pát črc 31, 2020 15:51
pát črc 31, 2020 16:33
pát črc 31, 2020 17:09
pát črc 31, 2020 19:19
pát črc 31, 2020 20:20
sob srp 01, 2020 0:05
sob srp 01, 2020 0:17
Pitris píše:le spaluješ bezsirnou naftu, kdežto v oleji síra (a taky fosfor a popel) být musí.
sob srp 01, 2020 7:24
sice psa rve 2312 0w30 teraz do vsetkeho, si myslim ze benzinak sa s tym lepsie popasuje.sk forum píše:Mám za sebou cca 1000 km s 1.2 puretech a dalších cca 600 km s 1.5 blueHDI.
Všetko jazdené podobným štýlom po rovnakých cestách.
Dojmy z 1.2 puretech - prijemne živé, ľahké rozbehy, spotreba okolo 6,5 litra kombi, na diaľnici 140 kmh GPS okolo 7,5 litra. Motor je tichý, za studena trochu vibruje ale nič nepríjemne to nie je.
Dojmy z 1.5 blueHDI - horšie nastavenie pri rozbehu, treba byt opatrný s plynom a spojkou, puretech sa rozbieha prirodzenejšie. Motor je na voľnobeh hlučný - hlavne za studena. Ale počuť ho stále. Našťastie menej ako v prípade TDi. Na diaľnici točí okolo 2600 otáčok má 6tku čo má neprijme e prekvapilo. Asi následkom toho rastie spotreba, ktorá na diaľnici pri 140 kmh GPS osiciluje okolo 8 litrov.
Áno, diesel žerie má diaľnici viac ako benzín.
Auto bolo však zaťažené len šoférom.
Diesel má pohotovo slabšiu pružnosť, treba stále radiť a ťah je nevýrazný, negraduke s otáčkami, naopak postupne klesá.
Pokial mám teda porovnať ja, 1.2 puretech je JEDNOZNAČNE lepší motor ako 1.5 blueHDI.
sob srp 01, 2020 9:07
pepoh píše:clanok som videl, chapem tak ze vysoke opotrebenie dyzlu je hlavne sposobene dpf-regen a bionaftou.
pon srp 10, 2020 16:46
pepoh píše:hlavne 5w30 mi pripadaju osizene na zlozeni, u nich je vysoka sanca ze "vyletia vyfukom" (na rozdiel ako w40+). teda lowsaps je nutnost.
úte srp 11, 2020 6:01
filla píše:pepoh píše:130km/h při 2600RPM a spotřeba 8l? To se mi nějak nezdá... Jde o jeden z nejúspornějších dieselů, který můžete koupit, vždyť se starší generací HDI jezdím za polovinu.
úte srp 11, 2020 9:02
To jsou ovšem zcela a naprosto jiné oleje.svara@ píše:Olej Ravenol FEL 5W/30 B 71-2290, jediný olej, u kterého jsem po 8000 km, na olejové měrce nepoznal úbytek. Přesto je nyní v motoru Total QUARTZ 9000 ENERGI 0W/30. A3/B4
Sú tamsvara@ píše:Jaký a zda vůbec je nějaký rozdíl, co do opotřebení a celkové kondice motoru, Total INEO ECS vs. Ravenol FEL, nám asi nikdo nezdělí. Cenově značně výhodnější pro TOTAL. Oba jsou B71 2290.
tých motorov.kater píše:rozdiely ktoré sa dajú zistiť iba rozborom
úte srp 11, 2020 9:19
úte srp 11, 2020 10:01
čtv srp 13, 2020 5:38