Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Kluci, tak jim to odpusťte. Co se týká salámů a klobás, tak na Maďary celosvětově nikdo nemá ☺
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
Ne, Ikarus jim neodpustím!
Re: Ostatní
Ale no tak.... Když ty salámy, klobásky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
neodpustím.. keď ma bral ikarus, takmer pravidelne som s ním meškalJezevcik píše:Kluci, tak jim to odpusťte.
Re: Ostatní
... a mrznul RTO bylo alespoň retro a v tom zadnim přívěsu (vlečce) jsme mohli jako děti klidně hulákat
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
S Ikarusmi som sa v rámci MHD nacestoval najviac a mal som ich rád, aj tie v podstate adrenalínové jazdy v strede, či vzadu, aj zoznamovačky s chutnými mladými dievčatami/rovesníčkami. Vtedy sa mi zdalo, že sa niekedy (dlhšie rovinky) vedeli rozbehnúť na svižnú rýchlosť.
A ich vnútorné usporiadanie, sedadlá, priestor... ideál! V porovnaní s tým, keď človek nastúpi do dnešných autobusov - každý jeden je rébusom, ako sa doň umiestniť, zmestiť v priúzkych a ešte nepravidelne výškovo členitých uličkách, kde sa ako nemožne chytiť, či ako sa nacvakať na sedadlá - pre telo a nohy priestorovo menšími, než v maluchovi (126p)...
Nech nikto netvrdí, že dnes je to vďaka bezpečnosti, že steny sú vytapacírované hrubými deformačnými zónami či nebodaj airbagmi, preto je vnútri menej miesta - kde sa všetci otrasne tisnú; či už sediaci, stojaci, nastupujúcu/vystupujúci...
Podobne ako Ikarusy, aj kĺbové Karosy mali priestory OK, ale akosi sa skorej vnútorne rozpadávali, krivé vyzobané sedadlá a tuším aj zvyšok.
A ich vnútorné usporiadanie, sedadlá, priestor... ideál! V porovnaní s tým, keď človek nastúpi do dnešných autobusov - každý jeden je rébusom, ako sa doň umiestniť, zmestiť v priúzkych a ešte nepravidelne výškovo členitých uličkách, kde sa ako nemožne chytiť, či ako sa nacvakať na sedadlá - pre telo a nohy priestorovo menšími, než v maluchovi (126p)...
Nech nikto netvrdí, že dnes je to vďaka bezpečnosti, že steny sú vytapacírované hrubými deformačnými zónami či nebodaj airbagmi, preto je vnútri menej miesta - kde sa všetci otrasne tisnú; či už sediaci, stojaci, nastupujúcu/vystupujúci...
Podobne ako Ikarusy, aj kĺbové Karosy mali priestory OK, ale akosi sa skorej vnútorne rozpadávali, krivé vyzobané sedadlá a tuším aj zvyšok.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
..dostať sa z preplneného ikarusu k dverám a vystúpiť, bola úloha ktorú trebalo začať riešiť už minimálne zastávku dopredu a často krát to bolo LTT ..to z karosy alebo klasických trolejbusov akosi nikdy taký problém nebol.
Re: Ostatní
Jo, jo .Libor píše:... a v tom zadnim přívěsu (vlečce) jsme mohli jako děti klidně hulákat
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Mně je dodnes líto řidičů, to musela být neskutečná pakárna!
Re: Ostatní
Sakra, tak si přečtu "Jak se kalila ocel", aby mi to pomohlo překonávat těžkosti.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
Kornel, skús si niekedy spraviť v hlavnom meste „fakultatívny výlet“ jazdami v súčasných autobusoch, tu budeš riešiť 3 zastávky predtým, ako a kde vystúpiť, pretože uličky vysúťažených experimentálnych vozidiel sú oproti ikarusáckym na šírku často len asi tretinové/polovičné, a navyše tiež nebudeš mať šajnu, kde treba ako prestupovať (predtým išiel jeden spoj aj hodinu cez celé mesto, teraz na 5-10km ideš 2-4 spojmi, nutné prestupy s dlhými pešími prechodmi na iné neznáme zastávky... ešteže busmi MHD takmer nepotrebujem cestovať.
Naviac z orientačného pohladu to vyzerá, že dnešné autobusy sú napchaté už pri polovičnom počte cestujúcich, než pri rovnako dlhých ikarusoch pred rokmi.
Naviac z orientačného pohladu to vyzerá, že dnešné autobusy sú napchaté už pri polovičnom počte cestujúcich, než pri rovnako dlhých ikarusoch pred rokmi.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
a když jsme mj. i u těch RTO, vlečka byla nevytápěná, že? Tam bufík nehrozil, že? Vybavují se mi zmrzlá okna (jako ostatně i v Ikarusu). ŠM už bylo jiné kafe, topila jak čert.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
bloke.. je mi úplne jedno aký je stav v MHD dnes.. presúvam sa výhradne autom, pešo, bikom (podľa situácie a nálady), no z minulosti mám najnegatívnejšie spomienky z MHD prevažne v spojitosti s Ikarus
Re: Ostatní
V pohode, chápem. Preto som porovnal súčasnosť, že ani ten Ikarus nebol zďaleka najhorší. Navyše do smradlavej a hlučnej BA sa pravidelne presúvajú ďalšie a ďalšie stotisíce Slovákov (mnohé aj späť), a takmer nikto nechce používať MHD - začarovaný kruh.
Sám tu odšlapem polovicu trás peši (v smrade a na rozbitých a za-autovaných chodníkoch, či aj neexistujúcich), zvyšok auto a občas nejaká električka.
Sám tu odšlapem polovicu trás peši (v smrade a na rozbitých a za-autovaných chodníkoch, či aj neexistujúcich), zvyšok auto a občas nejaká električka.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Domnívám se, že každý, kdo má aspoň trochu "vnímání stroje", musel v Ikarusu trpět jak zvíře.