis, konkrétně tento
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341?text=M%2BS
kde se v Příloze č. 12 (k předmětné vyhlášce č. 341/2014 Sb.), v části F, konkrétně píše:
"Druhem dezénu pneumatiky se rozumí dezén letní a dezén zimní, u něhož je na bočnici pneumatiky vyznačeno označení M+S, M.S, M/S nebo MS".

Jinak řečeno, legislativně žádná "celoroční pneumatika" neexistuje, a to dokonce ani v AT. :idea:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Jerry3 »

Simplicius simplicissimus, a ještě k tomu agresivní! :evil:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od skodovkar »

Bramborak3 píše:Jak psali chlapi. Pneu pod 3mm ...
Kdyby pod 3 mm. Včera cestou na sraz se mi dvakrát na fáčku na mokru urval zadek, jednou jsem to zkorigoval, podruhé to byly regulérní hodiny(1 x 360°) (moje první :x ). A měl jsem pneu s plným vzorkem (najeto 5 tKm kdyby moc). Zkrátka vzorek nevzorek, nemůžeš si být nikdy naprosto jist :idea:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od pepoh »

to si mal jaky archivny rocnik :?: :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Misojogi »

Včera cestou na sraz se mi dvakrát na fáčku na mokru urval zadek, jednou jsem to zkorigoval, podruhé to byly regulérní hodiny(1 x 360°) (moje první :x ). A měl jsem pneu s plným vzorkem (najeto 5 tKm kdyby moc).
ake konkretne gumy to boli? vyrobca, dezen, DOT a velkost?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Jerry3 »

Určitě bych se podíval na zadní tlumiče.

Jinak to, co tady celou dobu razím, se nazývá "řízení rizik": sice nemohu vyloučit nic, ale udělám vše pro to, abych si v rámci toho, co mohu ovlivnit, mohl být pokud možno jist, resp. tomu věřit.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od Jerry3 »

torro píše:Nevím, jaký máš index rychlosti a zátěže, ale pokud jsi v předepsaném limitu, tak je to v naprostém pořádku. Stejně jako u toho, kdo jezdí letní na 1,6 a zimní v zimě na 4 mm (pro jednoho píšu o ČR). Je na každém, jaký "svůj" limit v rámci předepsaného limitu si nasadí. A dement to není. Dělá to, co je po něm, vyžadováno. Ale pokud ten předepsaný poruší, tak to skutečně dement je.
Ano, dotyčný se sice nevystavuje postihu, to však nevylučuje, že to dement je.

A zejména v ČR se jako příčina dopravní nehody nikdy neuvádějí pneumatiky, pokud se vejdou do zákonného limitu. To však ani v nejmenším nevylučuje, že měly na dané nehodě lví podíl. :idea:
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí

Příspěvek od torro »

Jerry3 píše: Ano, dotyčný se sice nevystavuje postihu, to však nevylučuje, že to dement je.
Ano, může být. Ale určitě ne z důvodu toho, že dodržuje nastavená pravidla. A o to tady jde od začátku. Protože jinak jsme tady dementi všichni, protože dodržujeme pravidla tohoto fóra. Například.
Odpovědět