Ošetření dutin a podvozku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět

Ošetřil jsem na moderním automobilu:

Jen dutiny
240
35%
Jen spodek n
81
12%
Spodek Tlumexem
33
5%
Dutiny i spodek
251
37%
Nic
76
11%
 
Celkem hlasů: 681

Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od tonny »

K ML u Tectyl je ta sada v sáčku a to celé zavařeno fólií na každém spreji. Hadička je taková měkčená. U předchozích plastových jsem to měl přiděláno gumičkou ke spreji nebo mi to dala u pokladny. Ještě se mi nestalo, že bych ji ulomil ale také s tím neotáčím, nevím proč. Trysky jsou po obvodě a sprej by jsi měl držet dnem dolů.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

Povedlo se mi to, když jsem ji zastrkoval ze spoda auta do prahu a nešikovně jsem při tom otočil sprayem. Tryska má samozřejmě otvory krásně kolem dokola.
ML se prodává buď s příslušenstvím anebo bez.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od tonny »

Já ho objednával jako ML, příslušenství jsem neřešil, považoval jsem to za automatické.

Pro Jezevčíka: Dělám spodek Versa 2006. Karoséria má být pozinkovaná ale spodek mi tak nepřipadá. Kde nebyla barva, byla rez, ošetření od výrobce minimální, rezavá nádrž, celý zadek, náprava, pod rezervou, v blatnících pod tím textilem proti kamínkům. Jsem rád, že se to nikdo nesnažil ošetřit před prodejem. Stojí zato to udělat i u nového auta, pokud má zůstat doma. Jinak prahy a dveře ok.

V každém bazarovém inzerátu na Toyota Corolla Verso stojí, že bez koroze, karosérie pozinkovaná. Tak nevím co Turci zinkují.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jerry3 »

Spolehlivost Toyoty je od té doby, co se masivně vyrábí mimo Japonsko, už jen pouhý mýtus. A chce-li někdo prodat, napíše pozink. Bez koroze pak znamená, že koroze je pouze tam, kam není na první pohled vidět.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Misojogi »

A chce-li někdo prodat, napíše pozink. Bez koroze pak znamená, že koroze je pouze tam, kam není na první pohled vidět.
napriklad take Berlingo
vacsinou karoseria je v pohode pretoze je zinkovana, ale treba vediet kde sa pozriet - konkretne na drziaky prednych tlmicov, tie skoro vzdy su prehnite (zdvihnut prednu kapotu)
a samozrejme nosniky dolu.
samozrejme je to lepsie ako starsie skodovky ktore boli hrdzave odhora az dolu ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od tonny »

Dnes mi přišel mail s odkazem na akci 15.9. - 30. 11. 2018 https://issuu.com/petrstodulka/docs/nov ... 0/64545878
Je tam například Dinitrol 4942 na spodky za 145,- a ML 1000 za 160,- (1l). Při nákupu nad 3.000,- pistole zdarma.
Mají smůlu, už mám ošetřeno Tectylem. Oba porovnám v praxi.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Misojogi »

ake mate skusenosti striekat dutiny prostriedkom KIM-TEC ?
mne to velmi chvalili ale zatial som nevyskusal
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od shalibaba »

tonny: ty s nimi spolupracuješ? Pokud ano, nevíš, jak se u nich dají získat ta aplikační schémata?
Letos již ošetřeno mám - dutiny, kam jsem se lehce dostal, ale na příští rok bych rád ošetřil vše, co doporučují.
Pokud nevíš, no problém, zašlu jim dotaz.
Díky.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od tonny »

Nespolupracuji s nikým, jsem elektrikář OSVČ. Předloni jsem stříkal Explorera Dinitrolem, letos Verso Tectylem. Jsou si trochu podobni, minimálně konzistencí a barvou. Dinitrol na otěr v terénu nic moc ale může dobře držet. Tectyl mám od tohoto víkendu.
Já posílal dotaz na cenu Dinitrolu a nikdo se neráčil ozvat. Pak naráz přišel mail jakože registrovanému zákazníku. To je vše.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Bery
Příspěvky: 3
Registrován: ned zář 23, 2018 11:58

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Bery »

NOVON píše:
Jurawood píše:musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu :lol:
No matros do hadicky valí "plnou parou".Myslel jsem,ze kdybych mel trysku s mensimi otvory,tak by to bylo ok,samozrejme mensi otvory=vice naredit material.


Ahoj, narazil jsem v diskuzi o konzervaci dutin na tvůj problém s nerozprašující "tryskou" na dutiny u upravenýho hasičáku.
Po vyzkoušení všech možných "rozprašovačů" používám už léta totéž, malej, asi 4L hasičák s trubičkou od hyrokorektorů z fáčka a v ní na konci nacpanej vnitřek z autoventilku :-) Do hasičáku jsem pro přívod vzduchu navrtal rychlospojku se zpětným ventilem, takže to funguje jak trvale připojený ke kompresoru, tak chvilku i bez něj.
Základem pro rozprášení je dostat do hadičky i vzduch, což jsem vyřešil úplně jednoduše - prostě jsem do stoupačky v hasičáku hned nahoře navrtal malou dírku - průměr nevím, chce to vyzkoušet třeba od 1mm. Takže tlak vzduchu netlačí ven jenom konzervační materiál stoupačkou, ale zároveň tou dírkou i sám prochází ventilem do hadičky. Výsledek je oblak mastný mlhy která klidně vychází z auta i na opačný straně, než kam právě foukám.
Ještě jsem upravil původní pákovej ventil, aby vydržel opakovaný mačkání a netekl všude okolo.
Používal jsem to jak na směs Rezistin + převoďák + benzín, tak poslední dobou na rostlinnej olej, o kterým se leckde píše, že taky konzervuje. A hlavně - v létě vytéká a vzlíná odevšud jenom pár dní, pak zežlukne a zůstane na svým místě, odkud nejde vymýt snad ničím kromě třeba benzínu nebo zásaditýho Servošamponu.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jerry3 »

Rostlinný olej vysychá a při tom se smršťuje. Jinak řečeno, vzniká popraskaný škraloup, který v místech těch prasklin nijak nechrání povrch pod ním.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od skodovkar »

V jedné diskuzi jsem narazil na zajímavé info ohledně záruky na prorezivění kastle a vlastně to ani nepřekvapí:
To mi připomíná podobnou ojebávku, jak výrobci automobilů nabízí x letou záruku proti prorezavění. Vtip je právě v tom slově prorezavění, tedy musíte mít díru skrz naskrz. A k tomu nikdy nedojde, protože podmínkou záruky je pravidelná prohlídka v servisu a tam když zjistí, že to začíná rezivět, tak si to na svý náklady (dokud ještě není díra skrz naskrz) musíte nechat opravit, jinak záruka zaniká.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, tak to je.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od pepoh »

dokonca iba smerom von, nie dnu( od kamienkov)
vzhladom k fosfatovaniu a dalsim ponornym opatreniam, asi nikdy smerom von neprehrdzavie...
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Fahrer
Příspěvky: 432
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Fahrer »

To vypadá jako byste se nemohli dočkat až vám to prorezaví a budete to moct reklamovat. :)
Odpovědět