rousini píše:V kombinaci s debilním ministerstvem dopravy nebo spíš ŘSD, které nenařídilo vyklizení dálnice stavebními firmami a zrušení dopravních omezení je z toho past....
Nevím, ale Ťok už toho v TV namluvil. Každá stavba většího rozsahu má svůj harmonogram prací a investorem pověřený dozor. Takže něco prostě normálně nefunguje a pak se přes média ukazuje, jak na nás myslí a za nás bojují. Ale s těmi zákony o veřejných zakázkách je docela problém. Tedy pokud nemáte dobře napsanou smlouvu. Pak nastupuje vítězná firma č. 2, ta ale má už práci jinou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Hmm, jedu ve stredu do B, tak jsem zvedav. Nejel jsem usek cele D1 nekolik let. Radost z toho moc nemam, bo zrovna hentu cestu a mesto nevyhledavam a na Moravu jezdim vyhradne,, vrchem,,.
Nastesti firemni auta maj chacharske RZ, tak nebudu prasit jako v B oblibeni Praglisti.
Jerry3 píše:Problém je "pouze" v tom, že protestují před nesprávnou institucí: před Komisí, zatímco Radu mají přes ulici.
Možná si vzpomněli, jak byla celá budova za nehorázné prostředky rekonstruována. Berlaymont 2000 would pay €74.3 million to the Belgian state (also acting as a guarantor) and provide €160 million for the work, and in exchange it would gain a long lease on the building. Seeing it as a profitable investment, the following companies joined Berlaymont 2000: Citilease (affiliate of Citybank), CGER and BACOB. They began to provide finance and the Commission's rent went up considerably to cover costs. ....
The December 1998 handover date was delayed five times and the bill to the Belgian state for the poor planning and disagreements amounted, by some estimates, to €824 millionhttps://en.wikipedia.org/wiki/Berlaymont_building
si jednou zazpíváme https://youtu.be/sVPWXaeEbSw