Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
NOVON:
Primárně šlo o vyřešení nouzáku. Turbo má hřídelku, resp. vůle v normě, není ani "ošlehaná". Turbo nevydává pazvuky. Jsou tam ale průsaky, tak, když to je dole, zvažoval jsem ještě přetěsnění. Až tak jsem do toho nechtěl "dlubat", pandořinu skříňku z toho dělat nechci. Takže ano, do rozebírání uzlu se pouštět nehodlám
Primárně šlo o vyřešení nouzáku. Turbo má hřídelku, resp. vůle v normě, není ani "ošlehaná". Turbo nevydává pazvuky. Jsou tam ale průsaky, tak, když to je dole, zvažoval jsem ještě přetěsnění. Až tak jsem do toho nechtěl "dlubat", pandořinu skříňku z toho dělat nechci. Takže ano, do rozebírání uzlu se pouštět nehodlám
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Neřešil bych to, jen bych vyčistil, když je to auto ve stavu „stará vrána, šetřím prachy“. Jo a ta zatuhlá regulace je kvůli jízdě na hudlana pod 2000 1/min...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
O.k. Auto má tři měsíce, stálo 55.000 Kč, ale žádný vyloženě rozvrzaný střep. Koukal jsem na přední nápravu, je pevná, všechna ramena nová (FEBI), motor bez pazvuků. Akorát to "zaseklé" turbo, pak nedávno praskly (s odsupem měsíce) obě přední brzdové hadičky, což byla " chuťovka" v té kose měnit v nevyhřívané garáži (společně se zatuhlými /zarostlými/ trubkami).
Turbo jsem nikdy rozebrané neměl, radši se do toho tedy poustět nebudu a celé to dám k odborníkovi. Díky za tipy
Turbo jsem nikdy rozebrané neměl, radši se do toho tedy poustět nebudu a celé to dám k odborníkovi. Díky za tipy
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Jen dodám, když bouchne jedna přední hadička brzd , tak automaticky měnit i druhou. Jako s žárovkama........
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Ostatní
Hombre:
Jako kdyby to viděl včera...
Libor, blbě mi brzdí auto, dohrkám k Tobě. Dohrkal, levý podběh mokrý. Shazuji kolo, viz peripetie "jak sundat zarezlé (přirostlé kolo)" před cca 1.5 měsícem tady na fóru Zkouším povolit hadičku, u trubky třmenu šla, u trubky k ABS kostce ne. Říkam mu co vše třeba koupit a pro sichr se dívám na druhou stranu - hadička na konci už taky "nemá pryž", jen tkaninu. To jsem musel očekovat zespod, protože kolo na té straně nešlo dostupnými prostředky povolit. O.k., poslal jsem ho pro díly a do pneuservisu, ať to povolí. Hadicku na pravé straně jsem neměnil, bo bylo před jeho výplatou. Samozřejmě ani ne po měsíci praskla. Tam ale naštěstí šla hadička povolit na každé straně, takže jsem se vyhnul "chuťovce" s proplétáním trubky ke kostce ABS.
Jako kdyby to viděl včera...
Libor, blbě mi brzdí auto, dohrkám k Tobě. Dohrkal, levý podběh mokrý. Shazuji kolo, viz peripetie "jak sundat zarezlé (přirostlé kolo)" před cca 1.5 měsícem tady na fóru Zkouším povolit hadičku, u trubky třmenu šla, u trubky k ABS kostce ne. Říkam mu co vše třeba koupit a pro sichr se dívám na druhou stranu - hadička na konci už taky "nemá pryž", jen tkaninu. To jsem musel očekovat zespod, protože kolo na té straně nešlo dostupnými prostředky povolit. O.k., poslal jsem ho pro díly a do pneuservisu, ať to povolí. Hadicku na pravé straně jsem neměnil, bo bylo před jeho výplatou. Samozřejmě ani ne po měsíci praskla. Tam ale naštěstí šla hadička povolit na každé straně, takže jsem se vyhnul "chuťovce" s proplétáním trubky ke kostce ABS.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Tak to je pořád dobrý, kamarádovi na passatu B5 prdly obě naráz
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Zákon schválnosti. To už pak nebrzdí hydraulikou vůbec a šup na odtahovku
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
No tak hadicky pokud jsou v poradku jen tak neprdnou,že jo..Ono je potreba je obcas zkouknout,kdyz je sundane kolo a ja osobne je jeste na svym osetruju Regumem..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
libor na čistenie turba su i spreje,zatial som ich neskušal,ale niečo možu pomoct. Myslím,že má i Wynns
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
To by také mohlo v některých případech pomoci. Ale když už je ten ježek v kleci venku (a co vše muselo ven, aby se to turbo dalo vytáhnout a také to peklo povolit i různé příruby a hadičky...).
Jak jsem psal, tohle jsem nikdy nedělal a tak to mělo zůstat, vůbec se do toho montovat. Už je to u mechoše a je to teď jeho boj i s diagnózou:
Číslo chyby: "17965" - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Příčina: magnetický ventil plnícího tlaku "N75" zablokovaný či vadný, netěsnost mezi trubodmychadlem a motorem, vadné turbodmychadlo
Jak jsem psal, tohle jsem nikdy nedělal a tak to mělo zůstat, vůbec se do toho montovat. Už je to u mechoše a je to teď jeho boj i s diagnózou:
Číslo chyby: "17965" - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Příčina: magnetický ventil plnícího tlaku "N75" zablokovaný či vadný, netěsnost mezi trubodmychadlem a motorem, vadné turbodmychadlo
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Pitris:
Jarku, teď proběhlo v TN, že v Brně hledají řidíče MHD, údajně nabízí náborový příspěvěk 100.000 Kč. To je fakt tak málo driverů šalin a busů? Vím, chleba o dvou kůrkách, ale že je řidičů až tak zoufalý nedostatek jsem netušil. Holt, podpory a sociálky asi lákají víc, než poctivá práce
Jarku, teď proběhlo v TN, že v Brně hledají řidíče MHD, údajně nabízí náborový příspěvěk 100.000 Kč. To je fakt tak málo driverů šalin a busů? Vím, chleba o dvou kůrkách, ale že je řidičů až tak zoufalý nedostatek jsem netušil. Holt, podpory a sociálky asi lákají víc, než poctivá práce
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Jo, je to tady docela průser Práce hodně - lidí málo. Jezdí kdo může. Já mám od začátku roku skoro 200 hodin navíc, ale s Petrem to nevytrhnu Těch 100.000,- je fakt, dokonce i přidali na mzdách, ale z deseti zájemců (když se poštěstí) jich přes doktorky projdou tak tři (když se poštěstí) Ale ten příspěvek je rozdělen na po každém roce a odpracovaných určitých hodinách 20.000,- A vono to nevoní každýmu - pátky, svátky, ráno od čtyř, večer do půlnoci, a vozit lidi furt ve městě taky každej nedá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Když ona zrovna tahle poctivá práce je natolik náročná a zodpovědná, že jsi stále jednou nohou v base, na krchově, případně v blázinci.
Re: Ostatní
Hm, smutná realita, ale tohle bych nedal. Za chvíli sem budou za prací fakt tahat cizince. Se svými 60 hodinami letos navíc, jsem obyčejný čučkař. Tak snad bude líp.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
to Jerry: Člověk si musí umět najít pozitiva. Ale toto se nedá dělat když Tě to aspoň trochu nebaví
to Libor: Snad bude líp. Někdy.... Ale zatím odchází lidí zhruba stejně co přijde Ono navíc ještě trolejbusy a tramvaje spadají pod drážní zákon a úřad, což situaci ani trochu neulehčuje - spíš naopak.
to Libor: Snad bude líp. Někdy.... Ale zatím odchází lidí zhruba stejně co přijde Ono navíc ještě trolejbusy a tramvaje spadají pod drážní zákon a úřad, což situaci ani trochu neulehčuje - spíš naopak.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF