Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ostatní

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše: brzdný účinek downsize-ovaného turbomotoru je veškerý žádný
prisne eu normy musia splnit, lebo mastne pokuty za kazde auto.. aj male znizenie trenia sa pocita. https://www.ionbond.com/technology/dlc- ... ke-carbon/ plazmou naneseny povlak uz je dneska vsade
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Nenarážel jsem na vnitřní tření, ale na záměrná opatření omezující brzdný účinek motoru při nuceném volnoběhu.
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Ostatní

Příspěvek od Brembo »

tonny píše:Luboši. Každého uspokojí něco jinýho. A každý se může svobodně rozhodnout, jsou to jejich prachy.

Nedávno mi na fóru amerik rozmluvili vysněného Mustanga 1965. Věděl jsem, že už tehdy to byl krám, jen mi byl pod kůží a chtěl jsem jej. A takovejch velkejch kluků je vždycky dost.
Toto amerofilom nehovor a ani američanom. Je to americké,takže je to najlepšie,i ked je to v podstatne predražený šrot.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

To je matroš pro diskuzi
https://www.garaz.cz/clanek/tri-ridicsk ... &source=hp
Když parkuji, tak vždy zatahuji ruční brzdu a dávám kvalt (protože ho i zamykám).

Zahřívání motoru... pomlčím o hovadině, kterou napsal o zaplavení karburátoru... ale jinak lze souhlasit se zaolejením motoru. Dělám to tak, jak píše.

Jakou rychlostí do kopce, takovou z kopce za mě rozhodně ne vždy. Ve sračkoidech je nezbytné využívat "gravitační prak" neboť někdy jsou kopce těsně za sebou a tak to pustím buď na vysoký kvalt nebo i bez něj a dole ještě přidám. #Sračkolife :lol:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

Jo, je tam par kravin.
Vrcholem je onen blabol o kvaltech vs kopec.
To uz nelze a je kokotina praktikovat v oblastech osobaku.
V tezkych nakladakach jeste mozna. Ale napr.drtiva vetsina kamiony jsou AT. Tam si muzes packou pod volantem podradit ale system ti to casto v zajmu neposkozeni hodi zpet. Mas RTD a MB. A to staci.
Nejsou to lizy a tatry z min stoleti. Zde pokrok ocenuji.

Ale i u osobaku jet na trojku z kopce dolu 70-80 ( napriklad dle zprevodovani) to fakt nee.

Na rovine zajistuji auta 2,3kou. Bez RB. Kdyz se nekdo opre o naraznik ( nastesti mam narazniky. Ne soucasne patvary cehosi), auto se bez ujmy zhoupne.
Cetl jsem to jen z rychliku. A Bohuzel ma praxe je ovlivnena velkymi vozidly.
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 463
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od NO HITS »

Proč by měla být blbost brzdit motorem z kopce místo mírnýho držení brzdy?
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Nejde o tohle, ale o sjíždění svahu na stejný kvalt, na jaký ho vyjíždím. V dnešní době jde prostě o blbost, poněvadž brzdný účinek soudobých motorů je mizivý, tedy bych musel jít dolů hned o více kvaltů, aby to mělo nějaký efekt, a brzdy jsou dnes o dost účinnější a hlavně odolnější, než kdysi, tedy není problém zpomalit, pokud to budu potřebovat, nikoli však trvalým stáním na brzdovém pedálu.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

On ten brzdný účinek motorů dost závisí na použitém oleji.Pleťová voda=nulový účinek,plnotuk=mnohem lepší.Alespoň u mně to tak funguje.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Tak o tom se mi může jenom zdát.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Lengy: :shock:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Vliv pleťovky na spotřebu, tj. na vnitřní odpory, je podle nejoptimističtějších údajů, s nimiž jsem se setkal, 3%. A ty na jízdních odporech při sjíždění svahu fakt nepoznám. Čili za tím musí být něco jiného, např. mnohem větší vliv pleťovky na časování rozvodů. Ale ano, já 5W-20 nemohu používat právě kvůli tomu.
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 463
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od NO HITS »

Ono taky záleží na sklonu kopce, někde stačí 6 pro to aby auto nezrychlovalo, jinde je zas 3ka málo , ale pomůže to každopádně.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Ta stará poučka nemůže platit už proto, že se nás dnes výrobci snaží přesvědčit o tom, že v podstatě každý kopec se dá vyjet na nejvyšší kvalt.

Jinak nesuď ostatní podle sebe, resp. svého auta, které je zcela mimo současný trend.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvek od tonny »

Borce to baví a vyhrál se https://www.bazaramerik.cz/inzerat/plym ... 1987/2757/
Prý nějaký RS, GTI jsou vedle toho na rozjezdy k smíchu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět