Proč tedy nezkusíte proplach olejem, který dále použijete+ombrého metodu viz starší příspěvek.Nebo jiné příspěvky, kterých je tu také pár.Pozorováním oleje při proplachu se vcelku dopídíte jestli to mělo význam či ne.Známých olejů pro Vaše použití je široká škála, aniž byste cokoliv riskoval.Nikdo Vám, ale nedokáže říct, protože to není možné, že tento či jiný olej je nejlepší.Každý má jiné zkušenosti a poznatky.Pokud budete čekat na více rad tak se do toho můžete pěkně zamotat a nakonec Vám nebude žádný olej dost dobrý.A pokud jste se bavil s tribotechnikem tak Vám musí být spousta věcí jasná.Myslím si, že Vám již bylo odpovězeno dost solidně a že nemá cenu se v tom dále hrabat.
mipesa píše:Proč tedy nezkusíte proplach olejem, který dále použijete+ombrého metodu viz starší příspěvek.Nebo jiné příspěvky, kterých je tu také pár.Pozorováním oleje při proplachu se vcelku dopídíte jestli to mělo význam či ne.Známých olejů pro Vaše použití je široká škála, aniž byste cokoliv riskoval.Nikdo Vám, ale nedokáže říct, protože to není možné, že tento či jiný olej je nejlepší.Každý má jiné zkušenosti a poznatky.Pokud budete čekat na více rad tak se do toho můžete pěkně zamotat a nakonec Vám nebude žádný olej dost dobrý.A pokud jste se bavil s tribotechnikem tak Vám musí být spousta věcí jasná.Myslím si, že Vám již bylo odpovězeno dost solidně a že nemá cenu se v tom dále hrabat.
A co je vlastně ten proplachový olej? Díky za odpověď.
mipesa píše:Proč tedy nezkusíte proplach olejem, který dále použijete+ombrého metodu viz starší příspěvek.Nebo jiné příspěvky, kterých je tu také pár.Pozorováním oleje při proplachu se vcelku dopídíte jestli to mělo význam či ne.Známých olejů pro Vaše použití je široká škála, aniž byste cokoliv riskoval.Nikdo Vám, ale nedokáže říct, protože to není možné, že tento či jiný olej je nejlepší.Každý má jiné zkušenosti a poznatky.Pokud budete čekat na více rad tak se do toho můžete pěkně zamotat a nakonec Vám nebude žádný olej dost dobrý.A pokud jste se bavil s tribotechnikem tak Vám musí být spousta věcí jasná.Myslím si, že Vám již bylo odpovězeno dost solidně a že nemá cenu se v tom dále hrabat.
A co je vlastně ten proplachový olej? Díky za odpověď.
Pro mě proplachový olej je ten, na který budu dále jezdit.
mipesa píše:Proč tedy nezkusíte proplach olejem, který dále použijete+ombrého metodu viz starší příspěvek.Nebo jiné příspěvky, kterých je tu také pár.Pozorováním oleje při proplachu se vcelku dopídíte jestli to mělo význam či ne.Známých olejů pro Vaše použití je široká škála, aniž byste cokoliv riskoval.Nikdo Vám, ale nedokáže říct, protože to není možné, že tento či jiný olej je nejlepší.Každý má jiné zkušenosti a poznatky.Pokud budete čekat na více rad tak se do toho můžete pěkně zamotat a nakonec Vám nebude žádný olej dost dobrý.A pokud jste se bavil s tribotechnikem tak Vám musí být spousta věcí jasná.Myslím si, že Vám již bylo odpovězeno dost solidně a že nemá cenu se v tom dále hrabat.
A co je vlastně ten proplachový olej? Díky za odpověď.
Pro mě proplachový olej je ten, na který budu dále jezdit.
No já ti nevím.
Proplachový olej je přeci ten,kterým propláchneš motor ,vypustíš,vyměníš filtr a dáš nový olej a filtr. Proto se mu říká proplachový,protože je pouze na proplach !!!!!!!!
René píše:
A co je vlastně ten proplachový olej? Díky za odpověď.
Pro mě proplachový olej je ten, na který budu dále jezdit.
No já ti nevím.
Proplachový olej je přeci ten,kterým propláchneš motor ,vypustíš,vyměníš filtr a dáš nový olej a filtr. Proto se mu říká proplachový,protože je pouze na proplach !!!!!!!!
Tak to jsem z toho nějakej hotovej?!?
Tak jak to je? A ten propachovej olej má být viskoznější než ten na keterj jezdím a nebo méně viskozní a nebo je to fuk?
Příklad: do auta normálně dávám 10W40. Propláchnout mám tedy 5W30 a nebo například 15W50. Poraďte chlapi. Díky.
pokud jezdíš na 10w40, úplně stačí nalít po spodní rysku nějaký levný 15w40, který splňuje API, příp. ACEA výrobce motoru, a nechat to tam tak 50 - 100km; je lepší vyměnit i filtr; a potom tam dát onu 10w40 - opět s filtrem. Ale dělat to při každé výměně je asi zbytečné....
Nechápu proč Vám tu pořád radí nějaké výplachy po Castrolu 5W-40 API SM/CF.Prostě ten starý olej jen vypusťte,vyměňte olejový filtr,nalijte ten ELF a jezděte dál do další výměny,všechno ostatní je zbytečnost.Motor vyplachovat NEMUSÍTE.
alfi166silver píše:Nechápu proč Vám tu pořád radí nějaké výplachy po Castrolu 5W-40 API SM/CF.Prostě ten starý olej jen vypusťte,vyměňte olejový filtr,nalijte ten ELF a jezděte dál do další výměny,všechno ostatní je zbytečnost.Motor vyplachovat NEMUSÍTE.
No jo,ale když třeba dotáhneš auto z D. a má nalítáno 130,140 nebo 150 tis. a vůbec nevíš co tam bylo za olej,tak to jednoduše vypláchneš a je to. V Autokelly řekneš že chceš olej pouze na proplach motoru a nebo použiješ jako já proplach motoru od Liqui moly který se naleje ke starému oleji a nechá 15-20 min běžet na volnoběh. Pak se to vypustí, dá novej filtr a olej a je to.
Je vidět že se zde stále řeší hovadiny.Asi zde mnoho lidí nemá co na práci.Dovezl jsem mraky aut a nikdy jsem žádný proplach ani klystýr nedělal a všecno v poho jezdí.Už neřešte ptákoviny.
Moja píše:Je vidět že se zde stále řeší hovadiny.Asi zde mnoho lidí nemá co na práci.Dovezl jsem mraky aut a nikdy jsem žádný proplach ani klystýr nedělal a všecno v poho jezdí.Už neřešte ptákoviny.
Od toho tady to fórum je,aby se zde řešily i třeba ty ptákoviny ,chytráku !!!
A pokud jsi dovezl mraky aut, tak bys měl vědět,že použitím různých olejů a kvalit se olejový systém pěkně zasírá a proplach je někdy k užitku a u někoho i pro pocit dobrý.