Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Tak aby zachovali dekórum a nedali najedo tupost, pošlou auto stejně na STK, třeba proto, že ........, důvodů si mohou vymyslet milion.
Proč dělají takové jalové akce. Na silnicích se děje tolik zvěrstev, že by neměli čas ani na svačinu. Jenže nebyla by to práce?
Proč dělají takové jalové akce. Na silnicích se děje tolik zvěrstev, že by neměli čas ani na svačinu. Jenže nebyla by to práce?
Re: Ostatní
Americká policie i američtí občané mohou legálně používat moderní munici, která se programově deformuje (expanduje). To má mnoho výhod - jednak se s vyšší pravděpodobností zastaví v těle a nezabije nikoho dalšího, jednak se při minutí cíle neodráží jako zběsilá, navíc stop-efekt je výrazně vyšší - je to jako by člověk namísto ráží 9 mm střílel ráží .45 (11.5 mm).Jerry3 píše:Jsem se spíš divil, že svým "zásahem" nezasáhla i toho policajta. Buď nepoužila armádní munici (Toník nechť mne případně opraví), nebo byl ten černoch dost "betelnej", takže projektil zůstal v něm a nepokračoval dál.
U nás policie postupně dostává moderní, ale hodně drahou švýcarskou munici Ruag Action 4 nebo 5 (konkrétní model nevím, pro civilní trh nejsou dostupné), protože nic jiného u nás neprošlo kvůli nesmyslné panice, že vše co se deformuje jsou dum-dum střely. Kvalitní moderní levné munice je na zahraničním trhu dost (pro policejní užití třeba Hornady Critical Duty), ale u nás jsme stále v minulém století a držíme se na základě idiotských argumentů nedeformujícího se FMJ provedení, kterým lze zastřelit několik lidí současně.
Naposledy upravil(a) Shi dne sob bře 30, 2019 13:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Ostatní
U nás jsou zákony poměrně špičkové, tragická je kvalita soudců, které znění zákona moc nezajímá a překrucují to v neprospěch toho, kdo jim není sympatický.Durex píše:Vím,že ve státech jsou jiný zákony. V něčem lepší a v něčem zase horší jak u nás. U nás je v podstatě vše ve prospěch pachatele. Dokonce i když budete střílet po lupiči či násilníkovi,který prchá a zastřelíte ho,tak se dopouštíte vraždy.
Kauzy Pliska, Houštecký, Nečesaný, Kramný - to vše je jen přehlídka neskutečného justičního šlendriánu.
Řidič - obrovský chlap - napadl policistu. Co asi tak čekal že se stane ? Za mě je použití zbraně O.K.Durex píše: „Podle záběrů z kamery policejního auta si svůj omyl ihned uvědomila se slovy: „Sakra, já ho střelila.” “
A následně toto:
„Právníci policistky zdůrazňují, že Bloodová se nechovala bezohledně, pouze udělala nechtěnou chybu a její stíhání by mělo být zastaveno.“
tak mi běhá mráz po zádech.
Policistka měla mizerný výcvik, navíc v USA mají kvóty na počet žen u policie a tím pádem nerozhoduje kvalita jedince, ale jeho pohlaví. Poslat malou a navíc očividně mizerně vycvičenou ženskou na ulici je poukázka na průšvih.
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
A úplně nakonec, či vlastně na začátek - již delší dobu shledávám, že v případě Novinek (vlastně celého Seznamu) došlo k transformaci v bulvár velmi hrubého zrna na úrovni Blesku a jemu podobných plátků. Podle hesla "je (nám) úplně fuk, co píšeme, hlavně že to lidi čtou"... Jako domovskou stránku mám Seznam vlastně jen proto, že na něm mám mail.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Klobouk dolů.
Přišel o nohu, přesto řídí autobus.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ridi ... omaci_linv
Přišel o nohu, přesto řídí autobus.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ridi ... omaci_linv
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Ostatní
K tomu patří i seznamí televize, je tak na úrovni DWColommbo píše:...Novinek (vlastně celého Seznamu) došlo k transformaci v bulvár velmi hrubého zrna na úrovni Blesku a jemu podobných plátků. ...
Re: Ostatní
Budu na cca rok odstavovat auto (i ze znacek, takze maximalne s tim obcas nekdo vyjede z garaze kdyz tam bude potreba neco delat, ale ani to spis ne, naposledy kdyz 4 mesice stalo, tak s tim nikdo nepotreboval hnout ani jednou), mam menit olej za cerstvy, nebo to nechat? Olej ted tam je 3 mesice a asi 4k km. Diky
Pripadne co jeste udelat? Baterka/auto bude celou dobu na nabijecce, postavene na starych plechacich na gumach bez vzorku, asi odstavit s plnou nadrzi?
Pripadne co jeste udelat? Baterka/auto bude celou dobu na nabijecce, postavene na starych plechacich na gumach bez vzorku, asi odstavit s plnou nadrzi?
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Ostatní
plnu nadrž ? ak by sme vzali do uvahy, že benzin starne....tak je ho skoda. Na druhej strane , asi mas na mysli prípadný kondenz a hrdzavenie nádrže zvnutra. Neviem ci je to až tak relevantné. Hovorí sa o tom, to je pravda...ale má niekto konkretnu skusenost, že by mu nadrž prehrdzavela kvoli tomuto? A dokonca za rok?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mám nádrž už plastovou, ale i kdyby nebyla, myslím, že naplnit ji celou je zbytečné (taky krom toho, co píše kolega o stárnutí paliva), a nechat po celou dobu akumulátor připojený na nabíječce mi taky nepřijde moc šťastné. Spíš bych aku nechal připojený normálně do palubní sítě, jednou za čtvrt roku jej změřil a případně dobil. Olejovou náplň bych nechal stávající.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
V dnešní době nechat benzin rok stát je problém. A když už, tak asi "stovku" a dát něco proti stárnutí - třeba https://m.heureka.cz/aditiva/liqui-moly ... nu-250-ml/ (pokud tedy benziňák).
Jestli je nádrž plechová nebo bude auto tam kde se střídá okolní teplota, asi bych dal plnou, jinak zřejmě netřeba.
S aku a olejem jak píše Colommbo; olej pak vyměnit po zprovoznění, a pokud bych chtěl být pintlich, tak vyšroubovat svíčky a stříknout tam trošku oleje....
A přizvednul bych stěrače a ošetřil těsnící gumy ve dveřích.
Jestli je nádrž plechová nebo bude auto tam kde se střídá okolní teplota, asi bych dal plnou, jinak zřejmě netřeba.
S aku a olejem jak píše Colommbo; olej pak vyměnit po zprovoznění, a pokud bych chtěl být pintlich, tak vyšroubovat svíčky a stříknout tam trošku oleje....
A přizvednul bych stěrače a ošetřil těsnící gumy ve dveřích.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Nadrz je na oktavce nejspis plastova, takze to tam teda necham jen co zbyde, aby se s tim dalo v pripade potreby popojet a pak za rok na rozhybani dam Vervu. Spis nez o korozi jsem premyslel o tom, kolik vody se tam tak za rok muze vysrazet...
Sterace jsou dobry postreh, tesneni osetrene uz mam.
Aku – v cem by byl problem? Znam nekolik karavanaku, kteri na CTEKu maji obytnak pripojeny 10 mesicu z roka, a nevim o tom, ze by s tim byli nejake problemy? Proto jsem si rikal, ze to asi bude v pohode, protoze to nema kdo chodit premerovat a dobijet manualne.
Olej teda necham, ke svickam je na 1.6 MPI spatny pristup (k prostrednim dvoum skoro az nemozny ), takze valce asi olejovat nebudu.
Kazdopadne vsem diky!
Sterace jsou dobry postreh, tesneni osetrene uz mam.
Aku – v cem by byl problem? Znam nekolik karavanaku, kteri na CTEKu maji obytnak pripojeny 10 mesicu z roka, a nevim o tom, ze by s tim byli nejake problemy? Proto jsem si rikal, ze to asi bude v pohode, protoze to nema kdo chodit premerovat a dobijet manualne.
Olej teda necham, ke svickam je na 1.6 MPI spatny pristup (k prostrednim dvoum skoro az nemozny ), takze valce asi olejovat nebudu.
Kazdopadne vsem diky!
Naposledy upravil(a) yosemitak dne ned bře 31, 2019 16:04, celkem upraveno 1 x.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Ostatní
V aku není problém. Pokud to není samodomo nabíječka z 80tých let, tak ji nech zapojenou. Ty dnešní inteligenti si s tím bez problémů poradí. Naopak pro kondici baterie jedině plus.
Re: Ostatní
Vlastni zkusenost tri roky zpet.
Alma nucene odstavena ze dne na den. V plechove nadrzi cca 20L + neco Vifi.
Byla odvezena na podvalniku ke kamosovi do hor.
Tam behem roku postupne opravena. Nadvakrat,bo jsem nakonec vyhodil i druhou cast pr.napravy,aby teda bylo vse vymeneno.
Za ten rok po oprave nastartovana jen parkrat,vyjma obdobi kdy suplovala rozbity traktor a jezdila s vozejkem po poli a lese,caste starty kratke jizdy na 1, vyjmecne 2. Cca dva tydny. Bez dotanovani. A na letnich gumach z r. 10,na kterych je obuta i nyni. Behem hafo mesicu leto zima baterie vyndana a pouzita v jinych strojich kde bylo treba. Co stala tak na pneu,s neskutecnym bordelem uvnitr,bez zadnich sedacek a zasrana zvenku z pole.
Jen v lete zakryta palubka pod oknem ochranou folii. Bo chrnela na zahrade a ne ve stodole ci dilne.
Pred uvedenim do provozu dostala komplet vsechny naplne,promazani hejblat a dutiny+spodek.
Naplne proto,ze prevodak asi puvodni,brzdovka a fridex 7let.
Totez jsem resil a Hornetem. Ten stal jeste dyl s dvakrat nastartovanym motorem bez jizdy. A v nadrzi cca 5L +Vifi. Tu jsem po urcite dobe doplnil zvysenou davkou.
Kdyz si taky do hor,pro nej prijel kupec, v pohode odfrcel v noci 180km do bydliste.
Takze odstaveni netreba moc resit.
Vyse popsano jsou stroje z r.98 a 01.
Mozna jsou moderni nachylnejsi...
Alma nucene odstavena ze dne na den. V plechove nadrzi cca 20L + neco Vifi.
Byla odvezena na podvalniku ke kamosovi do hor.
Tam behem roku postupne opravena. Nadvakrat,bo jsem nakonec vyhodil i druhou cast pr.napravy,aby teda bylo vse vymeneno.
Za ten rok po oprave nastartovana jen parkrat,vyjma obdobi kdy suplovala rozbity traktor a jezdila s vozejkem po poli a lese,caste starty kratke jizdy na 1, vyjmecne 2. Cca dva tydny. Bez dotanovani. A na letnich gumach z r. 10,na kterych je obuta i nyni. Behem hafo mesicu leto zima baterie vyndana a pouzita v jinych strojich kde bylo treba. Co stala tak na pneu,s neskutecnym bordelem uvnitr,bez zadnich sedacek a zasrana zvenku z pole.
Jen v lete zakryta palubka pod oknem ochranou folii. Bo chrnela na zahrade a ne ve stodole ci dilne.
Pred uvedenim do provozu dostala komplet vsechny naplne,promazani hejblat a dutiny+spodek.
Naplne proto,ze prevodak asi puvodni,brzdovka a fridex 7let.
Totez jsem resil a Hornetem. Ten stal jeste dyl s dvakrat nastartovanym motorem bez jizdy. A v nadrzi cca 5L +Vifi. Tu jsem po urcite dobe doplnil zvysenou davkou.
Kdyz si taky do hor,pro nej prijel kupec, v pohode odfrcel v noci 180km do bydliste.
Takze odstaveni netreba moc resit.
Vyse popsano jsou stroje z r.98 a 01.
Mozna jsou moderni nachylnejsi...
Re: Ostatní
To je velice málo. Mám klasický aku vyndaný z auta na udržovací nabíječce už přes rok a pořád OK. Ale je to jen udržovačka, která se zapíná po poklesnutí napětí a dobíjí malým proudem. Pro tak dlouhé skladování je třeba zjistit, jak funguje udržovací režim použité nabíječky, pokud tam stabilně lifruje 0,3A, pak bych ji nepoužil.Colommbo píše:Spíš bych aku nechal připojený normálně do palubní sítě, jednou za čtvrt roku jej změřil a případně dobil.
Mám tuto https://hadex.cz/g501a-autonabijecka-ud ... ft-417302/
Celková spotřeba za rok podle elektrohodin do 4kWh
Re: Ostatní
Rozbor LL oleje:
https://www.auto.cz/olej-0w-20-po-27-70 ... nFakOMY9Oc
https://www.auto.cz/olej-0w-20-po-27-70 ... nFakOMY9Oc
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16