Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Ostatní

Příspěvek od jerome »

bloke tak nejako to funguje asi uz vsade. Ak je to v Skodovke naozaj tak ako sa pise vyssie mozme nasim susedom len tajne zavidiet :)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

Jerry3 píše:
lengy60 píše:Fabie se vozí na lak do Německa...
:o :shock: :? :?:
Lakovna nestíhá a Fábií se vejde do vagónu víc než Octavií.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Toť ekonomickotechnologické zvěrstvo :!:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

Pročpak?Vlak tam jede tak jako tak,dokonce několik denně a mašina těch 5 plecháčů ani nepocítí.:D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Ekonomické hledisko: Je skutečně nutné vozit karoserie stovky km sem a tam za účelem lakování?

Technologické hledisko: Pominu-li potřebu zbytné manipulace, tak ty karoserie je určitě třeba na onu dálkovou přepravu připravit, a to jak ještě nenalakované, tak i pro cestu zpět již nalakované. Jak jsou vůbec chráněny před vlivy okolního prostředí ještě nenalakované cestou tam?

Obě hlediska: To vše shora řečené představuje ekonomické vícenáklady a zbytečné technologické překážky.

Závěr: Ale co, koncerňáci to přece ještě rádi nejen zaplatí, ale i přeplatí! :P
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Ostatní

Příspěvek od bloke »

Tak to sme potom v peknej zadnici... akotak som mal z prvých rúk informačne preklepnutý spomenutý velkozávod (s jeho pridruženými dohadzovačmi), a takých obrov tu nie je mnoho, tak som sa nazdával že pôjde o ich výnimočný zamestnávatelský know-how.
jerome píše:bloke tak nejako to funguje asi uz vsade. Ak je to v Skodovke naozaj tak ako sa pise vyssie mozme nasim susedom len tajne zavidiet :)
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

No asi se jim to rentuje,než aby jim stála linka,tak to odvezou nalakovat do jiného závodu.A co se týče přepravy,vozí se to v uzavřených vozech.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

lengy60 píše:...vozí se to v uzavřených vozech.
S "hlídanou atmosférou": teplota, tlak, vlhkost, rosný bod... :mrgreen:

P.S.: Jinak ať jdou do prd...! :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:Ale co, koncerňáci to přece ještě rádi nejen zaplatí, ale i přeplatí! :P
....pantátům do Wolfsburgu....na důchody :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

Pánové vy máte dost.:D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Slyšel jsi někdy něco o správné výrobní praxi? Tak to je, resp. není právě tohle.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Ostatní

Příspěvek od lefort »

Míro, vozit auta stovky km kvůli laku je vážně mimo mísu. Mrhání energií. Ale jak napsal Jarda, Pepíci to rádi zaplatí. :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Já Mírovu obhajovacímu názoru naprosto chápu - kdyby dráhy nevozily auta sem a tam, přišly by o kšeft a Míra o (peníze na) chleba... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Nemám nic proti co nejširšímu využívání železnice, ale převážet karoserie do zahraničí za účelem nalakování...
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

Nevidim na tom nic divnyho. Nestihaj, barvi jinde. Taurus ci nektery jiny stroj, co muze do D, to zvladne.
Technologie, chemie, fyzika..., pod lakovani, chuj s tym.
Vite prd, co je v utrobach ci zvenku nalestenych milacku.
A myslim, ze Mirovi je fuk, jestli udela brzdy a papiry na wapkach, cisternach ci autovlaku.
Ps., co ten vas Herkul, jeste jezdi?
Odpovědět