Ošetření dutin a podvozku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět

Ošetřil jsem na moderním automobilu:

Jen dutiny
240
35%
Jen spodek n
81
12%
Spodek Tlumexem
33
5%
Dutiny i spodek
251
37%
Nic
76
11%
 
Celkem hlasů: 681

skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od skodovkar »

Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, co si myslíte o nástřiku spodku vozidla a vystříkání dutin na moderním automobilu-Škoda Fabia. Podle mě to je zbytečné. Pokud vím, tak je to celopozink. Díky za reakce. :wink:
DonSalieri
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 12, 2008 9:23

Příspěvek od DonSalieri »

Ja myslim ze patlat spodek Fabie je naprosto zbytecne..Originalni ochrana je nejlepsi, vetsinou mam spis tu zkusenost, ze podvozky vodzidel rezivi prave pod ruznymi asfaltovymi nastriky, kdezto ty bez osetreni jsou ok..Jedine bych osetril mista kde by koroze teprve zacinala tak tam vcas zasahnout.Udelal bych pouze dutiny..
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Viděl bych to asi stejně, jako DonSalieri - tak po dvou-třech letech udělat dutiny, a spodek občas zkontrolovat - a samozřejmě, event. poškození opravit.
Ale tak třeba po pěti letech "to už asi není nové auto", tam by nebylo od věci "něco" použít i na spodek - je tam dost věcí ošetřeno jenom barvou, a ta nevydrží pořád.
Já to tu už psal, úspěšně používám Tectyl ve spreji - ML na dutiny, Bodysafe na spodek :wink:
JiRaY

Příspěvek od JiRaY »

Já stříkám do dutin Konkor ve spreji,myslím že je to lepší jak nic,maže to,a snadno se to aplikuje :wink:
Co na to říkáte?
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Si myslim že na autě 5 a vice letym neni na škodu oboje. Pokud si teda dotyčny chce nechat auto dlouhodobě. Zatim jsem měnil auta po 2-3 letech tak jsem to neřešil. Ale ted mám káru kterou vždy jsem -jsem vyznavač designu 2/2 80 a 1/2 90 let. A i když v zimě auto nejezdilo a spodek je netknuty-pův.plastizol-.nebo něco takovyho,foukl jsem to sakum prdum vč. náprav rezistinem a dutiny výše zmíněnym konkorem.(samo domo)
Robo

Příspěvek od Robo »

Pokial viem tak v súčasnej dobe sa do dutín dáva vosk.Čiže keď tak jedine voskom.Ináč možeš napáchať viac škody ako osohu. Podvozok by som v zime dával radšej umyť od soli a na jar skontroloval, pripadne zatrel len poškodené miesta.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo »

Tak Konkor z vlastnych skusenosti vydrzi v najlepsom max 3 mesiace,ale zvacsa ani tolko.
JiRaY

Příspěvek od JiRaY »

No a co teda?Rezistin neuznávám,ten je na hoven,tak poraĎ něco,co se snadno aplikuje,vzlíná a vydrží?

Mně napadl jen nový motorový olej nějak rozprášit do dutin...
orizon

Příspěvek od orizon »

to robíte všetci iba svojpomocne? Kedysi som to chcel dať spraviť, ale nenašiel som poriadne servis - na sídlisku sa nedá inde.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

dělají to i v servisech, ale pokud si to uděláš sám, víš, jak to budeš mít udělaný.....
JiRaY píše:....něco,co se snadno aplikuje,vzlíná a vydrží?
už jsem psal, já mám velice dobré zkušenosti z TECTYLem
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Do dutin je nejlepší konkor 101 a vazelína A00.Pěkně za tepla tyto dvě složky promíchat a pistoli do dutin aplikovat.Dělám to tak už několik let a nikdy žádná rez.Nic lepšího do dutin neexistuje.Voskové přípravky jsou úplně k ničemu.Prostě platí- co je mastné, to nerezaví!
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..alebo si treba kupiť auto ktore nehrdzavie :wink:
Pavko

spodek vozidla

Příspěvek od Pavko »

vosk na aute není spatný a nové auto bych uz z preventivnich duvodu kompletne antikorozně ošetril prece nekupuju auto na 5 let ale na 10-15 videl sem uz v servisech auta z roku 2001 kompletmne zrezivelá viz ford zinek je na autech na nic mam testy ze 70 let jen trosku spomali korozi ale proti soli je temer neucinnyna dobrý spodek vozidla je nejlepsí dat aurvu vystríkat wapkou pak nechat min tyden na slunku az vsechny spary a dutiny a hlavne poreznejsí plastizol vyschne ta wapka je taky dulezitá aby se smyla sul pak na celu kaslu ze spoku na strikat vosk apak na to napr rezistin car zlepsí to prilnavost pa po tom vsechny odtokove otvory vycistit jinak vam to zhije ze vnitr
Pavko

cim ostrit podvozek

Příspěvek od Pavko »

Jinak doporučuji knížky z dob minulých jako koroze a protikorozní ochrana automobilu ,automobil ochrna proti korozi a udrzba nateru , udrzba a opravy nateru automobilu a motocyklu a udrzba a opravy karoserií
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Do dutin je nejlepší konkor 101 a vazelína A00.Pěkně za tepla tyto dvě složky promíchat a pistoli do dutin aplikovat.Dělám to tak už několik let a nikdy žádná rez.Nic lepšího do dutin neexistuje.Voskové přípravky jsou úplně k ničemu.Prostě platí- co je mastné, to nerezaví!
Je naprosto neuvěřitelné, co za pí.oviny dokáží někteří lidé vymyslet, aniž by je kdy napadlo vzít endoskop a do těch dutin se s časovým odstupem min. jedné zimy po takovém "ošetření" podívat. :twisted:
Odpovědět