Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Testík kusu ještě poctivého železa (Volvo 740)
https://www.garaz.cz/magazin/testy/3005 ... dske-ocele
https://www.garaz.cz/magazin/testy/3005 ... dske-ocele
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Libor: "Hranatá" nádhera V tom článku se mi líbí věta.."Auto,které má charakter".
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
NOVON:
jo, jo. Krabice s lešeňovkami ve dveřích. Tito krasavci se taky už téměř ztratily z cest. Bylo to mé třetí zahraniční auto, po Dacii 1310 a Volvu 440
jo, jo. Krabice s lešeňovkami ve dveřích. Tito krasavci se taky už téměř ztratily z cest. Bylo to mé třetí zahraniční auto, po Dacii 1310 a Volvu 440
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
S Volvem 440, aspoň tedy myslím, že to byla 440, jsem kdysi dááávno pár jízd (za volantem) absolvoval, sám jsem tehdy měl Fáčko 136L a Volvo mělo benzínový dvoulitr. Asi jsem od něj čekal příliš, ale překvapilo mě, jakej to je (byl) lenoch...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Měl jsem tři 440, základni benzín na tovární LPG, diesel (od Rendlíku), a 2.0. A máš pravdu, nebyla to raketa, 110HP dnes vypadá v takovém autě maličko. Doma ještě byly dvě 340, se základním motorem, tehdy ještě 1.4, a další s 2.0, a ten byl právě docela dravý. Na 117PS fakt živý. Zvláštní byla koncepce, motor vpředu, kardan a převodovka nad zadní nápravou.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Transaxle...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Colommbo:
Ano. "Sportovní" rozložení hmotnosti a vzadu listová péra (zvláštní koncepce, alespoň pro mě a tehdy).
NOVON:
Jinak ze zvědavosti jsem se díval k sousedům, nějaké 740 i 760 se ještě pořídit dají, ale i tam řídnou
https://m.mobile.de/auto/search.html?s= ... d=12&cn=DE
https://m.mobile.de/auto/search.html?s= ... d=15&cn=DE
Ano. "Sportovní" rozložení hmotnosti a vzadu listová péra (zvláštní koncepce, alespoň pro mě a tehdy).
NOVON:
Jinak ze zvědavosti jsem se díval k sousedům, nějaké 740 i 760 se ještě pořídit dají, ale i tam řídnou
https://m.mobile.de/auto/search.html?s= ... d=12&cn=DE
https://m.mobile.de/auto/search.html?s= ... d=15&cn=DE
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Libor: No ty vogo,to jsou kočáry
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Listové pero je tam jedno - napříč. Bohužel bývá "hodně unavené", přestože dané auto třeba nebylo nikdy přetěžováno. Jízda "vzadu permanentně na dorazech" pak nebývá výjimkou.
A ještě k těm "slabým" dvoulitrům: osobně se domnívám, že důvodem jejich lenosti je to, že základ dvoulitrového motoru byl primárně určen pro přeplňované verze, ale nakonec se do řady aut dostal jen v atmosférické verzi. Ty motory nejsou špatné, pokud jsou vyloženě honěné, ovšem jejich "chcíplost" po každém přeřazení nahoru je fakt nepříjemná.
A ještě k těm "slabým" dvoulitrům: osobně se domnívám, že důvodem jejich lenosti je to, že základ dvoulitrového motoru byl primárně určen pro přeplňované verze, ale nakonec se do řady aut dostal jen v atmosférické verzi. Ty motory nejsou špatné, pokud jsou vyloženě honěné, ovšem jejich "chcíplost" po každém přeřazení nahoru je fakt nepříjemná.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Když jsem "přesedl" z Fáčka do Volva, vyloženě jsem se těšil na cestu (Praha-Šumava.) Poprvé, na další cesty už ani nee. Pohodlí jo, ale na silnici projev srovnatelný s Fáčkem.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Volvo 300 series, tady se konstruktéři "vyřádili" :
https://www.google.cz/search?q=volvo+34 ... SinzHk7ogM:
Spodek znám důvěrně, detalní očištění u všech aut a pořádné ochranné nátěry. U jednoho kusu jsem musel nechat vyvažovat asi 4x kardan. Proto to znám zespod jak abecedu. Jinak kára moc pevnosti v krutu nepobrala, hlavně zadní část, možná je to těmi listovými pery?
Dynamicky byla 440, oproti 340, krok zpět, bez debat.
https://www.google.cz/search?q=volvo+34 ... SinzHk7ogM:
Spodek znám důvěrně, detalní očištění u všech aut a pořádné ochranné nátěry. U jednoho kusu jsem musel nechat vyvažovat asi 4x kardan. Proto to znám zespod jak abecedu. Jinak kára moc pevnosti v krutu nepobrala, hlavně zadní část, možná je to těmi listovými pery?
Dynamicky byla 440, oproti 340, krok zpět, bez debat.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Já se vyjadřoval k řadě 740/760. Starší Volva prakticky (ve smyslu z praxe) neznám.
Re: Ostatní
Docvaklo mi to posléze Moc lidí, kterým prošly rukou nějaká starší Volva, fakt není. Vlastnil jsi, nebo se jen "servisně podílel"?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Chlapi jedna perlička asi před půl hoďkou u nás před domem
To auto tam stálo od pátku od večera. Ponechám stranou že Oktávka☺. V sobotu večer spadlo asi 5 cm sněhu, včera neodmeteno, ale protože bylo přes den nad nulou, začalo to trochu tát. Než začalo v noci zase mrznout (dnes ráno tady -7°C), tak to sjelo z čelního okna tak že ve spodní části zůstalo asi 10 cm toho přimrzlýho bílýho svinstva. Já byl před tou asi půl hoďkou venku s hafišou☺, a k autu přišla BB. Sedla, navrkla traktor☺ - a pustila stěrače To byl zvuk Se divím že jí zůstaly ty stěrače funkční, ale po gumičkách měla určitě
To auto tam stálo od pátku od večera. Ponechám stranou že Oktávka☺. V sobotu večer spadlo asi 5 cm sněhu, včera neodmeteno, ale protože bylo přes den nad nulou, začalo to trochu tát. Než začalo v noci zase mrznout (dnes ráno tady -7°C), tak to sjelo z čelního okna tak že ve spodní části zůstalo asi 10 cm toho přimrzlýho bílýho svinstva. Já byl před tou asi půl hoďkou venku s hafišou☺, a k autu přišla BB. Sedla, navrkla traktor☺ - a pustila stěrače To byl zvuk Se divím že jí zůstaly ty stěrače funkční, ale po gumičkách měla určitě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF