Oleje.cz

 

OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Příspěvekod ARAGON » čtv bře 22, 2012 21:41

Jasný a taky tam lejou FAME aby se dostálo zákonu a pak je výsledek jako u JET z Berlína. Ty aditiva jsou podle přání odběratele a já Vif používám kvůli mazivosti ta je u CR alfa a omega. Ta Maxx Motion je pouze na uhlovodíkové bázi a cetanové číslo je nad 60 jednotkama. Co víc si přát :D
ARAGON
 

Příspěvekod bjukemen » pát bře 23, 2012 1:53

..no skusim aj ja natankovat na jednej benzinke kde su udajne paliva OMV a uvidim,zvlast na to zaujima lebo ju mam 20km odomna
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4659
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvekod trew » čtv dub 19, 2012 12:03

Kupoval jsem v zimě 20l nafty OMW Maxxmotion do kanystru. Když jsem ji přelil do téměř prázdné nádrže (cca 3 litry nafty) Škody Fabia II 1,4 TDI (59kw) a ráno nastartoval, nestačil jsem se divit, jak auto se studeným motorem vyrazilo dopředu. Znatelný rozdíl, který jsem u Vervy nezaznamenal.
trew
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 18, 2012 21:34

Příspěvekod ARAGON » sob dub 21, 2012 22:49

Maxx Motion v letní verzi má malinko jiný odstín v barvě, ale je stále hezky čirý. Cetanové číslo má být nad 60 jednotkama a tedy výš než nažloutlej patok Verva. Benzina vůbec neragovala na mé dotazy ohledně kvality v zimě a díky tomu jsem zůstal věrnej OMV a vůbec nelituju že jsem v únoru přešel na Maxx Motion.
ARAGON
 

Příspěvekod Pitris » pon kvě 21, 2012 19:14

Je asi fakt, že na naftě Maxx Motion od OMV "něco bude", protože už si všiml i brácha, že mu s ní ta jeho PéDé-čková Oktávka jede tak nějak líp..... :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23411
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Misojogi » pon kvě 21, 2012 23:35

skusali ste merat aj spotrebu
mne jeden chalan tvrdil ze OMV ide lepsie ale spotreba je vyssia
a Shell ide tiez lepsie ale spotreba je nizsia ..
no tak si vyber ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 2299
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ARAGON » úte kvě 22, 2012 23:19

Protože u Off roadu který je 2,2 tuny těžkej jezdím mezi 8-9 litry nafty Maxx Motion a to převážně po Praze a okolí tak to beru jako skvělou spotřebu.
ARAGON
 

Příspěvekod Colommbo » stř kvě 23, 2012 11:11

Naprostej souhlas! Na ježdění po Práglu a blízkém okolí jest off-road tou úplně nejvíc nejlepčí volbou... :lol: :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7536
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Příspěvekod ARAGON » pon kvě 28, 2012 17:13

Po tom co se mi do něho dvakrát strefil magor a to dozadu a čelně, tak nic jinýho nechci. Bezpečnost je na prvním místě. Zatím s Maxx Motion jsem nadmíru spokojenej, spotřeba je skvělá :wink:
ARAGON
 

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod Návštěvník » pon zář 17, 2012 10:29

Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Návštěvník
 

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod unlocking » pon říj 08, 2012 5:30

Dle testu SM má MaxxDiesel cetanové číslo kolem 60 a žádný podíl biosložky, narozdíl od Vervy Diesel...
unlocking
 

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod rupus » pon říj 15, 2012 9:06

Podle testu v SM (speciální příloha Diesel podzim 2012) je OMV MaxxMotion špičkou na našem trhu. Za hranicemi má podobné parametry jen Aral Ultimate Diesel od BP. Verva je jen hodně aditivovaný běžný produkt. OMV MaxxMotion však díky absenci MEŘO méně maže. Podle testu má mazivost na hraně normy. Autoři testu doporučují použít nějaké aditivium zlepšující tento parametr. Bohužel žádný vhodný přípravek nenavrhli.
rupus
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon říj 15, 2012 8:57

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod e-panolin.cz » pon říj 15, 2012 17:53

Návštěvník píše:Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia


Nic než holá pravda, cetanové číslo min. 51 / tzn. 52, 55 nebo i 62 / platí pro celou Evropu dle EN 590 a jejich národních norem / ČSN EN 590 v ČR, STN na Slovensku /. Technicky je lepší vyšší cetanové číslo, na druhou stranu motor poklape i cetanovým číslem nižším než 51.
Opel Insignia Tourer 2.0 CDTi
MTB - Panolin Bike cleaner, Bike chainlube cleaner, Bike chainlube
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
 
Příspěvky: 643
Registrován: ned bře 14, 2010 20:53
Bydliště: !!!

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod ARAGON » pát říj 19, 2012 14:38

To napsali špatně z ÖMV Slovensko, ale správně pro normované hodnoty. Maxx Motion má v zimní verzi(-30C) 55 cetanových jednotek a v letní verzi 60 a vice cetanových jednotek.
ARAGON
 

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Příspěvekod ARAGON » sob říj 20, 2012 15:33

Dneska jsem koupil Svět motorů Diesel 3- vydání a tam je test všech naft a je to velice zajímavý čtení. Protože je to aktuální test tak jseu tam všechny nové nafty včetně Polských a Německých. Maxx Motion je opravdu pouze z Rakouska a je bezkonkurenčně nejlepší ze všech naft. Jedině mazivost je potřeba doléčit aditivem a pak to bude absolutní špička. Mazivost díky chybějící biosložce je v normě, ale ne tak skvělá jako s Meřo (Fame) u běžný nafty. Jenže čistá nafta nové generace s cetanovým číslem 61 je bezkonkurenční :D
ARAGON
 

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků