Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
nomacorc
Příspěvky: 87
Registrován: úte led 30, 2018 14:50

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od nomacorc »

No abych se přiznal, tak bych do PDčka s neznámou historií taky asi nešel, ale tohle auto znám už od novýho a vím, že majitel mu dopřával novej olej se správnou specifikací co 10k km. Nedával tomu čoud za studena atd. Vstřiky mají ve VAGu maximální korekci 0,3mg, olej tomu nepřibývá ani se neztrácí, ale podělat se může cokoli a kdykoli, to je fakt. Jen je to prostě háklivý na palivo, předchozí majitel jezdil na Vervu od Benziny a sám mi potvrdil, že kdykoli vzal nějakou obyč naftu, tak to bylo znát na chodu motoru, já do toho zase nechci cpát řepku, ale zase nechci sponzorovat OMW s předraženým Maxxmotionem, ikdyž je to nepochybně dobrá nafta...
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od Colommbo »

Kamarád lije do své VeCe 1.9 cdti jedině naftu od Eurooilu a VIFuje. A je naprosto spokojený. Nejen se spotřebou šest litrů (podle tankování) za třiapůl roku. Jezdí od 2000/min. výš, DPF regeneruje jednou za nádrž (800-900km.)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od Durex »

Taky tankuju zásadně u EO bez bio a VIF. Naprostá spokojenost,akorát regenerace u mě teda ještě po 30 000 km neproběhla,holt asi dobrá nafta ... :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od BigBang »

nebo dobrá noha :mrgreen:

nomacorc: ještě dělali 1.8T a 2.0 atmo :) Já teda jezdím běžně Ono, RobinOil a poslední dobou do Esy (autodoprava), protože to je na Kladně nejlevnější nafta :mrgreen: a občas vezmu i EO v Duchcově a nějaký velký rozdíly jsem nezaznamenal. A korekcí na vstřikách se chlubit nemůžu, protože je neznám :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od shalibaba »

Durex píše:Taky tankuju zásadně u EO bez bio a VIF. Naprostá spokojenost,akorát regenerace u mě teda ještě po 30 000 km neproběhla,holt asi dobrá nafta ... :lol:
??? Asi překlep v nulách.
Pokud ne, co to je za auto? Bez DPF?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od Durex »

není to překlep,spíš to bude něco ke 40 000 km :lol: Jojo,je to poctivá 6 válcová kovařina od MB bez filtru :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
šulda
Příspěvky: 30
Registrován: stř lis 23, 2016 13:47

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od šulda »

nomacorc píše:a ihned po nastartování a odjezdu od stojanu bylo poznat, že motor má mnohem tvrdší chod. Předtím jsem vyjel dvě nádrže Maxxmotionu bez VIFu a motor byl mnohem klidnější.
Výborně, konečně se našel někdo, kdo přijel k čerpačce, odčerpal staré palivo z celého palivového vedení, tedy i z nádoby na palivový filtr, který samozřejmě taky vyměnil, a následně doplnil palivové vedení novou konkrétní naftou, aby nám mohl popsat změnu, která tak nastala ihned po nastartování a odjezdu od stojanu. Tomu říkam majstrštych, navrhuji udělení zlatého bludišťáka.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od lefort »

;-)
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od Colommbo »

šulda: Přes bludišťáky jsem tu na fóru já, příteli. Trefil ses, aspoň tedy dle mého soudu, do černého (modří už vědí), proto uděluji stříbrného Bludišťáka tobě. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od shalibaba »

Durex píše:není to překlep,spíš to bude něco ke 40 000 km :lol: Jojo,je to poctivá 6 válcová kovařina od MB bez filtru :wink:
Tak to pak jo, dovolím si tipnout, že asi neproběhne nikdy 8)
nomacorc
Příspěvky: 87
Registrován: úte led 30, 2018 14:50

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od nomacorc »

šulda píše: Výborně, konečně se našel někdo, kdo přijel k čerpačce, odčerpal staré palivo z celého palivového vedení, tedy i z nádoby na palivový filtr, který samozřejmě taky vyměnil, a následně doplnil palivové vedení novou konkrétní naftou, aby nám mohl popsat změnu, která tak nastala ihned po nastartování a odjezdu od stojanu. Tomu říkam majstrštych, navrhuji udělení zlatého bludišťáka.
Trochu jsem čekal, že se nějaký hnidopich ozve. Tak tedy zvovu pro tebe, po dotankování 89% +-1% nového paliva i s odečtem palivového vedení a filtru, smícháním se starým palivem a obnovení této směsi v palivovém vedení došlo k hrubšímu chodu motoru.
šulda
Příspěvky: 30
Registrován: stř lis 23, 2016 13:47

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od šulda »

On by se nikdo neozval pokud bys nenapsal blábol. Pokud si to po sobě přečteš, tak uvidíš že to není o puntíčkách a proto si to i čekal ne?
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od NOVON »

nomacorc: Stejny projev pozoruju i na "rotačce".
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od shalibaba »

Musím s nomacorc souhlasit.
Po koupi auta ježděno na Vervu diesel několik nádrží. Pak jsem zjistil, že EO prodává naftu bez bio, tak jsem na ni přešel a přidávám VIF. Od té doby motor slyšitelně klape více jak studený, tak i ohřátý. Onehdá jsem musel nouzově nabrat na OMV - vzal jsem tu jejich prémiovou a motor byl tišší. Ale neřeším, klapu ale bez BIO :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Optimal Diesel nafta od Eurooilu

Příspěvek od Colommbo »

Jádro pudla není a nebylo v klapání či neklapání, nýbrž v tom, že tvrdý chod se projevil okamžitě při odjezdu od stojanu (kdy nová nafta ještě nemohla být ve filtru.) :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět