Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Máš Moravanku, co? Taky jsem měl, stačilo!
Re: Ostatní
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
moravanka je bez cukru, chýba ti cukor?Jerry3 píše:Máš Moravanku, co? Taky jsem měl, stačilo!
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
Mam ted Valasku, nastesti nevypada ze tahala brany.
Ty předchozí k tomu mely casem sklony...
Ty předchozí k tomu mely casem sklony...
Re: Ostatní
Jerry3: Mám ženu "krev a mlíko",která mi dala 2 krásne,zdravé kluky.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Neříkej hop...
Re: Ostatní
Važ si tohoNOVON píše:Mám ženu "krev a mlíko",která mi dala 2 krásne,zdravé kluky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Když se u V8 odpojovaly dva válce, říkal jsem si, že zbytečně složitý, další kurvítko kvůli spotřebě. No dobře, je to velký motor a není vždy potřeba výkon na popojíždění. Že to ale dojde i na tříhrnky, kdy se odpojuje třetí válec a pak tvrdit zákazníkům, že je to normální, že to šetří palivo, to bych si tedy Ford Focus 1.0 EcoBoost nepořídil ani náhodou. Dva válce při nižších otáčkách (2-2,5t ot/min) vibrují i na moto. Otáčky u Focusu při rychlosti 110-120km/h na 6-tku jsou právě mezi 2,2-2,5t ot/min.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Tak 2 jsou pořád víc než jeden. Fakt mě docela těší,že už to mám za pár a snad se nedožiji toho,že uslyším na silnici jen bzzzzz.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Už pri downsizingu tvrdili,že po ubraní jedného zo štyroch valcov sa bude šetriť palivotonny píše: Že to ale dojde i na tříhrnky, kdy se odpojuje třetí válec a pak tvrdit zákazníkům, že je to normální, že to šetří palivo...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Proto je nejlepší žádnoválec.
Re: Ostatní
tie vibracie... no proste 3 piesty s odstupom 120°... a co ten treti?tonny píše:Když se u V8 odpojovaly dva válce, říkal jsem si, že zbytečně složitý, další kurvítko kvůli spotřebě. No dobře, je to velký motor a není vždy potřeba výkon na popojíždění. Že to ale dojde i na tříhrnky, kdy se odpojuje třetí válec a pak tvrdit zákazníkům, že je to normální, že to šetří palivo, to bych si tedy Ford Focus 1.0 EcoBoost nepořídil ani náhodou. Dva válce při nižších otáčkách (2-2,5t ot/min) vibrují i na moto. Otáčky u Focusu při rychlosti 110-120km/h na 6-tku jsou právě mezi 2,2-2,5t ot/min.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Ten je navíc.
Re: Ostatní
Ano. Ekologův sen je auto model Fred FlinstoneJerry3 píše:Proto je nejlepší žádnoválec.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Asi si na stáro pořídím furtošlap.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW