Z toho si nic nedělej, na této modré kuličce to v současnosti dokáže jen pár hrstek lidí. Mnoho neinformovaných amatérů to ani nepřežilo.Jerry3 píše:Za tři týdny, co konzumuji pránu (+ něco málo k tomu "z pozemských zdrojů"), jsem shodil 8 kg. Tedy nejspíš nebude až tak výživná...
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Re: Ostatní
Luboši. Nepožíváš poslední dobou třípísmenkového asistenta LSD?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Limited Slip Differential?
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Ostatní
A jak by jsi ho požíval? Rektálně?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
Toyotě patří i Denso. A je zajímavé, že jí svého času nevadilo brát řemeny od Mitsubishi, zatímco zapalovací svíčky zn. Denso mu odmítla dodávat...Jezevcik píše:Třeba mají v Japonsku taky své "koncerňáky". A co se velikosti automobilek týká, tak kdyby VW neskoupil, co se dá, tak se s podobně podnikajícími americkými koncerny krčí kdesi vzadu a jasně vede Toyota, která ještě vlastní náklaďáky Hino, podíl v Daihatsu, vlastní hydraulickou techniku, šicí stroje, a Lexus, tak to je čistá Toyota. Možná, že toho mají víc, až tak moc se o to nezajímám, takže je možné, že to někdo doplní.
Jinak MMC je zde z pohledu koncernu Mitsubishi pouze tzv. na doplnění výrobního portfolia. A MMC je tak zároveň v podstatě jedinou automobilkou, která si v rámci koncernu Mitsubishi dokáže obstarat dodávky prakticky všech dílů výhradně z vlastních zdrojů.
Re: Ostatní
Takové šmejdy já nevedu. A proč vůbec něco takového nahánět? Kopec srandy se dá užít i s obyčejným vzduchem.tonny píše:Luboši. Nepožíváš poslední dobou třípísmenkového asistenta LSD?
Re: Ostatní
jerry, tie remene boli MITSUBOSHI a to nie je to isté.
http://www.mblusa.com/about-us/mitsubos ... d-history/
a s tým Densom je totiež trošku inak:
https://www.denso.com/cz/cs/about-us/heritage/
http://www.mblusa.com/about-us/mitsubos ... d-history/
a s tým Densom je totiež trošku inak:
https://www.denso.com/cz/cs/about-us/heritage/
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
http://www.mblusa.com/about-us/mitsubos ... d-history/jarson1 píše:jerry, tie remene boli MITSUBOSHI a to nie je to isté.
Jo, a to jsou přesně ty řemeny, které Toyota používala pro prvomontáž a byly na nich tři červené diamanty.
Nesmíš hned věřit obecným informacím pro širokou veřejnost. Tadyjarson1 píše:a s tým Densom je totiež trošku inak:
https://www.denso.com/cz/cs/about-us/heritage/
https://www.denso.com/global/en/investo ... /overview/
uvidíš aktuální info o tom, kdo skutečně ovládá kontrolní balík akcií Denso.
Re: Ostatní
jerry:
ano, JP produkcia ich používa stále. Aj ja mam tento remen na rozvodoch.
Už na anglickej ( vyrobenej v angllii) bol použity GATES.
...a k tomu druhému... Ano, Denso je akciovka . A? To je vseobecne známe.
Každopádne si ma ukludnil, už som sa obával, že tvoja aktálna info bude o tom že Denso vlastní náš supermafioso Kočner
ano, JP produkcia ich používa stále. Aj ja mam tento remen na rozvodoch.
Už na anglickej ( vyrobenej v angllii) bol použity GATES.
...a k tomu druhému... Ano, Denso je akciovka . A? To je vseobecne známe.
Každopádne si ma ukludnil, už som sa obával, že tvoja aktálna info bude o tom že Denso vlastní náš supermafioso Kočner
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
Na mých mnoha vozech Mitsubishi byly vždy výhradně řemeny Mitsubishi. A velmi jsem se divil, když MMC už nemohla brát zapalovací svíčky od Denso, protože mu to jeho vlastnická Toyota zakázala (přece nebude podporovat konkurenci, že), ovšem když jsem šel ve Vídni do garáže Toyota Frey Arsenal koupit známému originální řemeny pohonu příslušenství k jeho Land Cruiseru (poněvadž cokoli jiného se velmi brzy zdrbalo), dostal jsem právě ty mně důvěrně známé od Mitsubishi (tři červené diamanty dotýkající se špičkou snad poznám a číst všechna písmenka také dokážu ). Na mou otázku, zda nedošlo k omylu, mi bylo řečeno, že jde právě o "originální" řemeny, které používá Toyota v mnoha svých modelech.jarson1 píše:jerry:
ano, JP produkcia ich používa stále. Aj ja mam tento remen na rozvodoch.
Re: Ostatní
no jo...
sa dalo čakat....Inak s tou obavou z konkurencie , to je fasa fór
mimochodom som zistil , že som asi tiež koncerňák
https://www.youtube.com/watch?v=tz4kwjt ... e=youtu.be
...aj ked teda azijský.
ale ked sa nad tou tabulkou zamyslím , tak sa mi chtiac nechtiac natíska taká myslienka, že to prvenstvo "najväčších " je draho vykúpené - totiž zdá sa , že tu platí staré známe "kvantita na úkor kvality"
A to je smutné.
sa dalo čakat....Inak s tou obavou z konkurencie , to je fasa fór
mimochodom som zistil , že som asi tiež koncerňák
https://www.youtube.com/watch?v=tz4kwjt ... e=youtu.be
...aj ked teda azijský.
ale ked sa nad tou tabulkou zamyslím , tak sa mi chtiac nechtiac natíska taká myslienka, že to prvenstvo "najväčších " je draho vykúpené - totiž zdá sa , že tu platí staré známe "kvantita na úkor kvality"
A to je smutné.
Naposledy upravil(a) jarson1 dne úte lis 26, 2019 21:22, celkem upraveno 1 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
Krásná a velmi názorná animace!
Která bohužel neodráží žalostný stav zastoupení japonských značek na evropském trhu.
P.S.: Jednou na mne u Opelu v Ženevě po svezení s Vectrou tlačili, abych vyjádřil svůj názor, až jsem jim ho prozradil. Doporučil jsem jim přejít ulici a půjčit si něco od Mitsubishi, aby zjistili, jak má jezdit soudobé (v té době) auto. Zmohli se akorát na řeči ve stylu, že "Evropané by měli kupovat evropskou, nikoli dálněvýchodní produkci". A podle toho to dnes v Evropě také vypadá...
Která bohužel neodráží žalostný stav zastoupení japonských značek na evropském trhu.
P.S.: Jednou na mne u Opelu v Ženevě po svezení s Vectrou tlačili, abych vyjádřil svůj názor, až jsem jim ho prozradil. Doporučil jsem jim přejít ulici a půjčit si něco od Mitsubishi, aby zjistili, jak má jezdit soudobé (v té době) auto. Zmohli se akorát na řeči ve stylu, že "Evropané by měli kupovat evropskou, nikoli dálněvýchodní produkci". A podle toho to dnes v Evropě také vypadá...
Re: Ostatní
Tak zrovna tuhle informaci mám přímo od tehdejšího výhradního dovozce komponentů Denso do Evropy v NL a potvrzuje ji rovněž skutečnost, že od té stejné doby MMC přešla od Denso svíček při prvomontáži výhradně na NGK.jarson1 píše:no jo...
sa dalo čakat....Inak s tou obavou z konkurencie , to je fasa fór
Jinak díly od Mitsubishi (zejména různé solenoidy) jsem viděl i v řadě Mazd, nikoli však např. v Hondě či Subaru, tedy nějaká konkurence mezi japonskými značkami přinejmenším v době, kdy jsem se kolem těchhle věcí ještě pohyboval, určitě existovala. Ostatně hlavním důvodem převzetí kontroly Toyoty nad Denso bylo získání jednoho z nejvýznamnějších světových dodavatelů elektrovýzbroje a dalších komponentů tzv. pod vlastní křídla, což bylo pro Toyotu s jejími růstovými ambicemi "bezpečnostním krokem".
Re: Ostatní
k tvojmu P.S.:
ale maju pravdu v podstate.
V princípe chcu hlavne predávat. Teda sa riadia heslom "zákazník náš pán". Inak povedané, čo zákazník chce to mu dodajú.
A ked europsky zakazník je taký aký je....poliaci na to maju takú "prupovídku - "czego Pan chciał, Pan to otrzymał"
a k tej konkurencii - tak ako si sam napísal - never vsetkémi, čo ti kto povie.
ale maju pravdu v podstate.
V princípe chcu hlavne predávat. Teda sa riadia heslom "zákazník náš pán". Inak povedané, čo zákazník chce to mu dodajú.
A ked europsky zakazník je taký aký je....poliaci na to maju takú "prupovídku - "czego Pan chciał, Pan to otrzymał"
a k tej konkurencii - tak ako si sam napísal - never vsetkémi, čo ti kto povie.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey