Opacne zapojena autobateria

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pitris »

Sorry, ale než to opraví(š), tak zešedivíš. Možná je to srdcovka, ale pokud je to tak v háji jak píšeš, nebude lepší to zlikvidovat a pořídit něco jiného? Bo i kdyby se to povedlo opravit, tak to bude něco stát a jak dlouho Ti to pak ještě vydrží :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
biker610i
Příspěvky: 58
Registrován: ned zář 11, 2011 10:10

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od biker610i »

no tak nejako mne len ide o to, to nejak rozchodit aj ked to bude mozno dost stat ale hlavne nech to beha
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

Tak rozdělej tu krabičku ŘJ motoru a zjisti, zda se vůbec jedná o provedení, kde by se daly měnit součástky. Např. u vícevrstvé základové desky anebo u epoxidem zalité desky to možné není. Dále platí, že někdy jsou škody způsobené zkratem vidět už na první pohled. Pokud však vidět nejsou, je třeba se zaměřit na napájecí část ŘJ, poněvadž ta obvykle pracuje s napětím kolem 5 V, tj. napájecí část ho musí srazit z nominálních 12 V v palubní síti vozu. Atd. atd. Tím chci říct asi tolik, že tu jsou vcelku standardní a osvědčené elektrotechnické postupy, jak určit, kde přepólování způsobilo škodu, a jak ji napravit.
biker610i
Příspěvky: 58
Registrován: ned zář 11, 2011 10:10

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od biker610i »

zohnal som aj druhu RJ s tym istym cislom ako bola povodna RJ ale aj tak to nenastartovalo, tak neviem ci je chyba v RJ
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pedro »

Ja toho cloveka chapu. Nechce se mu Uno vyhodit. Ani me by se nechtelo.
Nekde chyba byt musi. A vse, temer, je opravitelne.
To je zaklad. Palivo uvidis v difuzoru pri startu s plynem.
Mel jsem ten motor, 1.0 ie. Byl na svou dobu i pozdeji bezvadny konstrukcne. Po puvodni investici fungoval mnoho destitek tkm bez jediny zavady. Skoda ze si daleko, rad bych se v tom povrtal. Mi přijde ze to nemuze byt takovy orech.
Mrkni na relatka, mi se jedno vypalilo, ze zacatku. Spatny kontakt. A na ukostreni motoru.
Sundej celý vrch nad difuzorem. Je stelovaci nastaveni mnozstvi paliva, na ctyrech sroubkach. To nepovoluj ale mrkni na svorkovnici.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pitris »

To je fakt. Ty to na Slovensko máš trošku z ruky.... Jasně že jde (skoro) všechno opravit, otázkou je zda-li se to vyplatí :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pedro »

Myslím ze to pro majitele neni jen o cene.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pitris »

Všam jsem nahóře psal že možná je to srdcovka. Jinak nechápu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
biker610i
Příspěvky: 58
Registrován: ned zář 11, 2011 10:10

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od biker610i »

ja cenu neriesim mna zaujima hlavne aby sa to dalo spojazdnit to je prvorade. auto ma minimum hrdze ma folie ma zanovne autoradio s usb ma slusne repraky bol tam robeny podvozok nic nebucha, nevrzga, brzdy repasovane, nove pneumatiky, su tam zanovne autopotahy tak je mi ho luto len tak sa ho vzdat len preto ze mozno len kdesi je nejaky kabel alebo co v prdeli, aj keby som toho mechanika rovno zastrelil co toto spôsobil tak auto by mi to auto aj tak nenastartovalo, bohuzial stalo sa cas nevratim spat aj keby som velmi chcel. A pedro prosim ta keby som ti to dotrepal do Prahy mrkol by si sa na to alebo pripadne zohnal nejakeho dobreho elektrikara? mam aj knizku fiat uno jak na to a tam su aj schemy elektriky motora
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Pitris »

:wink: Tak to je potom asi opravdu škoda to "hodit ze skály".
Pedro, to je výzva. A ten rádobymechanik co to způsobil, by měl zaplatit (aspoň) ten převoz do Prahy....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jezevcik »

Jerry3 píše:Jsem přesvědčen o tom, že předmětné tvrzení mechanika je naprostá hloupost. Při přepólování odcházejí polovodiče a spoje na desce plošných spojů v řídících jednotkách, nikoli kabely.
To by asi musely být z nanovláken, aby odešly :)
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jerry3 »

To mne jenom utvrzuje v mém dávném přesvědčení, že automechanici nejsou než zhusta jen bandou neschopných blbců, dnes by se k tomu muselo také dodat "šmejdů"! Čest výjimkám, za kterými se jezdí i stovky kilometrů.

Čožpak je takový problém udělat základní diagnostiku? Dává/nedává jiskru, jde tam/nejde tam benzín? Vždyť tohle by měl každý normální řidič zvládnout sám! A podle toho pak postupuvat dál, zvláště když je k dispozici elektroschéma. To snad na Slovensku, které dnes vyrábí nejvíc aut na hlavu v celém světě, už všichni použitelní autoelektrikáři odešli pracovat do místních montoven anebo zdrhli do zahraničí? To se mi ani věřit nechce...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Durex »

Já to chápu. Autorádio s mp3 seženeš za 30 Eur. Potahy a další věci taky něco stojí. Ono mít auto stojí někdy dost peněz. A čím je novější a dražší, tím je to horší. Někdy koupíš auto za 7000 Eur a po pár měsících do toho spadneš za další třeba 2000 Euro. Ale to neznamená, že už to bude ok …

Nicméně předělávat auto ze vstřiku na karbec a nebo ho tahat přes půl evropy je podle mě prostě dost nerentabilní. A navíc. Proč to řešíš ty? Já se taky v životě spletl. A né jednou. Taky sem zákazníkovi něco zkazil a jednou sem mu odpálil navigaci. Tak sem si vydělal. Za chyby se prostě platí. Nikdy by mě nenapadlo s ním vyjebat. Takže on by se měl starat.

A pokud je to srdcovka,tak jak psal Jerry. Zjistit příčinu. Neznám ten motor. Ale schéma na to bude. A zjistit,zda hází jiskru a zda jde benzín do válce je otázka 5 minut. A pak se postupuje dál.

Kamarád měl litrovou micru. Fakt se o ní staral. Bylo to auto přítelkyně. Jenže pak bylo 3. auto. A tu micru prodal kamarádovi s tím,že není voňavka,ale je to pracant a vždy dostala řádnou údržbu. Po celou dobu mu fungovala bez problému. Cca měsíc po prodeji zdechla. Nešla nastartovat. Tak jí odvezli do servisu. Po 14 dnech nic. Nevědí. Tak to šlo k dalšímu známýmu. Tam to bylo měsíc. Myslím,že na to neměl čas a že se na to ani nekoukl,ale prej že neví, kde je problém.

Jelikož to auto prodával můj nejlepší kamarád a prodával ho jeho kamarádovi, kterého znám taky,tak po dalším měsící, co to stálo u plotu a nejezdilo mi to bylo už líto vůči oboum a tak sem se na to mrknul. Benzín šel. Ale svíčky bez jiskry. Kuchnul se rozdělovač (je tam i indukční cívka) a tu sem proměřil a zjistil,že bude mít šlehnutý vinutí. Sehnal sem jetý rozdělovač, proměřil a namontoval se. Otočilo se klíčkem a tramtadadááá :lol:

Takže to, že jeden nebo 2 si neví rady neznamená,že někdo další to nevyřeší. Taky se mi už stalo, že sem si nevěděl rady. A bylo to na čínským skůtru. Prolezl sem kde co. Jenže se vysypala věc, která normálně na velkých moto neodchází a tam kde spravují jen čínský skútry šli hned najisto …

Takže se ještě zkus poptat. A nebo si můžeš udělat samostudium. Momentálně to máš mrtvý a horší to už být nemůže, takže to může být jen lepší … :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od Jezevcik »

...nebo stejný, což je horší, než kdyby to auto nebylo vůbec.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
biker610i
Příspěvky: 58
Registrován: ned zář 11, 2011 10:10

Re: Opacne zapojena autobateria

Příspěvek od biker610i »

U nas v Martine je normálne umenie najst dobreho mechanika a ked nahodou ano tak ma najbližšie cas div nie az o pol roka. Inak tu v MT je kopec suflikantov co sa iba tvaria ze vedia. A najhorsie je to ze nemam ako odhalit vediet ci je dobry alebo zly. Mam kopec negatívnych skúsenosti s tunajsimi mechanikmi ci servsmi co viac dodrbu ako opravia. Viem svoje ked mi takýto "majstri" opravovali aj predchádzajúce auta co som mal.
Odpovědět