Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Prostě typicky vychcaný čecháček: něco provedu, tak místo abych se k tomu postavil jako chlap, začnu hledat tisíc důvodů, abych nemusel přijmout zodpovědnost. Ale ano - ryba smrdí od hlavy: jaký stát, takoví lidi. A institut osoby blízké (nebo naopak dostatečně vzdálené) je další výsměch spravedlnosti. Když někdo není schopen přijmout důsledky svého jednání, je to prachsprostý srab.
Re: Ostatní
Pro bezpečnou jízdu je důležité nejen dobře vidět, ale také správně pochopit to, co vidíme.
Nepodceňujte význam bezpečnostních přestávek! Po čtyřhodinové jízdě řidič reaguje jen s poloviční rychlostí, než s jakou reagoval na stejné podněty při zahájení jízdy.
Vznik nebezpečné situace může mít příčinu v soustředění se na informaci, která je z hlediska aktuálních podmínek na silnici méně důležitá
Pozornost může narušit přílišné duševní napětí – stres.
Předvídavost je schopnost řidiče správně a včas odhadnout vývoj budoucí dopravní situace. Nejlepší řidiči mají vyvinut vysoký stupeň dopravní představivosti a předvídavosti – stupeň vyhodnocování informací z provozu. Tato schopnost je někdy označována pojmem, že řidič „vidí a myslí dopředu“. Špičkoví řidiči tak předcházejí možným obtížím ještě dříve, než do nich přijedou. Jedná se o tzv. kooperativní způsob řízení.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Postupný společenský vývoj s sebou zákonitě přinesl nutnost úpravy některých oblastí života právními normami a k dohledu nad jejich dodržováním byl vytvořen také příslušný aparát. Jsa dozajista jednak ovlivněn tím, co bylo celý můj dosavadní život mojí náplní práce, a druhak možná nejsa tak úplně srab snažím se rychlostní limity (a dopravní předpisy vůbec) +- dodržovat. Taky se semtam (s ohledem na momentální okolnosti) rád trochu "svezu", ale při vědomí všech případných (a tedy i právních) důsledků a proto si v tomto případě dovolím souhlasit...Návštěvník píše:Prostě typicky vychcaný čecháček .... je to prachsprostý srab.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Milý Návštěvníku. To, co jsi tady napsal je výlev nepoučeného, lehce manipulovatelného, ba přímo hloupého občana, pardon, ovčana. “Institut osoby blízké” tak, jak se o něm mluví v souvislosti s touto problematikou, neexistuje. To si jenom někdo vymyslel, aby tady manipuloval veřejným míněním.
Z. č. 2/1993 Sb., Listina základních práv a svobod, čl. 37, odst. 1/: “Každý má právo odepřít výpověď, jestliže by jí způsobil nebezpečí trestního stíhání sobě nebo osobě blízké”. Stejné je to v řízení o přestupcích.
Z důvodu shora uvedeného nechápu, proč se vůbec někdo odvolával na nějakou osobu blízkou. “Ve smyslu ust. čl. 37 LZPS odpírám výpověď v této věci. Tečka.
V občansko právních věcech nese důkazní břemeno navrhovatel, dokazovat musíte např. i orgánům správy daní atd., ale v trestně právních věcech dokazují orgány činné v tr. řízení. No, ale v tuzemském Kocourkově je možné úplně všechno, takže to tady dopadlo, jak to dopadlo. Jenom nechápu nečinnost Ústavního soudu. No. Vlastně chápu. Poté, co tady v jiných věcech předvedl se už nebudu divit vůbec ničemu.
Navíc stavy Policie byly výrazným způsobem sníženy, takže bylo potřeba pořešit příjem z přestupků v dopravě. A tak tu máme situaci, že odpovídáme i za delikty, se kterými máme společné pouze vlastnictví vozidla, se kterým měly být spáchány, situaci, kdy v trestním řízení, ale i v tom přestupkovém nadále platí ono shora uvedené ustanovení LZPS, pouze v řízení, jehož předmětem je dopravní problematika je to vše jinak. Neuvěřitelné.
Z. č. 2/1993 Sb., Listina základních práv a svobod, čl. 37, odst. 1/: “Každý má právo odepřít výpověď, jestliže by jí způsobil nebezpečí trestního stíhání sobě nebo osobě blízké”. Stejné je to v řízení o přestupcích.
Z důvodu shora uvedeného nechápu, proč se vůbec někdo odvolával na nějakou osobu blízkou. “Ve smyslu ust. čl. 37 LZPS odpírám výpověď v této věci. Tečka.
V občansko právních věcech nese důkazní břemeno navrhovatel, dokazovat musíte např. i orgánům správy daní atd., ale v trestně právních věcech dokazují orgány činné v tr. řízení. No, ale v tuzemském Kocourkově je možné úplně všechno, takže to tady dopadlo, jak to dopadlo. Jenom nechápu nečinnost Ústavního soudu. No. Vlastně chápu. Poté, co tady v jiných věcech předvedl se už nebudu divit vůbec ničemu.
Navíc stavy Policie byly výrazným způsobem sníženy, takže bylo potřeba pořešit příjem z přestupků v dopravě. A tak tu máme situaci, že odpovídáme i za delikty, se kterými máme společné pouze vlastnictví vozidla, se kterým měly být spáchány, situaci, kdy v trestním řízení, ale i v tom přestupkovém nadále platí ono shora uvedené ustanovení LZPS, pouze v řízení, jehož předmětem je dopravní problematika je to vše jinak. Neuvěřitelné.
Re: Ostatní
je tedy vlastně pravda, protožeNOP píše:Milý Návštěvníku. To, co jsi tady napsal
tak vidíš.NOP píše:v tuzemském Kocourkově je možné úplně všechno, takže to tady dopadlo, jak to dopadlo.
Re: Ostatní
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/au ... neprinesl/od příštího roku se Austrálie vrátí zpátky do klubu.
K moci se totiž v Severním teritoriu dostaly opět jiné politické síly a tamní ministr dopravy Peter Styles kupodivu myslel hlavou. Stačilo se podívat na čísla nehodovosti - mezi léty 2000 a 2006 zemřelo na silnicích Severního teritoria 292 lidí, během dalších šesti let od zavedení omezené rychlosti na dálnicích pak 307. Přínos omezené rychlosti pro bezpečnost provozu je tedy evidentně v nejlepším případě nulový, v horším záporný.
Styles tak rozhodl, že od února 2014 bude rychlostní limit odstraněn na 200kilometrovém úseku Stuartovy dálnice mezi Alice Springs a Barrow Creek, to je jakési australské středozemí. Zřejmě aby nevzbudil příliš velkou vlnu nevole, učinil zatím pouze takto, na 1 rok a poté věc znovu zhodnotit. Styles hovoří moudře, když říká: „Vracíme jen odpovědnost zpátky do rukou motoristů - musejí být schopni řídit v souladu se svými schopnostmi a stavu na silnicích,” což je přesně ten stav, který podle nás vede k bezpečnějším silnicím. Styles dále argumentuje spíše věcně, když říká, že v celém Severním teritoriu je velmi nízký provoz a dopravu není třeba limity zdržovat. Za testovací úsek pak byl zvolen ten, kde za posledních deset let nezemřel v souvislosti s rychlostí jediný člověk.
Ministr dále upozorňuje, že žádný rychlostní limit neznamená nulový dohled. Policie bude dále věnovat pozornost nebezpečné jízdě, nezapnutým pásům nebo jízdě pod vlivem alkoholu, což jsou hlavní příčiny smrtelných nehod v Severním teritoriu.
Re: Ostatní
Rakušané patří mezi nejhorší evropské řidiče! A jestliže něčemu přizpůsobují svou jízdu, tak předpovědi počasí v rádiu.
Re: Syntetika vs. polosyntetika
To je holt dnešní doba. Ve velkém autě s motorem 1,2 L, který je nejlépe dvěma turbodmychadly donucen dávat dnes už povinných x a více kilowatt, musí být pouze plná syntetika, v kapse řidiče foťáček, jehož pidisnímač má alespoň 25 MPix a v maxikufru toho auta se mezi ostatními krámy veze alespoň dvoukilowattový minivysavač od kdysi slavné a poctivé firmy, kterého strastiplný a nedlouhý život spatřil světlo světa na druhé straně Zeměkoule.
Řidič kouše do oplatky, jejíž čokoláda už je postopadesáté krémovější nežli ta předchozí a když míjí asi desátý DIY shop s předraženými sra.kami z Číny, tak má navzdory konfliktům po celém "necivilizovaném" světě, krásný pocit, v jak úžasné době právě žije.
Řidič kouše do oplatky, jejíž čokoláda už je postopadesáté krémovější nežli ta předchozí a když míjí asi desátý DIY shop s předraženými sra.kami z Číny, tak má navzdory konfliktům po celém "necivilizovaném" světě, krásný pocit, v jak úžasné době právě žije.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Syntetika vs. polosyntetika
Ve středověku na koni to bylo lepší. Ale nevim jestli bych patřil do horních deseti co měli koně. Takže bych asi chodil bosý s davem a místo čokolády kousal kůru.
Na týhle době je jediný problém. Ten, že si nevážíme, jak se máme dobře.
Na týhle době je jediný problém. Ten, že si nevážíme, jak se máme dobře.
Naposledy upravil(a) Autoxxxrady dne ned pro 15, 2013 15:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Syntetika vs. polosyntetika
To jsi Ty, Jardo? Já myslím, že ano.Návštěvník píše:@ Jezevcik:
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
?Návštěvník píše:Rakušané patří mezi nejhorší evropské řidiče! A jestliže něčemu přizpůsobují svou jízdu, tak předpovědi počasí v rádiu.
Mám v A dost odlišné zkušenosti,auto a hlavně moto.
U mě PL,pak dlouho nic,H, a chování CH v Česku.