Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

"Drobný" rozdíl však spočívá právě v tom, že pouze MMC je snad jedinou automobilkou, která není závislá na vnějších dodavatelích, poněvadž díky šíři záběru portfolia konglomerátu Mitsubishi - matky je schopna si zajistit prakticky všechny díly potřebné k sestavení vozu z vlastních zdrojů. Výjimku tvoří již zmíněné zapalovací svíčky, žárovky, autobaterie, střešní okna, některá ložiska a pneumatiky (alespoň co jsem postupem let svého času zjistil). Jak je tomu dnes, to už bohužel nevím.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ostatní

Příspěvek od pepoh »

je to naozaj vyhoda?
narazam na fakt ze koncerny su sposobom na usporu nakladov.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Někde jsem již napsal, že pro "koncern" Mitsubishi je výroba aut dceřinou společností MMC pouze doplňkem k jejímu všeobjímajícímu portfoliu od lodí až po vesmírné rakety. Samotná produkce aut "by MMC" tedy rozhodně není orientována tak, jak je to v ryze automobilovém průmyslu obvyklé. Jde jen o to, aby značku Mitsubishi nesly i osobní vozy, nikoli o to se s někým tahat o pozici na trhu.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Dělají toho tolik, že se jim to míchá dohromady, třeba posilovač spojky skončil až v 3000GT :shock: A vůbec japíci mě zklamali, protože jsem zvažoval nějaké SEIKO 5 a když jsem kouknul na recenze po 1 roce užívání, tak mě to odradilo :roll: S takovou skončím u amfibií a buchanky :P
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

pozdravujem Gretu

Vedci (fyzici) Nikolov a Zeller vo svojej práci dokazujú, že „skleníkové plyny“ nemajú vplyv na zemskú klímu, teda na globálnu teplotu planéty, a že tvrdenie o vplyve CO2 vychádza z vedeckého omylu, nakoľko mechnizmus ohrievania atmosféry je nezávislý na zložení atmosféry, ale je analogický adiabatickej kompresii nad povrchom vplyvom gravitácie. Závisí najmä na intenzite slnečného žiarenia.
https://www.byznysnoviny.cz/2017/09/20/ ... ve-studii/
Klimaskeptici predsa nespochybňujú objektívne namerané hodnoty, ale tvrdia, že vplyv CO2 a ľudskej činnosti na zvýšenie globálnej teploty je veľmi malý v porovnaní s prirodzenými javmi.
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

http://dfens-cz.com/zacatek-konce-svobo ... i-dopravy/
Kdysi mě zarážel fakt, jak je možné, že automobilky v Evropě, které mají tak silný politický lobbing, si nechávají diktovat přísné bezpečnostní a emisní standardy úředníky, které mají na své výplatní listině. Těmito nařízeními se tak zdražuje cena nových aut a logicky se tím snižují prodeje, jelikož lidé prostě mají své limity, kolik jsou ochotni za nový vůz zaplatit. A pak jsem si v jedné z diskuzí se svým bratrem vzpomněl na starou známou politiku protekcionismu a přišlo mi najednou logické, že jsou to právě samotné automobilky, které se těmito nařízeními chrání před konkurencí z rozvojové Asie. Je nesporné, že spousta lidí by si raději pořídila automobil bez všech těch ekologických a bezpečnostních výdobytků výměnou za nižší cenu, avšak nemohou. Také zde hraje svou roli pravidlo, že někdy je lepší vyrobit méně kusů za vyšší cenu než více kusů za cenu nižší. A nakonec auto je nabízeno poslední dobou jako cool věc se super gadgety a ne nástroj, který vás má spolehlivě dostat z bodu A do bodu B.
Možností je mnoho. Protože představa, že se vzdávám svého vozu, protože mi nezbydou peníze na bydlení a jídlo a jedinou mou možností bude hromadná doprava, mě doopravdy děsí a takovou budoucnost si nepřeji pro sebe ani pro nikoho dalšího
http://dfens-cz.com/kdo-nejvic-nesnasi- ... -regulaci/
Naposledy upravil(a) Misojogi dne pon pro 02, 2019 10:46, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

A co jako i nejako, tady s tim kopirem,?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Já už jsem mu psal ať se na to kopírování vys*re. Ještě jednou tak mu to pomažu :!:
Ať si ty články lepí třeba nad postel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Evidentně jsou to věci, které ho zaujaly. Problém je pouze v tom, že motorista, který je alespoň trochu v obraze, tohle všechno už dávno ví, resp. by měl vědět.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

ať se na to kopírování vys*re.
skratil som to
ani predtym to nebolo cele, ale teraz je to fakt len ukazka
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Ostatní

Příspěvek od Brembo »

automobilový priemzsel sa na exhaloch podiela 10 %,v sučastnosti to bude tak 15%. Je ale jednododuchsie zakazovat jednotlivcom cokolvek,i ked hromadne,ako bojovat proti gigantom. Tie maju spravidla penazí tolko,že dokažu zmenit akekolvek politické rozhodnutie vo svoj prospech alebo ho zmenit tak,aby nebolo proti nim.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Tento chodník je opravdu na zblití, taky se mu vyhýbám :shock:
https://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy ... 91130.html
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Misojogi píše:... A pak jsem si v jedné z diskuzí se svým bratrem vzpomněl na starou známou politiku protekcionismu a přišlo mi najednou logické, že jsou to právě samotné automobilky, které se těmito nařízeními chrání před konkurencí z rozvojové Asie. ...

Na to existuje řešení :wink:
Obrázek
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Ostatní

Příspěvek od Shi »

Miso: Vlajku anarchokapitalismu normální smrtelník opravdu nepozná. Když už jsi našel zálibu v textech z D-Fense, tak si tam přečti článěk od autora Cover72 (http://dfens-cz.com/kterak-domobrana-po ... e-zmenila/) a možná ti dojde, proč anarchokapitalismus není řešení a proč, pokud si chceme vládnout sami, je potřeba mít něco jako stát.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Proskákal jsem ten článek a za mě nic moc (dokonce nemá ani moc vysoké hodnocení).
Odpovědět