Ukaž mi jednoItal píše:Naopak zase máme přiklady Tdi s proběhem půl milionu, milion a přes milion km, které byly servisovány v proměnlivém intervalu (výměny oleje po cca 30000 km) nízkoviskozitními oleji a kdo by chtěl tvrdit, že jim to uškodilo, viďte?
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Re: Ostatní
Jedno? Tak profláknutou Fábii s 1265000 km znáš, ne? Strýček Google najde hned. Pak ta zlatá pana Hajzlera s miliónem, jak píší, střídala servisní intervaly, ale není tam uvedeno jak dlouho se jel který. S půlmelounem na auto.cz, rozborka O2, další na autorevue.cz, obě 2,0 Tdi, z kontextu neměla by to být ta samá. Kór tdi, která pořád lítají a najezdí statisíce, jsou servisována proměnným intervalem většinou. Žádná firma nechce mít auto každou chvíli na servisu kvůli oleji.
Re: Ostatní
A ty víš, kolik do toho lijí oleje?
Re: Ostatní
Pokud jde o spotřebu oleje, všiml jsem si tam pouze u zlaté milionové O1, kde se střídaly intervaly. Píší 0,1 L/1000 km. Pěkné po tom nájezdu. Já mohu sledovat jen jedno tdi s nájezdem cca 150000 km a intervalem výměn 2 roky, reálně cca 20000 km. Olej 5w-30 se nedolévá. Dále 1,4 - 63 kw, výměny co rok, cca 28000 km, olej 5w-30 se dolévá od počátku a jeho spotřeba kontinuálně mírně stoupá. Nyní, v cca 107000 km je spotřeba oleje stejná, jako u Pandorova motoru (0.06-0.07 L / 1000 km), který ovšem používá 5w-40, mění ho co chvilku a má mnohem méně najeto. Srovnání alespoň po 100000 km se nikdy nedovíme, neboť Pandora tohle najede za více než 20 let. Ono totiž, když se mluví o ekologii a kolikrát se
prosadí nesmysly, kde z jedné strany je to jako ekologické a z druhé strany lezou ekozátěže a jiné problémy, o kterých se nehovoří, tyhle prodloužené intervaly výměn oleje by bez diskuse ekologické být mohly. Pokud by neškodily motorům. A ono to vypadá, podle dosavadních zkušeností, že neškodí. Takže to nevymyslel blbec nebo sabotér. Olej se vyhazuje vyčerpaný, vyjetý, špinavý atd. No a má se snad vyhazovat nevyjetý?
prosadí nesmysly, kde z jedné strany je to jako ekologické a z druhé strany lezou ekozátěže a jiné problémy, o kterých se nehovoří, tyhle prodloužené intervaly výměn oleje by bez diskuse ekologické být mohly. Pokud by neškodily motorům. A ono to vypadá, podle dosavadních zkušeností, že neškodí. Takže to nevymyslel blbec nebo sabotér. Olej se vyhazuje vyčerpaný, vyjetý, špinavý atd. No a má se snad vyhazovat nevyjetý?
Re: Ostatní
Ad osmičky. Každý to má trochu jinak. Já mám venku všechny. Horní normálně u zubaře, moc nedržely, jedna trvala tak 2 sec., druhá asi 5 sec. Za 3 dny rána zacelená, ta druhá dokonce dříve. Dolní osmy už je horší opruz, u stomatochirurga. Poprvé hadr na obličej, dost blbě to zašil a tahne mě to tam dodnes při otevření úst. Jinak antibiotika, nějaký ten Ibalgin a hojení dobré. Druhou už trhal normálně bez hadru přes hubu, zašito dobře, ale otok neustoupil asi 5 týdnů. Šel jsem tam, on se tvářil, že obtěžuji, ať jestě počkám. Za další týden vyšel kolem sedmičky úlomek kosti. Pak už se to zahojilo. Nic moc.
Re: Ostatní
Ad Varta. Poslední zkušenost s malou 36 Ah, v autě je přes 6 let, v posledním roce jsem ji 2x vybil nezhasnutím světel, znovunabita jen jízdou, zatím funguje. Kvalita OK, ale je to původní baterka v novém autě. Ty taknějak fungovávají dobře.
Re: Ostatní
Tobě auto neřve při otevření dveří když svítíš
Re: Ostatní
Bonzák gůgl našel:Ital píše:Jedno? Tak profláknutou Fábii s 1265000 km znáš, ne? Strýček Google najde hned.
Poradíme vám jedno velmi dostupné vodítko, na jehož základě dokáže stav ojetého 1.9 TDI-PD zhodnotit i laik. Je to spotřeba zahřátého motoru na volnoběh zobrazovaná palubním počítačem. Normální hodnota při vypnutých spotřebičích (klimatizace) byla u nového motoru 0,5 až 0,6 l/h. Při opotřebených válcích, kde část tlaku pronikne pod píst, musí řídicí jednotka přidávat palivo, aby udržela volnoběh konstantní. Spotřeba tak roste. U testovaného vozu už byla litr na 100 km.
Hádám, že litr na 1 hod chtěli napsat.
Původní hlava válců dosloužila v 1.215.000 kilometrech – ojetá vačka, opotřebená zdvihátka a vyviklané vstřikovací jednotky.
O spotřebě oleje jsem tam nic nenašel.
Re: Ostatní
Bohužel, v daném případě, to automaticky nezhasíná ani na parkovačky ani při vypnutí motoru ani při vyjmutí klíčku ze spínací skříňky. Sice to řve, ale jen po vyjmutí klíčku, což se ve dvou případech, kdy jsem jen odstavil auto doma za vraty nebo v práci v areálu, nestalo. Takže smůla, spěch a nevšiml jsem si. Za třičtvrtě hodinky bylo po hehe, baterka má jen 36 Ah.skodovkar píše:Tobě auto neřve při otevření dveří když svítíš
Re: Ostatní
Ach tak, nikdy neopouštím auto bez klíčků v ruce, tak tento problém u moderních vozů neznám To neděláš dobře s těmi klíčky Itale
Re: Ostatní
A myslíš že to má vliv na funkciskodovkar píše:To neděláš dobře s těmi klíčky Itale
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Na funkci Itala určitě ne...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Z pohodlnosti se stane automatické nechání klíče v zapalování, pak na benzínce půjde platit, auto v prdeli i s plnou nádrží. Itale, to neděláš dobře.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Však on už to ví...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90