opel astra g- 1.4 16v z14xe

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

xcarv

Příspěvek od xcarv »

takže 10w40 a nebude problém nebo raději nechat ten 5w40
vekinář

Příspěvek od vekinář »

xcarv píše:takže 10w40 a nebude problém nebo raději nechat ten 5w40
Já osobně bych dal 10W/40 Liqui moly MSO2 nebo Total quarz 7000.
A výměna po 10tis.km.

Na Liqui moly MSO2 10W/40 je teď akce 5L za 640,- + proplach motoru LM k tomu zdarma. Beru taky.

Opel Vectra B caravan X18XE 99". :wink:
Moja

Příspěvek od Moja »

Pořád se vychvaluje Total,tak v pátek jsem ho vypustil po 11000km z Peugeotu a bylo úplně poněm.Tohle auto jezdí na Total od nového.Motor má najeto101000km a je vevnitř plný bordelu jak kdyby se používal M8AD nebo Castrol. :roll: :roll:
vekinář

Příspěvek od vekinář »

Moja píše:Pořád se vychvaluje Total,tak v pátek jsem ho vypustil po 11000km z Peugeotu a bylo úplně poněm.Tohle auto jezdí na Total od nového.Motor má najeto101000km a je vevnitř plný bordelu jak kdyby se používal M8AD nebo Castrol. :roll: :roll:
Hele,já ti nevím. Jak jsi poznal,že je motor plný bordelu.Měl jsi ho rozebraný ? Přes víčko toho moc nepoznáš.
A když ti pažout jezdí 101 tis jen na Total , to je ca. 8 výměn , tak proč jsi nezměnil značku oleje ??
A ještě jedna nezanedbatelná otázka: Máš diesel nebo benzín ??
U nafty bych se nedivil a může to dělat samotný motor a ne špatný olej.
xcarv

Příspěvek od xcarv »

kde je ta akce na LM +proplach
vekinář

Příspěvek od vekinář »

xcarv píše:kde je ta akce na LM +proplach
Napiš na e-mail
romanpanek@seznam.cz nebo 777 27 28 29

Je to obchoďák LM. Já jsem u něj taky objednal.
xcarv

Příspěvek od xcarv »

a je nutný ten proplach motoru ? případně jak postupovat
vekinář

Příspěvek od vekinář »

xcarv píše:a je nutný ten proplach motoru ? případně jak postupovat
Ten proplach LM funguje tak,že ty 3dcl naleješ do starýho oleje a necháš běžet tak 20 min a vypustíš. Dáš novej filtr a olej a je to.
Moja

Příspěvek od Moja »

Je to benzín 1.4 není můj.Měl jsem zdělaný ventil.výko.Nalil jsem do něj Mobil. :lol: :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Moja píše:Pořád se vychvaluje Total,tak v pátek jsem ho vypustil po 11000km z Peugeotu a bylo úplně poněm.Tohle auto jezdí na Total od nového.Motor má najeto101000km a je vevnitř plný bordelu jak kdyby se používal M8AD nebo Castrol. :roll: :roll:
A to je pravě chyba :!:
Zasadně střidam každou vyměnu značku oleje,každy olej je dobry v něčem a v něčem zase ne-e....
PS.Střidam i SAE-viskozitu oleje :wink:
xcarv

Příspěvek od xcarv »

tak nevím ten LM s MOS2

Molybdensulfid:

Na rozdíl od ostatních výše uvedených přípravků nemá destruktivní vliv na motor nebo převodovku, pokud je správně použit. „Správně použit“ je obtížně definovatelný pojem, jde o to, aby se mu nepodařilo nesprávným postupem při aplikaci ucpat některý z mazacích kanálů, což bude mít katastrofální následky. Na základě komentáře o používání oleje Titan Fuchs s MoS2 jsem věc prohovořil se dvěma skutečnými odborníky na tribotechniku, kterým se používání molybdensulfidu vůbec nelíbilo, molybdensulfid narušuje působení aditiv a pojali podezření, že firma Titan Fuchs, která není „ropnou“ společností (oleje nevyrábí, ale nakupuje základové oleje, které sama aditivuje podle svých receptur – oleje to nejsou vůbec špatné) a kromě výroby olejů se zabývá i recyklací použitých olejů, používá MoS2 jako krytí pro tyto oleje, které se totiž nedají dostatečně aditivovat, protože základová složka oleje je nevratně narušena (protizákonné to není, pokud je na obalu použití MoS2 uvedeno). Prokázat to samozřejmě nemohou, ale jiné rozumné vysvětlení pro toto řešení nemají, snad že nejde o olej pro motorová vozidla, ale pro jiné specifické použití a někdo je jako motorové oleje prodává. V případech montáží různých strojních zařízení se často předepisuje mazání třecích ploch před smontováním v místech, která jsou oleji obtížně přístupná, práškovým grafitem nebo molybdensulfidem. Zde uvedené látky působí pouze preventivně po určitou dobu a napomáhají záběhu třecích ploch při nedostatečném mazání olejovou náplní. Svého času (konec šedesátých a začátek sedmdesátých let minulého století) byla na základě zkušeností z II. světové války vyvolána diskuze o používání molybdensulfidu v motorech motorových vozidel, do které se zapojilo i několik automobilek a vesměs závěr vyzněl v neprospěch používání MoS2. Osobně bych do motorových a převodových olejů molybdensulfid nepřidával, ovšem netvrdím, že je to špatné a nepřípustné. Mazací přípravky s molybdensulfidem ve spreji poslouží k promazání různých mechanizmů (panty dveří atd.) s velkým úspěchem, často se používají na uvolňování zarezlých šroubů.

Titan Fuchs se svými MoS2 oleji na Ostravsku u velkých provozovatelů automobilových parků „padl na ústa“, protože se molybdensulfid usazoval na dně sudů a nebylo jej možné jednoduchým způsobem dostat do vznosu. Ze sudů vytekl prakticky čistý olej a na dně zůstala silná vrstva prakticky neodstranitelné usazeniny molybdensulfidu.
xcarv

Příspěvek od xcarv »

asi zůstanu u 5w40 a zkusím total quartz 9000
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

xcarv píše:tak nevím ten LM s MOS2 ....
Znám jiříček = Čech z pandy.
byloObrázek
je Obrázek
Vekinář

Příspěvek od Vekinář »

[quote="xcarv"]tak nevím ten LM s MOS2

Molybdensulfid:

Na rozdíl od ostatních výše uvedených přípravků nemá destruktivní vliv na motor nebo převodovku, pokud je správně použit. „Správně použit“ je obtížně definovatelný pojem ........

Takovej blábol jsem taky už někde četl !!!!!!
Total bych dal taky,ale ne 9000, ale 7000. Pic.
xcarv

Příspěvek od xcarv »

tan total 7000 může být bez proplachu nebo doporučte jiný 5w40 nebo 10w40 díky
Odpovědět