Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Zrovna dnes kromě obvyklých koncerňáckých bezmozků excelovalo překvapivé (vzhledem k mé trase) množství téčkařů a účkařů.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

skodovkar píše:
lengy60 píše:...ale já si z ní se svým přeplňovaným motorem 1.2 udělám řiť,kdy si vzpomenu,bo než si ty otáčky vybuduješ,tak já jsem za horama.
Jestli by to v tobě vzbuzovalo nějaké mindráky, tak ve mě určitě ne. Nepotřebuji si na cestě nic dokazovat :idea:
Nemám potřebu si nic dokazovat,ale taky mě nebaví se za někým táhnout.:D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ostatní

Příspěvek od lengy60 »

Jerry3 píše:Zrovna dnes kromě obvyklých koncerňáckých bezmozků excelovalo překvapivé (vzhledem k mé trase) množství téčkařů a účkařů.
Nevím,kde dnes jezdíš,ale blíží se dušičky a někteří jezdí na hroby s předstihem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

V tom případě nejspíš chtěli být s předstihem v hrobě.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Snad to nebude předstih až za hrob, detonačním hořením by poškodili vyzdívku pece :idea:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Jerry3 píše:...A večer k tomu něco napíšu já. Předem prozradím, že to bude přesně v duchu předchozí debaty v tomto vlákně.
Tak tedy, jak jsem slíbil.

V mém bezprostředním okolí je momentálně 6 motorů Ford EB (2 x 1,5EB, 4 x 1,0EB) + můj 1,6EB. Pominu-li profesionálního řidiče s 1,5EB, zbývá jedna žena s 1,5EB, další dvě s 1,0EB a dva muži s 1,0EB. Sice si teď nejsem jistý, v jakém výkonovém provedení jsou všechny ty 1,0EB, ale vzhledem k tomu, že ani v jednom případě nejde o Fiestu, mohu předpokládat, že jde o verze 92kW.

Ale abych se dostal k věci. S těmi ženami občas jedu, Focus jedné z nich s 1,5EB jsem opakovaně na dlouhé trase řídil, tedy mi je chování toho motoru důvěrně známé a mohu ho srovnávat s mým 1,6EB, byť ve výrazně těžším a větším Mondeu. Všechny vyjmenované ženy a jeden muž ty motory neskutečně trápí podtáčením, přitom přinejmenším jedna z nich předtím jezdila s Mazdou 626 GT 2,0 vcelku normálně. On ten motor 1,5EB si totiž vůbec neřekne o podřazení, což samozřejmě neznamená, že mu to neškodí. Když řídím já (na stejné trase), běžně se pohybuji o dva kvalty níž než ona, tedy pokud zrovna nejedu po dálnici či po táhlých rovinkách silnic prvních tříd.

Druhá má vůbec zajímavý styl jízdy: natočí studený motor (1,0EB) a vyrazí závodnickým stylem s vytočením jedničky až k 50 km/h, aby však následně o kus dál při odbočování do boční ulice rychlostí chůze nepodřadila ze čtyřky na nanejvýš vhodnou dvojku. A pokud už tam náhodou nějaký nižší kvalt má, neakceleruje na něj, ale vždy až s plným plynem po zařazení vyššího kvaltu. A motor rozpálený dálniční jízdou při vnější teplotě 38 st. C (4 dospělí, jeden dorostenec + zavazadla v C-Maxu) okamžitě vypíná, aby "rychleji zchladl". Jinak je přesně ten typ, který pojede navzdory všem varováním na přístrojovce, dokud to bude schopno pohybu, klidně až do zahoření motoru vlivem absence chlad. kapaliny.

Další s C-Maxem, tentokrát muž, jezdí důsledně podle rádce řazení a prý dokonce dosahuje deklarované průměrné spotřeby, přinejmenším dle PP. Jenom si mi občas stěžuje, že jeho předchozí auto (Hyundai i30 1,6MPI) prý v určitých situacích zrychlovalo lépe. Kromě toho dost často tahá naložený přívěsný vozík (je chalupář).

A takhle bych mohl pokračovat. Snad to ale není nutné, neboť teď už je, doufám, jasné, co jsem tím chtěl naznačit.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Takže majitelé Fordů - chladí mi to turbo :idea:
Obrázek
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Jen dodám, že mně svítí šipka rádce řazení prakticky nepřetržitě, tedy vyjma momentů, kdy jedu na nejvyšší kvalt, na volnoběh a na nucený volnoběh.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Obsah motoru 6.2l je už sám o sobě v podstatě v čemkoli dostatečný, ale to by nebyli amíci, aby do "Hemiho" nenarvali kompresor. Výsledek? 707 kobyl. Šílenost.

https://youtu.be/Q9kFZ0YM_Ks
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Myslíš? Když budeš chtít táhnout něco takového, tak v pikaptraku za to budeš rád https://youtu.be/BVtPKw3v0kg?t=406 :idea:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Nemyslel jsem to jako "hejt", nebo obludnost. Určité skupině to učaruje, já "žasl", úředníci v Bruselu zřejmě ne :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Natrefil jsem na kanál (kutilovna) patnáctiletého českého kluka, který se o volných chvílích baví repasováním starých vehiklů. Musím uznat, že sklízí můj obdiv, šikovný teenager.

https://youtu.be/Xg9mybLdj7E
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Libor píše:Obsah motoru 6.2l je už sám o sobě v podstatě v čemkoli dostatečný...
Motorů tohoto objemu se vyrábí asi vícero, zmíním jen v Chevroletu Camaro, který na ten objem vlastně žádný závratný výkon nepodává (ovšem vše v intencích výše citovaného.) Je to starý poctivý dvouventil s rozvodem OHV a jeho cca 420k a něco málo přes 500Nm (pěkně vocpoda) je velmi sympatických. :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Souhlas;-) Sympatické to určitě je. Škoda jen, že ne příliš moc dostupné, byť jen na pouhopouhé vyzkoušení, svezení. Byl jsem rád, že jsem se dostal k V6 (R6) a pouze jedinkrát k SRT, a to ještě na chvilinku.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

Bez jezdit k prevozovym firmam, co vozej autaky a nekdy i motky na zakazku nebo lidem, kteri v tu dobu jaxy nemohou.
Delal jsem to skoro sest let. A svezes se skoro se vsim co se vali po ulicich. Udelas si sam nazor.
A budes se mozna divit..., proto současnou produkci tak nak nehodnotim a jen nazory ctu a nekdy je to usmevne...
Ps, skoncil jsem pred par lety, nez nastala doba produkce O III.
S tou jsem jel pak taky, samozřejmě , soukrome. :?
Odpovědět