Ani já nemám v plánu u auta (ani u motorky) jít pod čtyři válce. A spíš půjdu nahoru s obsahem. U auta (až někdy) z 2.0 na 2.4Libor píše:Já se budu zuby - nehty držet svého čtyřválce, dokud ještě jsou v nabídce
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
To hodláš tak krátce žít? Nebo snad vlastníš velkou stodolu, kam si ty zachovalé kousky schováš? Za chvíli totiž nebudou.
Re: Ostatní
Možná je sem budeme vozit ze států, pokud to EU dovolí. Pokud si je budeme řádně udržovat, mohli by jezdit na veteránských SPZ.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Chytré telefony, chytré hodinky, chytré oblečení, chytrá auta... Jen lidi jsou čím dál blbější!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
to Jerry: Vím že doba mě dožene ale 'plán' je Accord 2.4 8gen., a pak....pak třeba bude Accord 2.0T zase v Evropě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Pitris:
Nemusíme chodit daleko... Při představení Accordu 10G v USA, Honda v prezentaci uvedla, že s nástupem nové generace končí v nabídce 3.5 V6, který bude nahrazen 2.0T R4 z Civicu TypeR (lehce upraveného). Motor 1.5T R4 pak nahradil původní 2.4 R4. To víš. Nicméně, četl jsem diskuse, hodně bouřlivých diskusí, v podstatě petrolheadi nechtěli o V6 přijít. Nedivím se, je to charakterní motor. Takže v Accordu už není. Zůstal v pick upu Ridgeline, rodinném Vanu Odyssey, Pilotu a snad ještě v nějakých Acurách. Takže sportovní sedan bez V6, v USA...
A teď ta perla. Udělala se prezentace, novináři dostali k testům Accord 9G s 3.5 V6 a Accord 10G s 2.0T R4. Už po nastartování 2.0T - rozpaky. Co si budeme povídat, současné R4, pokud nejsou "vytuněny" generátory hluku, nebo jak to nazvat, zní sterilně. Na druhou stranu, při nastartovaní V6, logicky lahodný zvuk. O.k.
Pak porovnávali akceleraci obou modelů. A ejhle. 10G R4, notně zeštíhlená na váze, se docela svižně vzdalovala 9G V6. Novináři jásali, great job, R4 je rychlejší. Masírka se povedla, juchuchu...
Jenže, stačí se podívat do technické dokumentace, kde zjistíš, že krom rozdílné váhy, má 10G i nový 10° automat, který se ve sprintu a pružném zrychlení nemůže rovnat tomu z výběhovému modelu a s delšími kvalty.
Takže, zrušíme charakterní motor, odladíme R4 s nejmodernějším automatem a zákaznici budou jásat. Pokud ne, novináři je už v testech nějak "nakrmí" a zmasírují...
Jen doufám, že se V6 vrátí. Doufám proto, že v predchozím článku i jinde se někokikrát psalo, že ty papírové hodnoty spotřeby a emisí R3, R4, jsou v reálu docela bludy. Takže se snad jednou zableskne na lepší motoristické časy. Doufám
Nemusíme chodit daleko... Při představení Accordu 10G v USA, Honda v prezentaci uvedla, že s nástupem nové generace končí v nabídce 3.5 V6, který bude nahrazen 2.0T R4 z Civicu TypeR (lehce upraveného). Motor 1.5T R4 pak nahradil původní 2.4 R4. To víš. Nicméně, četl jsem diskuse, hodně bouřlivých diskusí, v podstatě petrolheadi nechtěli o V6 přijít. Nedivím se, je to charakterní motor. Takže v Accordu už není. Zůstal v pick upu Ridgeline, rodinném Vanu Odyssey, Pilotu a snad ještě v nějakých Acurách. Takže sportovní sedan bez V6, v USA...
A teď ta perla. Udělala se prezentace, novináři dostali k testům Accord 9G s 3.5 V6 a Accord 10G s 2.0T R4. Už po nastartování 2.0T - rozpaky. Co si budeme povídat, současné R4, pokud nejsou "vytuněny" generátory hluku, nebo jak to nazvat, zní sterilně. Na druhou stranu, při nastartovaní V6, logicky lahodný zvuk. O.k.
Pak porovnávali akceleraci obou modelů. A ejhle. 10G R4, notně zeštíhlená na váze, se docela svižně vzdalovala 9G V6. Novináři jásali, great job, R4 je rychlejší. Masírka se povedla, juchuchu...
Jenže, stačí se podívat do technické dokumentace, kde zjistíš, že krom rozdílné váhy, má 10G i nový 10° automat, který se ve sprintu a pružném zrychlení nemůže rovnat tomu z výběhovému modelu a s delšími kvalty.
Takže, zrušíme charakterní motor, odladíme R4 s nejmodernějším automatem a zákaznici budou jásat. Pokud ne, novináři je už v testech nějak "nakrmí" a zmasírují...
Jen doufám, že se V6 vrátí. Doufám proto, že v predchozím článku i jinde se někokikrát psalo, že ty papírové hodnoty spotřeby a emisí R3, R4, jsou v reálu docela bludy. Takže se snad jednou zableskne na lepší motoristické časy. Doufám
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Můžeme tu řádit, Pitris je na pivě.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Ostatní
Insignia v novej rade už tiež nemá v ponuke skvelý V6 2,8 Turbo. Naštastie fenomenálne i ked u Opla značne skrotené 2,0 T v ponuke zatial je. Tuto skrotenu šelmu ale je možné prebudit a rozzurit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
No, my jsme na pivě. A kde si Ty, kamaráde Máš průser. A áčko, příteliHombre píše:Můžeme tu řádit, Pitris je na pivě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Nevím kam to dát,tak snad tady budu nejmíň plevelit
Dali sme to
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B98CE59
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B589489
Teď o to víc obdivuju tanky a vůbec vojenskou techniku,že v tom může dlouhodobě fungovat
Dali sme to
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B98CE59
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B589489
Teď o to víc obdivuju tanky a vůbec vojenskou techniku,že v tom může dlouhodobě fungovat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Mohlo to být zajímavé Já teď "trpím" na cestě z Harrachova na Dvoračky u 11-ky Kozla
Včera asi 17-ti kilometrové "kolečko" z Horních Míseček přes Labskou boudu do Rokytnice nad Jizerou Teda pěšky
Včera asi 17-ti kilometrové "kolečko" z Horních Míseček přes Labskou boudu do Rokytnice nad Jizerou Teda pěšky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Neco podobného jsem taky dal. Ale bylo to i s nádechem a i kebule pod. Byly tam schody a podle výšky cloveka.
Bahno v usich, se z ruznych otvoru, nejblbeji meje.
Bahno v usich, se z ruznych otvoru, nejblbeji meje.
Re: Ostatní
Jejich zašpuntování předem se nepřipouští?
Re: Ostatní
Vsech otvoru?
Kdysi jsem vlezl do sudu s vnitřníma organama. Na jatkach. To byl humus. Ale jen po krk. Vic jsem nedal.
Sazka...
Bahno byla vyzva, takze v poho.
Kdysi jsem vlezl do sudu s vnitřníma organama. Na jatkach. To byl humus. Ale jen po krk. Vic jsem nedal.
Sazka...
Bahno byla vyzva, takze v poho.