Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Ale jdi, ty přece moc dobře víš, že já vím.
OK, tak aspoň bude zábava! Jak že se jmenoval onen známý český film z r. 1999 - že by "Návrat idi..."?
OK, tak aspoň bude zábava! Jak že se jmenoval onen známý český film z r. 1999 - že by "Návrat idi..."?
Re: Ostatní
Prekvapuje me,ze stale neumis odpovedet na otazku,
kde jsi tu blbost sebral,nebo kdo ti to rekl.
Stale odvadis rec od podstaty.
Rekni konecne,odkud to mas!
Kratce a jasne!
Budes duveryhodny
kde jsi tu blbost sebral,nebo kdo ti to rekl.
Stale odvadis rec od podstaty.
Rekni konecne,odkud to mas!
Kratce a jasne!
Budes duveryhodny
Re: Ostatní
Představ si, že jsem v Rakousku prožil bezmála 10 let. A např. v období 2014 - 2018 jsem tam přihlašoval hned tři nová vozidla: jedno koupené v EU, jedno v ČR (shodou okolností od pobočky rakouského dovozce) a jedno přímo v Rakousku. A těch nehorázností, které rakouské úřady předváděly kolem neuznávání evropského CoC, jsem už měl fakt plné zuby!
Re: Ostatní
Tak snad - pro zájemce chápavé i ty absolutně nechápavé - ještě bližší vysvětlení k tomu, v čem že to vlastně spočívá ono rakouské neuznávání EU CoC(-u).
Aby člověk mohl v AT (speciálně pro chobota: jedná se mezinárodně uznaný dvoumístný kód označení Rakouska dle normy ISO-3166) přihlásit motorové vozidlo individuálně dovážené z Evropského ekonomického prostoru (EEA), tj. EU + CH + NO, musí předložit originál CoC (pomíjím teď případ, kdy ho nemá), a pokud se nejedná o funglovku, pak také úspěšně absolvovat TK. Přesněji musí si zařídit vystavení totožného dokumentu, ovšem vydaného rakouským dovozcem značky dováženého vozu. Stojí to 180 EUR a trvá to až 10 dnů, podle toho, kde v AT předmětný dovozce sídlí. Ten přitom nepotřebuje evropský CoC k ničemu jinému než k opsání VINu, resp. k jeho zadání do počítače, aby z počítače následně vyjel prakticky totožný "rakouský" dokument, akorát v němčině. Ale pozor! Dovozem auta pořízeného v DE a předložením EU CoC vydaného v DE v němčině se ono výpalné ve výši 180 EUR nedá obejít (prakticky ověřeno), čímž padá argument, že "přece musíš mít ten dokument v němčině". Jinak řečeno, za 180 EUR a 10 dnů máš v ruce něco, co jsi vlastně už měl (v původním CoC i v tom novém rakouském dokumentu jsou totiž úplně stejně očíslované řádky a v nich úplně stejné technické údaje), akorát že s tím originálním CoC ti žádná rakouská pojišťovna auto nepřihlásí, resp. "nedostaneš ho na značky": v AT už delší dobu nemají obdobu našich původních "dopravních inspektorátů", neboť stát tam svěřil celou agendu registrace vozidel/vedení registru pojišťovnám.
Pikantním je rovněž můj případ, kdy jsem si pořídil nové vozidlo od českého zastoupení rakouské firmy s tím, že ho ihned vyvezu do AT, tudíž budu potřebovat onen "rakouský dokument" nutný k přihlášení. Ten mi však navzdory osobním intervencím přímo v sídle rakouské firmy odmítli vydat a trvali na "standardním" postupu. Bohužel jsem si při převzetí vozidla zapomněl převzít originál EU CoC a k tomu mne tlačil termín pro přihlášení, tedy jsem předpokládal, že mi ona firma vystaví nezbytný rakouský cár papíru na základě fotokopie originálu EU CoC. Ale ouha! Navzdory všemu vyžadovali originál EU CoC a ještě mleli něco o "šedých dovozech". No a když jsem ho měl konečně v ruce a zašel přímo za tou ženskou, která ony rakouské cáry papíru vyjíždí z počítače, předpokládal jsem, že se chytí za nos a vyjede mi ho z tiskárny na počkání. Kdepak! Trvalo to těch 10 dnů a dostal jsem ho poštou. To vše se odehrálo ve Vídni, přitom třeba Škodovka, jejíž importér sídlí v Salzburgu, to umí mezi Vídní a Salzburgem zařídit během tří dnů!
Nešel jsem do přílišných detailů, abych se znovu nenasral, rozhodně bych však mohl celé hodiny líčit, jak moc dokáže rakouský úřední šiml řehtat. Snad to přesto dává těm chápajícím ze zdejšího publika dostatečně barvitý obrázek toho, co jsem myslel pod "neuznáváním evropského CoC v AT".
Aby člověk mohl v AT (speciálně pro chobota: jedná se mezinárodně uznaný dvoumístný kód označení Rakouska dle normy ISO-3166) přihlásit motorové vozidlo individuálně dovážené z Evropského ekonomického prostoru (EEA), tj. EU + CH + NO, musí předložit originál CoC (pomíjím teď případ, kdy ho nemá), a pokud se nejedná o funglovku, pak také úspěšně absolvovat TK. Přesněji musí si zařídit vystavení totožného dokumentu, ovšem vydaného rakouským dovozcem značky dováženého vozu. Stojí to 180 EUR a trvá to až 10 dnů, podle toho, kde v AT předmětný dovozce sídlí. Ten přitom nepotřebuje evropský CoC k ničemu jinému než k opsání VINu, resp. k jeho zadání do počítače, aby z počítače následně vyjel prakticky totožný "rakouský" dokument, akorát v němčině. Ale pozor! Dovozem auta pořízeného v DE a předložením EU CoC vydaného v DE v němčině se ono výpalné ve výši 180 EUR nedá obejít (prakticky ověřeno), čímž padá argument, že "přece musíš mít ten dokument v němčině". Jinak řečeno, za 180 EUR a 10 dnů máš v ruce něco, co jsi vlastně už měl (v původním CoC i v tom novém rakouském dokumentu jsou totiž úplně stejně očíslované řádky a v nich úplně stejné technické údaje), akorát že s tím originálním CoC ti žádná rakouská pojišťovna auto nepřihlásí, resp. "nedostaneš ho na značky": v AT už delší dobu nemají obdobu našich původních "dopravních inspektorátů", neboť stát tam svěřil celou agendu registrace vozidel/vedení registru pojišťovnám.
Pikantním je rovněž můj případ, kdy jsem si pořídil nové vozidlo od českého zastoupení rakouské firmy s tím, že ho ihned vyvezu do AT, tudíž budu potřebovat onen "rakouský dokument" nutný k přihlášení. Ten mi však navzdory osobním intervencím přímo v sídle rakouské firmy odmítli vydat a trvali na "standardním" postupu. Bohužel jsem si při převzetí vozidla zapomněl převzít originál EU CoC a k tomu mne tlačil termín pro přihlášení, tedy jsem předpokládal, že mi ona firma vystaví nezbytný rakouský cár papíru na základě fotokopie originálu EU CoC. Ale ouha! Navzdory všemu vyžadovali originál EU CoC a ještě mleli něco o "šedých dovozech". No a když jsem ho měl konečně v ruce a zašel přímo za tou ženskou, která ony rakouské cáry papíru vyjíždí z počítače, předpokládal jsem, že se chytí za nos a vyjede mi ho z tiskárny na počkání. Kdepak! Trvalo to těch 10 dnů a dostal jsem ho poštou. To vše se odehrálo ve Vídni, přitom třeba Škodovka, jejíž importér sídlí v Salzburgu, to umí mezi Vídní a Salzburgem zařídit během tří dnů!
Nešel jsem do přílišných detailů, abych se znovu nenasral, rozhodně bych však mohl celé hodiny líčit, jak moc dokáže rakouský úřední šiml řehtat. Snad to přesto dává těm chápajícím ze zdejšího publika dostatečně barvitý obrázek toho, co jsem myslel pod "neuznáváním evropského CoC v AT".
Re: Ostatní
Jardo, když nevím, neporozuměl jsem, je nejlepší obrana útok, tedy vulgárně napadat okolí. Jinak chobot bych si jako nick nikdy nedal, lecos to o osobě vypovídá.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
..zrejme liečba komplexu z toho čo nemá a chcel by totonny píše:Jinak chobot bych si jako nick nikdy nedal, lecos to o osobě vypovídá.
Re: Ostatní
neuveritelne svinstvo, tusim sa nas Fico od nich uci, lebo aj na Slovensku vymyslaju podobne zakony, najnovsie teraz o STK co je cista buzeraciaJinak řečeno, za 180 EUR a 10 dnů máš v ruce něco, co jsi vlastně už měl (v původním CoC i v tom novém rakouském dokumentu jsou totiž úplně stejně očíslované řádky a v nich úplně stejné technické údaje), akorát že s tím originálním CoC ti žádná rakouská pojišťovna auto nepřihlásí, resp. "nedostaneš ho na značky":
ked sme vstupovali do EU myslel som si ze je to tam ovela lepsie, ale zistujem ze na Zapade to moze fungovat rovnako mizerneNešel jsem do přílišných detailů, abych se znovu nenasral, rozhodně bych však mohl celé hodiny líčit, jak moc dokáže rakouský úřední šiml řehtat.
Odhadujem ze este vo Svajciarsku (ale nikdy som tam nebol) by to mohlo byt normalnejsie kedze tam maju priamu demokraciu(referenda) uz minimalne 200 rokov (a mozno este dlhsie)
A vraj to este dobre funguje v Taliansku, podobny system ako u nas: zakony sice na nic ale vsetko sa da "vybavit" ked mas znameho a zaplatis
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
Nedělej si žádné iluze, referendum je nejdemokratičtější a také nejelegantnější způsob, jak "zabít dobrou věc". Velkou výhodou (v) CH jsou ovšem lokální daně. Jenže pak je extrémně důležité, zda bydlíš tzv. na dobré adrese: mám osobní srovnání (v CH jsem rovněž prožil téměř 10 let) se špatnou i dobrou adresou, přičemž od sebe nebyly vzdušnou čarou vzdáleny více jak dva kilometry. Ovšem podmínky života v jedné a druhé komuně byly diametrálně odlišné.Misojogi píše:Odhadujem ze este vo Svajciarsku (ale nikdy som tam nebol) by to mohlo byt normalnejsie kedze tam maju priamu demokraciu(referenda) uz minimalne 200 rokov (a mozno este dlhsie)
Ještě v r. 1996 v CH platilo, že úřady ti opakovaně připomenou, že máš na něco nárok, abys na to náhodou nezapomněl. Jenže současně platilo, že neexistoval způsob jak zařídit něco, na co jsi nárok neměl. Ale už v r. 2007 záleželo pouze na tom, na jakého v.la jsi narazil...Misojogi píše:A vraj to este dobre funguje v Taliansku, podobny system ako u nas: zakony sice na nic ale vsetko sa da "vybavit" ked mas znameho a zaplatis
Na druhou stranu musím uznat, že ve srovnání s AT jsem se v CH nikdy nesetkal s projevy úřední/úřednické zvůle.
Re: Ostatní
zeby zazmrdovanie? alebo kde vidis pricinu tejto zmeny k horsiemu?Ale už v r. 2007 záleželo pouze na tom, na jakého v.la jsi narazil...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
Privatizace prerogativ státu, aneb (ne)poskytování tzv. veřejné služby.
Re: Ostatní
Čekal bych, že chobot aspoň zatroubí. Nejspíš mu však skončila vycházka...
Re: Ostatní
Jeden "divný" angličan
Člověk by řekl že vrcholný motor značky by měl mít TOP kvalitu. U VW ale asi ne No, chudáka to nepotká
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/je ... -internetu
Ovšem vlastně čemu se divit. Neumí normální motor, tak proč by se měla podařit "vlajková loď"
Člověk by řekl že vrcholný motor značky by měl mít TOP kvalitu. U VW ale asi ne No, chudáka to nepotká
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/je ... -internetu
Ovšem vlastně čemu se divit. Neumí normální motor, tak proč by se měla podařit "vlajková loď"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Tuareg V10 TDI byl v době, kdy přišel na trh, velmi žádaným vozem v komunitě zámožných Švýcarů. Jenže vychcípal poměrně rychle...
Re: Ostatní
Asi mu za to nestojisJerry3 píše:Čekal bych, že chobot aspoň zatroubí. Nejspíš mu však skončila vycházka...
Po tvych reakcich bych se ani nedivila.
Re: Ostatní
Ó jé, že by měl chobot příslušenství
Vážená, když už Ti stálo za to kvůli tomu se zaregistrovat, tak si dál najdi všechny příspěvky od chobota. Potom hledej od nr.ona, jasna, rimla a xxxve, a asi poznáš že je to pořád jeden a tentýž.... chobot
A pak si najdi Jerryho technické rady, a dojde Ti že si se s adresováním svého příspěvku ne málo, ale hodně spletla
A pokud Ti technika moc neříká, tak běž raději o fórum dále bo toto je o olejích automobilových a průmyslových, ne o kuchyňských....
PS: Ale celkem by mě zajímalo co vede někoho při novém zaregistrování se na tribotechnickém fóru zareagovat poprvé na něco/někoho v ostatním v ostatním
Vážená, když už Ti stálo za to kvůli tomu se zaregistrovat, tak si dál najdi všechny příspěvky od chobota. Potom hledej od nr.ona, jasna, rimla a xxxve, a asi poznáš že je to pořád jeden a tentýž.... chobot
A pak si najdi Jerryho technické rady, a dojde Ti že si se s adresováním svého příspěvku ne málo, ale hodně spletla
A pokud Ti technika moc neříká, tak běž raději o fórum dále bo toto je o olejích automobilových a průmyslových, ne o kuchyňských....
PS: Ale celkem by mě zajímalo co vede někoho při novém zaregistrování se na tribotechnickém fóru zareagovat poprvé na něco/někoho v ostatním v ostatním
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF