Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Libor píše:Já se budu zuby - nehty držet svého čtyřválce, dokud ještě jsou v nabídce :shock:
Ani já nemám v plánu u auta (ani u motorky) jít pod čtyři válce. A spíš půjdu nahoru s obsahem. U auta (až někdy) z 2.0 na 2.4
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

To hodláš tak krátce žít? Nebo snad vlastníš velkou stodolu, kam si ty zachovalé kousky schováš? Za chvíli totiž nebudou. :(
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvek od tonny »

Možná je sem budeme vozit ze států, pokud to EU dovolí. Pokud si je budeme řádně udržovat, mohli by jezdit na veteránských SPZ.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Chytré telefony, chytré hodinky, chytré oblečení, chytrá auta... Jen lidi jsou čím dál blbější! :evil:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

to Jerry: Vím že doba mě dožene :( ale 'plán' je Accord 2.4 8gen., a pak....pak třeba bude Accord 2.0T zase v Evropě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Pitris:
Nemusíme chodit daleko... Při představení Accordu 10G v USA, Honda v prezentaci uvedla, že s nástupem nové generace končí v nabídce 3.5 V6, který bude nahrazen 2.0T R4 z Civicu TypeR (lehce upraveného). Motor 1.5T R4 pak nahradil původní 2.4 R4. To víš. Nicméně, četl jsem diskuse, hodně bouřlivých diskusí, v podstatě petrolheadi nechtěli o V6 přijít. Nedivím se, je to charakterní motor. Takže v Accordu už není. Zůstal v pick upu Ridgeline, rodinném Vanu Odyssey, Pilotu a snad ještě v nějakých Acurách. Takže sportovní sedan bez V6, v USA...
A teď ta perla. Udělala se prezentace, novináři dostali k testům Accord 9G s 3.5 V6 a Accord 10G s 2.0T R4. Už po nastartování 2.0T - rozpaky. Co si budeme povídat, současné R4, pokud nejsou "vytuněny" generátory hluku, nebo jak to nazvat, zní sterilně. Na druhou stranu, při nastartovaní V6, logicky lahodný zvuk. O.k.

Pak porovnávali akceleraci obou modelů. A ejhle. 10G R4, notně zeštíhlená na váze, se docela svižně vzdalovala 9G V6. Novináři jásali, great job, R4 je rychlejší. Masírka se povedla, juchuchu...

Jenže, stačí se podívat do technické dokumentace, kde zjistíš, že krom rozdílné váhy, má 10G i nový 10° automat, který se ve sprintu a pružném zrychlení nemůže rovnat tomu z výběhovému modelu a s delšími kvalty.
Takže, zrušíme charakterní motor, odladíme R4 s nejmodernějším automatem a zákaznici budou jásat. Pokud ne, novináři je už v testech nějak "nakrmí" a zmasírují...

Jen doufám, že se V6 vrátí. Doufám proto, že v predchozím článku i jinde se někokikrát psalo, že ty papírové hodnoty spotřeby a emisí R3, R4, jsou v reálu docela bludy. Takže se snad jednou zableskne na lepší motoristické časy. Doufám ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Ostatní

Příspěvek od Hombre »

Můžeme tu řádit, Pitris je na pivě.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Ostatní

Příspěvek od Brembo »

Insignia v novej rade už tiež nemá v ponuke skvelý V6 2,8 Turbo. Naštastie fenomenálne i ked u Opla značne skrotené 2,0 T v ponuke zatial je. Tuto skrotenu šelmu ale je možné prebudit a rozzurit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:Můžeme tu řádit, Pitris je na pivě.
No, my jsme na pivě. A kde si Ty, kamaráde :?: Máš průser. A áčko, příteli :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

Nevím kam to dát,tak snad tady budu nejmíň plevelit :lol:

Dali sme to :wink:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B98CE59

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B589489

Teď o to víc obdivuju tanky a vůbec vojenskou techniku,že v tom může dlouhodobě fungovat :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

:wink: :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Mohlo to být zajímavé :shock: Já teď "trpím" na cestě z Harrachova na Dvoračky u 11-ky Kozla :)
Včera asi 17-ti kilometrové "kolečko" z Horních Míseček přes Labskou boudu do Rokytnice nad Jizerou :wink: Teda pěšky :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

Neco podobného jsem taky dal. Ale bylo to i s nádechem a i kebule pod. Byly tam schody a podle výšky cloveka.
Bahno v usich, se z ruznych otvoru, nejblbeji meje.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Jejich zašpuntování předem se nepřipouští? :lol:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ostatní

Příspěvek od Pedro »

Vsech otvoru?
Kdysi jsem vlezl do sudu s vnitřníma organama. Na jatkach. To byl humus. Ale jen po krk. Vic jsem nedal.
Sazka...
Bahno byla vyzva, takze v poho.
Odpovědět