Oleje.cz

 

Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Ostatní

Příspěvekod skodovkar » pon lis 25, 2019 22:51

Jerry3 píše:Za tři týdny, co konzumuji pránu (+ něco málo k tomu "z pozemských zdrojů"), jsem shodil 8 kg. Tedy nejspíš nebude až tak výživná... :lol:
Z toho si nic nedělej, na této modré kuličce to v současnosti dokáže jen pár hrstek lidí. Mnoho neinformovaných amatérů to ani nepřežilo.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvekod tonny » úte lis 26, 2019 7:57

Luboši. Nepožíváš poslední dobou třípísmenkového asistenta LSD?
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1681
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvekod NO HITS » úte lis 26, 2019 8:05

Limited Slip Differential? :D
Mazda 6 GH 2.5 125kW GTA liftback: OMV MaxxMotion 100plus Obrázek
Obrázek VST 5W-40, Obrázek MTF-2 75W-80

Nissan Almera 1.4 64kW GX 3-dveř: Gulf Formula G 5W-40,Tutela Car Technyx
Uživatelský avatar
NO HITS
 
Příspěvky: 404
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvekod tonny » úte lis 26, 2019 9:34

A jak by jsi ho požíval? Rektálně?
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1681
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvekod Jezevcik » úte lis 26, 2019 9:56

Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3340
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 26, 2019 12:25

Jezevcik píše:Třeba mají v Japonsku taky své "koncerňáky". A co se velikosti automobilek týká, tak kdyby VW neskoupil, co se dá, tak se s podobně podnikajícími americkými koncerny krčí kdesi vzadu a jasně vede Toyota, která ještě vlastní náklaďáky Hino, podíl v Daihatsu, vlastní hydraulickou techniku, šicí stroje, a Lexus, tak to je čistá Toyota. Možná, že toho mají víc, až tak moc se o to nezajímám, takže je možné, že to někdo doplní.


Toyotě patří i Denso. A je zajímavé, že jí svého času nevadilo brát řemeny od Mitsubishi, zatímco zapalovací svíčky zn. Denso mu odmítla dodávat...

Jinak MMC je zde z pohledu koncernu Mitsubishi pouze tzv. na doplnění výrobního portfolia. A MMC je tak zároveň v podstatě jedinou automobilkou, která si v rámci koncernu Mitsubishi dokáže obstarat dodávky prakticky všech dílů výhradně z vlastních zdrojů.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod skodovkar » úte lis 26, 2019 16:17

tonny píše:Luboši. Nepožíváš poslední dobou třípísmenkového asistenta LSD?
Takové šmejdy já nevedu. A proč vůbec něco takového nahánět? Kopec srandy se dá užít i s obyčejným vzduchem.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvekod jarson1 » úte lis 26, 2019 17:54

jerry, tie remene boli MITSUBOSHI a to nie je to isté.
http://www.mblusa.com/about-us/mitsubos ... d-history/

a s tým Densom je totiež trošku inak:
https://www.denso.com/cz/cs/about-us/heritage/
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 851
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 26, 2019 19:06

jarson1 píše:jerry, tie remene boli MITSUBOSHI a to nie je to isté.

http://www.mblusa.com/about-us/mitsubos ... d-history/
Jo, a to jsou přesně ty řemeny, které Toyota používala pro prvomontáž a byly na nich tři červené diamanty. :twisted:

jarson1 píše:a s tým Densom je totiež trošku inak:
https://www.denso.com/cz/cs/about-us/heritage/

Nesmíš hned věřit obecným informacím pro širokou veřejnost. Tady
https://www.denso.com/global/en/investo ... /overview/
uvidíš aktuální info o tom, kdo skutečně ovládá kontrolní balík akcií Denso.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod jarson1 » úte lis 26, 2019 19:35

jerry:
ano, JP produkcia ich používa stále. Aj ja mam tento remen na rozvodoch.
Už na anglickej ( vyrobenej v angllii) bol použity GATES.


...a k tomu druhému... Ano, Denso je akciovka . A? To je vseobecne známe.
Každopádne si ma ukludnil, už som sa obával, že tvoja aktálna info bude o tom že Denso vlastní náš supermafioso Kočner :D
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 851
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 26, 2019 19:51

jarson1 píše:jerry:
ano, JP produkcia ich používa stále. Aj ja mam tento remen na rozvodoch.

Na mých mnoha vozech Mitsubishi byly vždy výhradně řemeny Mitsubishi. A velmi jsem se divil, když MMC už nemohla brát zapalovací svíčky od Denso, protože mu to jeho vlastnická Toyota zakázala (přece nebude podporovat konkurenci, že), ovšem když jsem šel ve Vídni do garáže Toyota Frey Arsenal koupit známému originální řemeny pohonu příslušenství k jeho Land Cruiseru (poněvadž cokoli jiného se velmi brzy zdrbalo), dostal jsem právě ty mně důvěrně známé od Mitsubishi (tři červené diamanty dotýkající se špičkou snad poznám a číst všechna písmenka také dokážu :lol: ). Na mou otázku, zda nedošlo k omylu, mi bylo řečeno, že jde právě o "originální" řemeny, které používá Toyota v mnoha svých modelech.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod jarson1 » úte lis 26, 2019 20:46

no jo...
sa dalo čakat....Inak s tou obavou z konkurencie , to je fasa fór :lol:

mimochodom som zistil , že som asi tiež koncerňák :D
https://www.youtube.com/watch?v=tz4kwjt ... e=youtu.be
...aj ked teda azijský.
ale ked sa nad tou tabulkou zamyslím , tak sa mi chtiac nechtiac natíska taká myslienka, že to prvenstvo "najväčších " je draho vykúpené - totiž zdá sa , že tu platí staré známe "kvantita na úkor kvality"
A to je smutné.
Naposledy upravil jarson1 dne úte lis 26, 2019 21:22, celkově upraveno 1
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 851
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 26, 2019 21:21

Krásná a velmi názorná animace! :wink:
Která bohužel neodráží žalostný stav zastoupení japonských značek na evropském trhu. :cry:

P.S.: Jednou na mne u Opelu v Ženevě po svezení s Vectrou tlačili, abych vyjádřil svůj názor, až jsem jim ho prozradil. Doporučil jsem jim přejít ulici a půjčit si něco od Mitsubishi, aby zjistili, jak má jezdit soudobé (v té době) auto. Zmohli se akorát na řeči ve stylu, že "Evropané by měli kupovat evropskou, nikoli dálněvýchodní produkci". A podle toho to dnes v Evropě také vypadá... :evil:
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 26, 2019 21:30

jarson1 píše:no jo...
sa dalo čakat....Inak s tou obavou z konkurencie , to je fasa fór :wink:

Tak zrovna tuhle informaci mám přímo od tehdejšího výhradního dovozce komponentů Denso do Evropy v NL a potvrzuje ji rovněž skutečnost, že od té stejné doby MMC přešla od Denso svíček při prvomontáži výhradně na NGK.

Jinak díly od Mitsubishi (zejména různé solenoidy) jsem viděl i v řadě Mazd, nikoli však např. v Hondě či Subaru, tedy nějaká konkurence mezi japonskými značkami přinejmenším v době, kdy jsem se kolem těchhle věcí ještě pohyboval, určitě existovala. Ostatně hlavním důvodem převzetí kontroly Toyoty nad Denso bylo získání jednoho z nejvýznamnějších světových dodavatelů elektrovýzbroje a dalších komponentů tzv. pod vlastní křídla, což bylo pro Toyotu s jejími růstovými ambicemi "bezpečnostním krokem". :idea:
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod jarson1 » úte lis 26, 2019 21:35

k tvojmu P.S.:
ale maju pravdu v podstate.
V princípe chcu hlavne predávat. Teda sa riadia heslom "zákazník náš pán". Inak povedané, čo zákazník chce to mu dodajú.
A ked europsky zakazník je taký aký je....poliaci na to maju takú "prupovídku - "czego Pan chciał, Pan to otrzymał"

a k tej konkurencii - tak ako si sam napísal - never vsetkémi, čo ti kto povie.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 851
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník