Opacne zapojena autobateria

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

Avomet máš? Umíš s ním pracovat? Pokud ano, máš z poloviny vyhráno. Sice by se hodil i osciloskop a třeba také stroboskopická lampa, ale i s tím laciným elektroměřákem se dá mnohý problém odhalit. Určitě ne vyřešit, ale základní diagnostiku po zkratu, resp. přepólování v palubní síti se s tím udělat dá. Zvláště když je k dispozici schéma s obvody, jejich elementy a barvou vodičů. Řada aut má něco, čemu se říká "hlavní relé". Osobně bych začal u něj.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Hombre »

Slovo automechanik je dávno v prdeli. Nyní jsou jen měniči dílů, kteří mění, co PC vyplivne. To jsme to dopracovali.

PS: mikrospínač brzdy na bawca 400Kč, a tén samý za 25Kč v obyčejném elektroobchodu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Durex »

A Hombre, mas pocit, ze v jinem odvetvi se opravuje a nebo taky jen meni? Ja myslim, ze je to jedno a netyka se to jen automechaniku...

Na druhou stranu neni ani zajem, aby se neco opravovalo...

Nekdy se to udela tak, ze to proste nejde a nekdy se cenova politika nastavi tak, ze se to nevyplati...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Hombre »

Máš pravdu, je to všude, jen tady to je o motorismu. Proto jen zmínka, co se týče aut a motorek.
Z mého hlediska, každý tišťák musí mít vstupní diodu, která zabrání přepólování. Proto i ŘJ a jiné podpůrné elementy při zničení přepólováním, stačí jen výměna vstupní diody.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Brembo »

no ked tie dnešné dielce su takmer neopravitelné,respektíve oprava dielu je drahšia,ako nový. Napríklad dnes už nikto nebude opravovat čerpadlo chladiacej kvapaliny a podobne. A u dnešného preelektronizovaného auta nie je jednoduché najst závadu. Druhou stránkou mince je,či je rozumnejšie robit pokus omyl alebo poctivo vylučovat možnosti-to stojí čas a v autorizovanom servise to može stat viac,než výmena dielov na skušku. Napríklad nový motor kompletne je mnohokrát len o pár € drahší,ako komplet generálka-príklad z našej firmy-nový motor Volvo stojí 11500 €,generálka 10800.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pedro »

Nevim jestli by se vyplatilo tahat Unaka ke me. Ani by nebyl kde dat, bo bydlim v zone. Zkus to opravit vylucovaci metodou a myslim si, ze to bude kokotina.
Viz prispevky J3, Hombreho. Postupoval bych stejne.
biker610i
Příspěvky: 58
Registrován: ned zář 11, 2011 10:10

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od biker610i »

relatka som vymenil za nove to nepomohlo. Ked sa napoji ten vstrek na priamo na baterku tak vtedy prska benzin aj cvaka ten vstrekovac. a tu je schema motora :
https://www.rajce.net/f1382739505
https://www.rajce.net/f1382739507
https://www.rajce.net/f1382739515
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

Ty fotky jsou úplně na prd, poněvadž nejdou rozklepnout a zvětšit. Docela by mne zajímalo schéma elektriky a fotka bezprostředního okolí akumulátoru, resp. jeho pólových přípojek.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Durex »

Fotky na prd nejsou. Zvětšit to jde a mám to vytištěné na A4. Už na to koukám,ale moc času nemám ...

Zeptám se. Když jde vstřik, tak jde i jiskra na svíčce? Předpokládám že ne. Resp jinak. když máš zapojenou baterii tak jak má být a otočíš klíčkem, tak palubka svítí? Jde točit startérem? Vstřik jde a nebo ne? A jiskra je nebo není? Potřebuješ k tomu někoho,kdo ti bude startovat a ty tohle vše musíš zjistit. bez toho nebudu moc chytrej ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jezevcik »

Docela koukám, že nějaké schema pro uživatele vůbec existuje. Dnes asi nevídané. Konečně to auto také vidím. Je sice staré, ale velmi hezké, byla by ho škoda. Stát se to může, chyby děláme všichni, ale podstatné je, jak se k tomu dotyčný postaví. Vidím, že s tím máš spoustu starostí a odhaduji, že ten mechanik už to hodil za hlavu, co?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

Mně s tím z mobilu nejde nic udělat a lupu nemám... Ale dostal jsem návod, tak ho zkusím. :lol:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od pepoh »

rj ovlada spinac pal cerpadlo 93, ak to funguje nemoze byt uplne mrtva.
a porovnavaj co sa zmeni so zapojenou a odpojenou rj ---(najprv baterku..)
vyvod (1,4) rj by mal byt +12; (5,25) kostra.
poistky ok ?
ako presne si priamo napojil ten vstrekovac? "l,v" samostatne na baterku, alebo si spinal "v" na kostru ?

vies sumarizovat co funguje a co nie?
pri takom veku ma napadlo ze ci neni sanca ze by skratom sa poskodil nalomeny kabel, alebo dutinka , a preto by to neslo..
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Durex »

Tak už něco víme? Docela mě zajímá jak dopadne tenhle seriál :)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

Z fotek už dnes víme alespoň to, že ani jeden k připojovacích konektorů autobaterie není původní (originál) a že si někdo navíc pohrál i se samotnými připojovacími kabely tak, aby šla připojit "opačná" baterie, čímž také vůbec mohlo dojít k tomu, že se někomu podařilo zapojit "správný" (co do pólování) akumulátor opačně.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:....že si někdo navíc pohrál i se samotnými připojovacími kabely....
Sabotáž :evil: :twisted: Kapitalističtí Italové tím zasadili ránu celému východnímu bloku :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět