Ošetření dutin a podvozku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět

Ošetřil jsem na moderním automobilu:

Jen dutiny
240
35%
Jen spodek n
81
12%
Spodek Tlumexem
33
5%
Dutiny i spodek
251
37%
Nic
76
11%
 
Celkem hlasů: 681

Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od pepoh »

to si nemyslim, je to poukazanie na pravnicke slovicka "az" atd..
napr aditivum zmensi trenie az o 15%, ( aj nula je tymto osetrena a nevysudis nic :) )

preventivne som kupil toto, https://www.bonmoto.sk/lcr-emulzia-corr ... aplikator/ pripomina husty zeleny olej. tekutejsi brat-acf50 je znamejsi, najma u motorkarov.
ocakavam ze to aspon trochu pomoze proti slanej brecke. nechcem davat nejake trvale natery.
garaz s jamou nemam, budem musiet kupit nejake rampy...videl som cosi v autokelly
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od abc »

Švédové vyzkoušeli odolnost nových aut proti korozi. Řada z nich dál rychle rezne.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sv ... -internetu
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Brembo »

na rampy sa vykašli-30 alebo 25 cm teda vela nepridá a budeš pod autom prišpendlený. Navyše nájazdový uhol vhodný tak pre škodovky a žiguláky alebo off road-šetrenie materiálu. S normálnym moderným autom sa na ne bez odstránenia nárazníka nedostaneš. To by museli byt dlhé 1,5 metra,aby si pri zvýšení na 30cm neodtrhol nárazník. Použitelné ešte tak na krpaté autá,sedanom na ne nevídeš.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

A jak rády ujíždějí... A dělají se jen do určité šířky pneu :cry:
Chtělo by to nějakou mobilní rampu (zdviž), nenapadá někoho něco?
miple
Příspěvky: 19
Registrován: ned srp 12, 2018 18:41

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od miple »

Podívej se na YouTube. Je tam toho mraky. Já osobně budu dělat něco takového. A můžeš sundat i kolo. Ty nájezdy se mi zdají docela o hubu.
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

Prosím, nějaký odkaz bys nedal? K nasměrování, co hledat. Díky.
miple
Příspěvky: 19
Registrován: ned srp 12, 2018 18:41

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od miple »

Ty jo na to jsem úplně zapomněl. A přitom jsem jej zkopíroval ale nevložila. Tak tady je.
https://youtu.be/yqXIrSVQ3ts
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

Díky.
V tom videu má pěknej hever. Hodně nízkej, že mezi něj a auto ještě dostane stojku.
Já u svých aut jsem rád že dostanu hever a gumovou podložku. Takže zatím řeším s nožičkama pod nápravu.
Forichtung je to pěkný, ale jde mu železo na železný práh :(
Ale díky za nasměrování, co mám zkoušet hledat.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jerry3 »

Jsem stejného názoru. K tomu přistupuje ještě jeden problém: co se stane, když vyheveruješ auto ještě i na druhé straně...
miple
Příspěvky: 19
Registrován: ned srp 12, 2018 18:41

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od miple »

Tak že mu jde železo na železo, to už je jaksi věc každého soudruha jak si to ošetří. Já osobně to vyresim nějakými gumovými puky.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od skodovkar »

Řešíte již dávno vyřešené, nejpohodlněji se dělá na kolíbce :P
http://www.skoda110r.cz/article.php?id=114
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jerry3 »

Buď jsi přes rozumnou míru odvážný anebo neinformovaný. V tom smyslu, že jsi nejspíš dosud nezvedal auto na obou stranách, abys pod něj mohl bezpečně (= bez nebezpečí pro sebe samého) vlézt.

P.S.: To byla reakce na miple-ho příspěvek.
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

Souhlas. Dokud nepostavím garáž a v ní dvousloupový zvedák, tak práce pod autem doma nedělám.
Max. dutiny, ale i tak stojky a raději i kola pod autem. A každou stranu zvlášť postupně. A stejně pod auto nelezu. Bohužel, případů, kdy padlo auto a byl pod ním člověk, mám v okolí několik. Výsledek vždy fatální - smrt. To za to fakt nestojí.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Misojogi »

na rampy sa vykašli - 30 alebo 25 cm teda vela nepridá a budeš pod autom prišpendlený.
dobra rampa nie je zla, navyse lepsie rampy vedia este dodatocne zdvihnut par centimetrov
na druhej strane zasa az tak vysoko nepotrebujes dvihat - lebo lezis na zemi a potrebujes aby si na podvozok dociahol rukami.
ja som to robil tak ze som nabehol jednou stranou na obrubnik a v priestore pod autom uz som sa zmestil (Skoda 100)
ale na niektore veci potrebujes viac priestoru a teda jamu alebo hever (napriklad ked mas nieco povolit golou s trubkou tak na chodniku to nespravis pretoze nemas priestor kde zabrat)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od skodovkar »

Misojogi píše:...ja som to robil tak ze som nabehol jednou stranou na obrubnik a v priestore pod autom uz som sa zmestil (Skoda 100)...
Já zatím nepotřebuji ani ten obrubník, ale je to fakt těsné :lol:
Odpovědět