Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
I my máme v práci velký odliv a slabší příliv.
Měl bych strach, ono je dnes o hubu jezdit i autem. Tak pokud bych někdy "musel" jezdit či řidit povoz MHD, tak jednoznačně tramvaj Ta mi připadá z té vší divočiny asi nejvíc v pohodě.
Měl bych strach, ono je dnes o hubu jezdit i autem. Tak pokud bych někdy "musel" jezdit či řidit povoz MHD, tak jednoznačně tramvaj Ta mi připadá z té vší divočiny asi nejvíc v pohodě.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Nech bejt, příteli. Šalina nejen že nezatočí/neuhne, když chceš/potřebuješ, ale ani moc NEBRZDÍ
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Ou ou, to máš pravdu, takhle jsem nad tím nepřemýslel.
Při hledání informací o brzdových systémech současných tramvají, jsem narazil na zajímavý článek, vzniklý přímo u vás...
http://www.bmhd.cz/rt6/rt6.php
Při hledání informací o brzdových systémech současných tramvají, jsem narazil na zajímavý článek, vzniklý přímo u vás...
http://www.bmhd.cz/rt6/rt6.php
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Jarku, ty brzdné dráhy jsou na letních nebo zimních gumách...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
to Libor: Ty stránky "provozují" šotouši Kolikrát je tam toho víc (a pravdivého a zajímavého) než od výrobce
to Colommbo: Záleží na tom jestli je zima nebo léto. Jestli jsou ty kovový kola studený, nebo teplý Ale "nejlepší" skluz je, když je našlindáno Jak začne mrholit, a s tím prachem na silnici - na tom "blátíčku" to se to pak klouže Ale nejvíc bum (průměrně v Brně tak 3 denně) je, že auto před tramvají odbočí vlevo. Přece se nebude dívat za sebe; ta šalina zastaví.... Neé, nezastaví
to Colommbo: Záleží na tom jestli je zima nebo léto. Jestli jsou ty kovový kola studený, nebo teplý Ale "nejlepší" skluz je, když je našlindáno Jak začne mrholit, a s tím prachem na silnici - na tom "blátíčku" to se to pak klouže Ale nejvíc bum (průměrně v Brně tak 3 denně) je, že auto před tramvají odbočí vlevo. Přece se nebude dívat za sebe; ta šalina zastaví.... Neé, nezastaví
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Pitris:
Aha, mýlka Zajímavé informace, díky. I když jsem se dočetl, že tramvaje mají snad trojí brzdy, netušil jsem, že potřebuji takovou vzdálenost k zastavení. A ten průměrný počet nehod za den... Masakr
Aha, mýlka Zajímavé informace, díky. I když jsem se dočetl, že tramvaje mají snad trojí brzdy, netušil jsem, že potřebuji takovou vzdálenost k zastavení. A ten průměrný počet nehod za den... Masakr
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Ostatní
Možná ano, zas do těch šalin až tak nevidím, ale pořád je to kov na kov (i když shodí kolejnice, tak to jede) A jsou i tramvaje co mají 40 tun A ta styčná plocha kolo-kolejnice: Nic moc....Libor píše:....tramvaje mají snad trojí brzdy, netušil jsem, že potřebuji takovou vzdálenost k zastavení....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Vypadá to, že poručík Hamáček by teď pravdu už neměl Tedy co se týče těch ochotných pracovat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
styčná plocha kolesa a kolajnice je v skutočnosti ani nie 1/3 šírky kolaje. Kolesá su totiž zaoblené,taktiež ako kolaje. U kolají je plochý len stred. Nákladné vlaky potrebuju na zastavenie z rýchlosti 100 km/hod 800 až 1200 m na zastavenie. Pri nudzovom brzdení je to cca 650 m.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
článek o postupném nahrazování pístů spalovacích motorů automobilů, vyrobených z hliníkové slitiny, písty ocelovými
http://www.auto.cz/ocelove-pisty-motoru ... psi-120385
http://www.auto.cz/ocelove-pisty-motoru ... psi-120385
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Ford dnes oficiálně představil FF. Designově se auto povedlo. Z oficiálních dat vyplývá, že "pro běžného smrtelníka", tedy ve verzích mimo RS a zřejmě i ST, budou v nabídce benzínovych motorů pouze tříválce.
http://www.auto.cz/novy-ford-focus-2018 ... rve-120888
http://www.auto.cz/novy-ford-focus-2018 ... rve-120888
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Po faceliftu dvouválce a další generace bude jednobuch A jde to napříč značkami....
Tam kde slunce nesvítí
Tam kde slunce nesvítí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Keď som ho videl nedávno, tak mi dizajnovo zapadol do série hlavného prúdu, silueta -takmer ako všetky ostatné- napr Fiat Tipo hatchzadok, Mercedes A, nejaké BMW... pohladom sa líšia drobnosťami a najviac sosákmi
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »