Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Ostatní

Příspěvek od lefort »

Asi není tajemstvím, že se Praha snaží zlikvidovat na svém území automobilovou dopravu. Tohle je jen další krok. :evil:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

pred 10-20 rokmi sa v Prahe hovorilo ze chodit MHD je chodit SOCKOU ..
zda sa ze situacia sa obracia
ale samotne znizenie rychlosti by som nevidel ako problem, naozaj to zvysuje plynulost premavky
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

To by mne zajímalo, jak? Jezdil jsem a jezdím tudy, tedy mám srovnání.

A co třeba umístit tam omezení na 30? Nejplynuleji by se vybíraly pokuty. :idea:

Skutečně bych rád konečně zvěděl, proč se celá společnost musí přizpůsobovat několika málo pitomcům :!:
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

To by mne zajímalo, jak?
videl som na YTB pocitacovu simulaciu vytvarania zapchy. Pointa bola ze cim vyssia bola povolena rychlost tym skor (a tym vacsia) sa zapcha vytvorila ak nieco zahaprovalo na trase. (ak najdem tam sem dam link)
(vies si to potvrdit aj myslienkovym experimentom:
cim rychlejsie auta preletia volnu cast trasy tam rychlejsie a tym viac sa ich nahromadi v mieste uzkeho hrdla a spomalenia)
Funguje to aj opacne: na trase z BA do Samorina su kazdy den zapchy v case 16:00-18:00. Vodici tomu celia tak ze sa hybu pomaly rychlostou 10km/h aby nemuseli zastavovat a rozbiehat sa (pohyb priskokmi)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Jsem hluboce přesvědčen o tom, že celé je to naprostý blud, který lze rádoby "vysvětlit", resp. některé jedince přesvědčit o jeho pravdivosti, pouze proto, že pár pitomců zdržuje pomalou jízdou. Kdyby totiž všichni "dodržovali limit", k žádné zácpě nemůže dojít, tím spíše pak za situace, kdy následuje volný úsek bez semaforů či zbytečných umělých omezení, např. v podobě nesmyslného zúžení vozovky o dvou a více pruzích v jednom směru. Situace s neplynulým provozem se totiž bude opakovat i s limitem 50, poněvadž se opět najdou individua, která nepojedou ani těch 50.

P.S.: Několik let jsem žil u dálničního přivaděče již v rámci městské aglomerace, kde byl v zimě limit 80, v létě (kvůli vjezdu na pláž a výjezdu z parkoviště u ní) pak jen 60. A dopravně-provozní situace přes celé léto byla i v té větvi, kde žádná pláž nebyla (2x2 pruhy oddělené svodidly), naprosto katastrofální!
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

https://youtu.be/Rryu85BtALM
https://youtu.be/iHzzSao6ypE
https://youtu.be/APkpiO0QQ_k

https://magazin.centrum.sk/techmag/vide ... 03810.html
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000607 ... -Pre-toto-

zaujimavy je opozicny nazor
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/3 ... pecnejsia/
Vysoká rýchlosť jazdy je všeobecne považovaná za nebezpečnú. Je to takmer mantra, o ktorej sa jednoducho nediskutuje. Lenže proti nej stoja výsledky viacerých výskumov a dokonca štatistiky z reálnej premávky. Nie je to napríklad tak dávno, čo sme vás informovali, že v Dánsku došlo po zvýšení maximálnej povolenej rýchlosti na okresných cestách k zníženiu počtu dopravných nehôd.

Dáni to vysvetľujú tým, že po zvýšení limitu sa znížili rýchlostné rozdiely medzi najpomalšími a najrýchlejšími vodičmi, čím došlo k zníženiu počtu predchádzaní a v konečnom dôsledku aj k nižšiemu počtu dopravných nehôd. A ten istý efekt zaznamenali Dáni aj pred približne desiatimi rokmi, keď sa hranica maximálnej rýchlosti na diaľniciach zvýšila zo 110 na 130 km/h.

Pokračovať by sme mohli príkladom z Austrálie. Po zavedení limitu maximálnej povolenej rýchlosti 130 km/h na Stuartovej diaľnici, ktorá bola predtým bez rýchlostného obmedzenia, došlo k zvýšeniu počtu smrteľných nehôd. Kým v rokoch 2000 až 2006 tu zomrelo 292 ľudí, od zavedenia limitu v ďalších šiestich rokoch o 15 viac. Od januára tohto roka preto Austrálčania limit opäť zrušili.

No nemusíme chodiť ani tak ďaleko do sveta. Nemecko je jednou z posledných bášt neobmedzenej rýchlosti. Približne na 60 % diaľničnej siete, ktorá má dĺžku 12 800 km, neplatí žiaden limit a nik nedisponuje relevantnými číslami, ktoré by preukázali negatívnu súvislosť medzi neobmedzenou rýchlosťou a počtom dopravných nehôd. Práve naopak, nehodovosť v Nemecku je nižšia ako v Rakúsku alebo Belgicku.
a potom minulost
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/3 ... maximalky/
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Ostatní

Příspěvek od Hombre »

Napíši, proč je, že rychlost ovlivňuje zácpy. Rožne zelená a všichni se rozjíždí jak připosraní. Je zip, a málokdo je ho schopný provést v osumdesátce, přibrzdí na dvacet, nebo udělají stopou. Na jedné straně se doprava zrychluje a na druhé oflastrují toho, který jede o deset více a tomu který špunt dělá, dají metál za bezpečnou jízdu. Takových "bezpečných"řidičů znám, ale do auta bych s nima nesedl.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Minulý týden, jak jsem zde již ostatně v jiném vláknu zmínil, jsem byl v roli pasažéra s "panským kočím". :lol: Kočí byli celkem tři, přičemž každý z nich uplatňoval diametrálně odlišný řidičský styl. A musím přiznat, že nejbezpečněji jsem se cítil s tím, který jezdil nejostřeji, a to i přesto, že "xyz" (tím chci naznačit alespoň řád) po městě, kde je limit 50, bych si obzvláště v CH dnes nikdy jet netroufl. Naopak s tím "nejopatrnějším" jezdcem, jenž nikdy žádný limit neporušil, jsem měl permanentně stažený zadek strachy, a dál, než těch pár km po městě, bych s ním jet nechtěl, resp. bych to psychicky tzv. nedal. :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Misojogi píše:...a potom minulost
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/3 ... maximalky/
Pokud si to dobře pamatuji, neboť jsem to už jako řidič zažil, tak tohle
"Od prvého augusta bola rýchlosť osobných a osobných dodávkových vozidiel obmedzená na 90 km/h a na diaľnici na 110 km/h."
neodpovídá skutečnosti. Podle mne to nastalo až v září onoho roku, a to dokonce ani ne hned počínaje 1. zářím 1979, ale někdy během září. A pamatuji si to proto, že mne to děsně nas.alo a vlastně se.e dodnes!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Přísnost, vy klucí pitomí, muší bejt :!:
Někdo se snaží být papežštější než papež :roll: https://nasregion.cz/ustecky-kraj/prekr ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Debilní pí.oviny vždy "řeší" ti, kdož si nevědí rady se závažnými problémy. V psychologii se tomu říká "řešení zástupného problému". Takto postižení jedinci by měli být už ze zásady vyloučeni z jakýchkoli rozhodovacích procesů, poněvadž jediné, co umějí, je škodit ostatním.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

Jerry3 píše:Debilní pí.oviny vždy "řeší" ti, kdož si nevědí rady se závažnými problémy. V psychologii se tomu říká "řešení zástupného problému". Takto postižení jedinci by měli být už ze zásady vyloučeni z jakýchkoli rozhodovacích procesů, poněvadž jediné, co umějí, je škodit ostatním.
ked sef nevie ako skontrolovat ludi ci poriadne pracuju tak zacne kontrolovat dochadzku a ci su vyplnene vsetky predpisy a lajstra
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Hranice někde bejt muší, to je jasný. Ale (nejen) s ohledem na to, že za naměřených 62km/h v Příbrami (nebo to bylo v Dobříši...?) cestou z Jinců (modří už vědí) mi tamní úřad poslal poukázku na 600Kč, se mi devět stovek za změřených 56km/h (notabéne včetně tříkilometrové tolerance měření) zdá taky dost... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

A další hajzl za volantem :!: Té značce auta se ani nedivím :evil: https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za- ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět