Pančování oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Pančování oleje
Tiež som si v pondelok kúpil rovnaký Mobil ale v litrovkách, EAN začína zhodnými číslami, mierka nie je dokrivená, zadná nálepka je odlepovacia a popis nie je v nemčine - tá celkom chýba, je na ňom "len" 3+7 jazykov, vnútri zákaznícka linka na Belgicko a vyrobené EU s upresnením Italy (na tvojej fotke detaily ťažko rozoznať, tuším máš IT tiež). Okrem litroviek mali ešte 4-litrovky.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Pančování oleje
Tak mi včera přišla odpověď od zástupců Mobilu:
Obaly produktů Mobil nejsou dosud opatřeny žádným bezpečnostním prvkem typu hologram nebo UV štítek. Na zadní straně obalu je pouze BATCH No. což identifikuje plnění. Pokud ho však někdo zkopíruje z originálu pak je i toto číslo pro účel identifikace k ničemu. Spolehlivá je pouze chemická analýza. I tak je však problém prokázat, odkud jste neoriginální vzorek získal.
QR kód obsahuje číslo typu obalu/štítku/etikety.
Do ČR se standardně dodává produkt Mobil Super 3000 X1 5W-40 v následujích baleních:
Název produktu-------------------------------------------------Kód ExxonMobil
Mobil Super 3000 X1 5W-40 (12 x 1 L) CZ 1 L----------------------151775
Mobil Super 3000 X1 5W-40 CZ 208 L--------------------------------150010
Mobil Super 3000 X1 5W-40 (4 x 4 L) CZ 4 L------------------------151776
Mobil Super 3000 X1 5W-40 60 L ------------------------------------150568
Balení 5L není primárně určeno pro ČR. Je to dovoz/reexport z jiné země.
Prodejce mého oleje mi včera volal a ve zkratce říkal:
Mají 2 dodavatele. Jeden z Polska a druhý z Německa.
Oba dva mají kanystr stejný. Stejně nekvalitně udělaný.
Prý se nemám bát. Mají na vše papíry od dodavatelů. Já mám zřejmě z Německa.
Měli problém i s kanystry Sunoco ze kterých unikal olej a taky to byl originál. Sunoco potvrdilo špatnou šarži kanystrů. Asi tak.
Obaly produktů Mobil nejsou dosud opatřeny žádným bezpečnostním prvkem typu hologram nebo UV štítek. Na zadní straně obalu je pouze BATCH No. což identifikuje plnění. Pokud ho však někdo zkopíruje z originálu pak je i toto číslo pro účel identifikace k ničemu. Spolehlivá je pouze chemická analýza. I tak je však problém prokázat, odkud jste neoriginální vzorek získal.
QR kód obsahuje číslo typu obalu/štítku/etikety.
Do ČR se standardně dodává produkt Mobil Super 3000 X1 5W-40 v následujích baleních:
Název produktu-------------------------------------------------Kód ExxonMobil
Mobil Super 3000 X1 5W-40 (12 x 1 L) CZ 1 L----------------------151775
Mobil Super 3000 X1 5W-40 CZ 208 L--------------------------------150010
Mobil Super 3000 X1 5W-40 (4 x 4 L) CZ 4 L------------------------151776
Mobil Super 3000 X1 5W-40 60 L ------------------------------------150568
Balení 5L není primárně určeno pro ČR. Je to dovoz/reexport z jiné země.
Prodejce mého oleje mi včera volal a ve zkratce říkal:
Mají 2 dodavatele. Jeden z Polska a druhý z Německa.
Oba dva mají kanystr stejný. Stejně nekvalitně udělaný.
Prý se nemám bát. Mají na vše papíry od dodavatelů. Já mám zřejmě z Německa.
Měli problém i s kanystry Sunoco ze kterých unikal olej a taky to byl originál. Sunoco potvrdilo špatnou šarži kanystrů. Asi tak.
Re: Pančování oleje
Čím novšie balenie, tým u množstva značiek aj nekvalitnejšie „nízkoemisné“ tenké obaly na poslednú cestu, z toho vyplýva aj ich možná viditelná šmejdovitosť (priezorový pás). Rozoznať v takýchto podmienkach švindel volným okom bude čoraz nemožnejšie.
Mnou spomínané 1 a 4-litrovky boli/sú z konca 2017 a plastové obaly na nich ešte vcelku v poriadku.
Mnou spomínané 1 a 4-litrovky boli/sú z konca 2017 a plastové obaly na nich ešte vcelku v poriadku.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Pančování oleje
Dnes ráno jsem šel uložit do recyklační popelnice plastovou 5l bandasku od kapaliny do ostřikovače. Abych zmenšil její objem, uvolnil jsem víčko a snažil se ji sešlápnout, ale moc to nešlo. Pak mi došlo, proč: ta bandaska byla přinejmenším 10 let stará. U některých dnešních hrozí, že uložené v zavazadlovém prostotu auta při prudším manévru prasknou a vytečou.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Proto bych se tý starý nezbavoval. Staré petky od Cocacoly byly taky bytelný a dnes? Je pravda,že nejsem příznivcem pet lahví. Ale když si doma schraňuji nějaké kanystry od destilek a pod,tak v těch starých jsem v pohodě nechal i benzín a vůbec kde co. Dnes se tam bojím nechat i tu vodu ... Prostě se šetří všude a za každou cenu.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Pančování oleje
Naneštěstí jsem ji už zdeformoval a narovnat nejde.
Re: Pančování oleje
Pride mi to ako vyhovorka, kanyster vyzera ako smejd ale nebojte sa mame papier (ktory znesie vsetko)Voci píše:Prodejce mého oleje mi včera volal a ve zkratce říkal:
Mají 2 dodavatele. Jeden z Polska a druhý z Německa.
Oba dva mají kanystr stejný. Stejně nekvalitně udělaný.
Prý se nemám bát. Mají na vše papíry od dodavatelů. Já mám zřejmě z Německa.
Měli problém i s kanystry Sunoco ze kterých unikal olej a taky to byl originál. Sunoco potvrdilo špatnou šarži kanystrů. Asi tak.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Jo, něco takovýho. Krabici jsem zatím nekuchal, protože s ní potřebuju občas manipulovat, jen jsem zatím stočil nějakých 7l.shalibaba píše:Co ty 20-ti litrové kartony? Mají stírací kód? BigBangu, jak funguje stáčení? Podobně jako mošt, co se stejně prodává v 5-ti litrovém balení? Tj. při vypouštění se tvoří v igelitovém pytli podtlak, takže nedochází ke kontaminaci zbylého oleje se vzduchem? To by pak nebylo špatné a měl bych jej na dvě výměny.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Pančování oleje
Pokud je tomu tak a kohout nepřisává vzduch, tak by to bylo super. Plánuji do budoucna u dvou aut sjednotit olej - naštěstí mají obě auta normy, které jeden druh oleje plní a toto by bylo řešení.
Re: Pančování oleje
Podobné vyjádření jsem teď dostal od svého dodavatele, když jsem mu psal, proč dodaný olej Total má nakvalitní měrku oleje. - Jejich oleje pochází z ofic. distribuce, mají stále stejného dodavatele, stejné faktury atd. Pravděpodobně prý výrobce změnil dodavatele kanystrů. -Voci píše:Prodejce mého oleje mi včera volal a ve zkratce říkal:
Mají 2 dodavatele. Jeden z Polska a druhý z Německa.
Oba dva mají kanystr stejný. Stejně nekvalitně udělaný.
Prý se nemám bát. Mají na vše papíry od dodavatelů. Já mám zřejmě z Německa.
Měli problém i s kanystry Sunoco ze kterých unikal olej a taky to byl originál. Sunoco potvrdilo špatnou šarži kanystrů. Asi tak.
Re: Pančování oleje
Nedalo mi to a sehnal jsem UV lampu. Na přední nálepce oleje Ravenol se pod UV světlem objevil nápis Ravenol original.shalibaba píše:Mám tady tři různé butily od Mobil1, ale bohužel, UV světlo nemám
Bohužel, ani jedna nálepka jednolitrových balení od MOBIL1 z různých distribucí nic nedělá.
Re: Pančování oleje
Zástupce Mobilu mi odepsal jak jsem psal výše, že žádný prvek takovéto ochrany nemají. Ale díky za snahu a info.
Re: Pančování oleje
Zkusil jsem to spíše ze zvědavosti, Tvůj post jsem samozřejmě četl.
Více mi zajímal RAVENOL a zde jsem uspěl.
Více mi zajímal RAVENOL a zde jsem uspěl.
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Tak jsem před nedávnem zase stáčel a pozoroval co a jak se děje. Žádný bublinky jsem při stáčení neviděl, takže bych čekal, že si to vzduch nepřisáváshalibaba píše:Pokud je tomu tak a kohout nepřisává vzduch, tak by to bylo super. Plánuji do budoucna u dvou aut sjednotit olej - naštěstí mají obě auta normy, které jeden druh oleje plní a toto by bylo řešení.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40