PAO, estery, nanodrive...
Moderátor: Colommbo
Re: PAO, estery, nanodrive...
Pavel: Tak to je dobrá zpráva pro všechny zájemce o R-kové oleje
Re: PAO, estery, nanodrive...
No a já dostal odpověď od p. Dušátka z "českého" Ravenolu, že u těchto olejů (konkrétně dotaz na RSE 10w50) už výrobce API ani ACEA neuvádí, a že bylo opraveno info už i na českých stránkách.
A že tu kompatibilitu s těsněními ověří u německých kolegů....
Jinak ale konverzace rychlá a v pohodě, a bez jakéhokoliv náznaku že by ho to snad nějak obtěžovalo.
A že tu kompatibilitu s těsněními ověří u německých kolegů....
Jinak ale konverzace rychlá a v pohodě, a bez jakéhokoliv náznaku že by ho to snad nějak obtěžovalo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: PAO, estery, nanodrive...
Kazdopadne som presvedceny ze tie R oleje na bezne jazdenie su zbytocne a v specifickych jazdnych podmienkach dokonca kontraproduktivne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
Já jsem tedy, minimálně v Německu na dálnici, ocenil, že jsem měl v motoru Ravenol RCS 5W-40. Teplota oleje ve vaně vystoupala až na 121 °C.
A tady to rozhodně zbytečné nebylo.
A tady to rozhodně zbytečné nebylo.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: PAO, estery, nanodrive...
Teplotu vo vani som na byvalej 2,2 hdi mal bliziacu sa k 135C a total quartz 9000 to zvladal tiez, takze to je take...
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
ad2) jak si se s tou naftou dostal na tu teplotu?
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
ad2) jak si se s tou naftou dostal na tu teplotu?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: PAO, estery, nanodrive...
Možná to zvládl, ale dlouhodobě a lépe to bude zvládat "R" olej od Ravenolu... A ten já svému motoru rád dopřeju...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: PAO, estery, nanodrive...
Pitris: normalne plny plyn na dialnici
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
PavelRS píše:Možná to zvládl, ale dlouhodobě a lépe to bude zvládat "R" olej od Ravenolu... A ten já svému motoru rád dopřeju...
Na dialniciach pri vysokej teplote hej, v beznej prevadzke nie
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
Ravenol RCS má aditiva, která chrání motor i za studena. Navíc, nevím jak ty, ale já se občas a rád svezu ostře a u mě poskoky se studeným motorem nejsou. Čili u mě tenhle olej využiju a motor to ocení i mimo dálnici. Navíc má velmi dobré čistící schopnosti.
Nesouhlasíš, ok. Já jej ale budu používat dál.
Nesouhlasíš, ok. Já jej ale budu používat dál.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: PAO, estery, nanodrive...
Jo, to bylo v dobe, kdy Total qe 9000 byl stejny jako Elf. Elf zustal stejny a Total sel dolu s cenou, ale i slozenim.Pitris píše:Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
Re: PAO, estery, nanodrive...
PavelRS: ja netvrdim aby si ho nepouzival, je to super olej a ked jazdis v podmienkach ako pises ma vyznam, ja som napisal svoju skusenost s pouzitim tychto olejov pri beznom jazdeni, ale o tom uz pisal Shi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
Shi píše:Jo, to bylo v dobe, kdy Total qe 9000 byl stejny jako Elf. Elf zustal stejny a Total sel dolu s cenou, ale i slozenim.Pitris píše:Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
Isteze, a zvladal to dobre, ale dnes ho uz nepouzivam
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: PAO, estery, nanodrive...
Jasně, s tím souhlasím taky. Na poskoky se studeným motorem vhodné nebudou a ani bych ho v tomhle případě nepoužil.
Mě čeká vždy min. 15 km, když někam jedu, takže olej ohřeju každou jízdu.
Mě čeká vždy min. 15 km, když někam jedu, takže olej ohřeju každou jízdu.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: PAO, estery, nanodrive...
tak potom je to v poriadku
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw