OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Moderátor: Colommbo
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Jediný nebezpečí je že při dovozu z Rakouska, nebo na čerpačce by došlo k pančování Maxxe. Jinak obavu nemám, v Rakousku si nedovolí tolik podvádět jako u nás a to z důvodu dobrých referencí. Na to se ve světě hodně kouká a dá se i dost vysoudit v případě záměrný kulišárny. Protože občas beru vzorek Maxxe ze zvědavosti při tankování do sklenice a tím zkontroluji jeho barevný odstín. Zatím jediná odchylka byla mezi zimní verzí s petrolejem která je více čirá a letní verzí lehce modrozelenou. Jakmile by tam byl náznak žlutý tak je to pančovaný.
V testu SM Diesel je vzorek z EuroOilu s 0,8% MEŘO již nažloutlý. Takže barva je jeden ukazatel a aroma druhý. Protože se kontroly nafty dělají nyní častěji je menší šance na problém u velký pumpy s Maxxem.
V testu SM Diesel je vzorek z EuroOilu s 0,8% MEŘO již nažloutlý. Takže barva je jeden ukazatel a aroma druhý. Protože se kontroly nafty dělají nyní častěji je menší šance na problém u velký pumpy s Maxxem.
Re: Dobrý den, prosím o pomoc.
Dobrý den pánové, prosím Vás o pomoc.
Měsíc jsem nejezdil, v nádrži mám směs OMV Max motion 43 litrů, dle tech spec. ( Cold filter plugging cfpp -20C - vylučování parafínů ) , tankována plná 29.10, pak 9.11. 12 litrů doplna VERVA Top Q s počátkem vylučování parafínů -5 C a bodem tuhnutí -20C. ( to jsem vzal kvůli mazání - viz test v SM ).
Na 1 l 2cm3 Wifu + 1,5 cm acetonu + 2 dll oleje na nádrž + Envirox 1:4000.
V Sobotu má být -12, Verva asi bude vylučovat parafíny, je to poměr 1:3,6 ve prospěch OMV, kdesi tu paliváři psali, že i 2 litry letní nafty znehodnotí zimní.
Děkuji Vám za odpovědi, hezký den.
Mav
Měsíc jsem nejezdil, v nádrži mám směs OMV Max motion 43 litrů, dle tech spec. ( Cold filter plugging cfpp -20C - vylučování parafínů ) , tankována plná 29.10, pak 9.11. 12 litrů doplna VERVA Top Q s počátkem vylučování parafínů -5 C a bodem tuhnutí -20C. ( to jsem vzal kvůli mazání - viz test v SM ).
Na 1 l 2cm3 Wifu + 1,5 cm acetonu + 2 dll oleje na nádrž + Envirox 1:4000.
V Sobotu má být -12, Verva asi bude vylučovat parafíny, je to poměr 1:3,6 ve prospěch OMV, kdesi tu paliváři psali, že i 2 litry letní nafty znehodnotí zimní.
Děkuji Vám za odpovědi, hezký den.
Mav
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Dobrý den, prosím o pomoc.
V nádrži mám necelých 70 litrů N95 Shell s přídavkem Petrol Power Ecomax - mám se taky bát...? Teda pánové, vozit s sebou (nebo i jen používat) odměrný válec, pipetu, kalibrovaný teploměr a já nevím, co ještě, sledovat předpověď počasí a obávat se, co bude pozítří - nezlobte se na mě, prosím, to už by mně tedy fakt asi hráblo - zlatej benzín...Mav+Mav píše:Dobrý den pánové, prosím Vás o pomoc ... V Sobotu má být -12...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Dobrý den, prosím o pomoc.
Děláš z toho zbytečně dráááma. S ropáky jezdím asi cca 20 let, a pouze v počátcích byly jakési problémy.Colommbo píše: V nádrži mám necelých 70 litrů N95 Shell s přídavkem Petrol Power Ecomax - mám se taky bát...? Teda pánové, vozit s sebou (nebo i jen používat) odměrný válec, pipetu, kalibrovaný teploměr a já nevím, co ještě, sledovat předpověď počasí a obávat se, co bude pozítří - nezlobte se na mě, prosím, to už by mně tedy fakt asi hráblo - zlatej benzín...
Aditiva určitě ano, ale především musí být vyhřívaný palivový filtr. Pokud není, tak děkuji, takový diesel neberu. Vyhřívaný palivový filtr byl dokonce i v tom malém Citroenu C2 1,4 HDi. Výměna takového filtru znamená pravda trochu větší náklady, ale bohatě to vynahradí možné komplikace. A palivový filtr člověk němění tak často, já to nyní dělám každých 40 tis. km, dříve 60 tis. km.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
O parafíny z TOP Q bych neměl takovou obavu, ale z cca 7% biosložky ano. Ta totiž tuhne dříve než parafín, který bude asi i kladně ovlivněn Maxx Motionem. Jenže ta biosrágora je zrádnější. Proto se do zimní nafty nemá přidávat, ale nynější doprodeje jí obsahují a tak je to sázka do loterie. Takže Vif je pojistka.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Milý NOPe, dělá-li tady někdo z nafty v zimě (a i obecně) drámo, tož starej Colommbo to tedy určitě není...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Jenom doplním, že ten VIF by se tam měl přidat ještě před tím, než klesne teplota do mínusu. Spousta lidí to udělá, až teploty jsou někde hluboko pod nulou a potom se diví, případně vykládají, jak je ten VIFARAGON píše:....... Vif je pojistka.
na... na co to vlastně je?????
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Milý Colommbo, máš u mne velké + (čti plus). Milý - to už mi hóóódně dlouho nikdo neřekl, většinou mne někam posílají. Ovšem s tím "starým" Colommbem jsi to trochu přehnal. Podle té fotky jsi mladý kluk a kdyby jsi oholil ta fousiska, tak Ti budu hádat, no abych to zase nepřehnal a nebyl navíc podezírán z něčeho, čemu se říká rektální alpinismus. No prostě mladý kluk...Colommbo píše:Milý NOPe, dělá-li tady někdo z nafty v zimě (a i obecně) drámo, tož starej Colommbo to tedy určitě není...
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Teďko zas já musím poděkovat za poklonu - máš možná trochu pravdu, cítívám se mladý, ale, upřímně řečeno, jak kdy...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Každopádně bych palivový filtr odkalil /pokud to konstrukce filtru umožňuje /, ještě lépe bych ho vyměnil. Nízkoteplotní vlastnosti nafty se bohužel neměří na automobilovém filtru / případně skoro zaneseném/ ,ale v laboratorních podmínkách" hrubého síta".
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Filtr nový original v létě. Ve starém nebylo nic, v pořádku, každý rok 2x odkaluji.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Colommbo píše: .....cítívám se mladý, ale, upřímně řečeno, jak kdy...
Re: Dobrý den, prosím o pomoc.
Pokud je do nafty VIF a Envirox nalitý ještě před mrazem, tak by těch -12°C neměl být problém.....Mav+Mav píše:Měsíc jsem nejezdil, v nádrži mám směs OMV Max motion 43 litrů, dle tech spec. ( Cold filter plugging cfpp -20C - vylučování parafínů ) , tankována plná 29.10, pak 9.11. 12 litrů doplna VERVA Top Q s počátkem vylučování parafínů -5 C a bodem tuhnutí -20C. ( to jsem vzal kvůli mazání - viz test v SM ).
Na 1 l 2cm3 Wifu + 1,5 cm acetonu + 2 dll oleje na nádrž + Envirox 1:4000.
V Sobotu má být -12, Verva asi bude vylučovat parafíny, je to poměr 1:3,6 ve prospěch OMV....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Mav: Vůbec bych z toho nedělal cowboyku. Letní nafta zvládá -5°C. Celý listopad se zaváží přechodová nafta (odhadem -10°C). Prostě uvolni svěrač a nech tomu volný průchod
Až to vyjezdíš (jinak ti to můžu bezplatně zrecyklovat), tak kup čerstvou to už bude zimní.
Dnes (7.12.) jsem bral Maxxe a na zdvořilostní otázku jestli je zimmní mě slečna odpověděla kladně s dovětkem do -35°C. Jinak v Táboře bylo ráno kolem -11°...
Až to vyjezdíš (jinak ti to můžu bezplatně zrecyklovat), tak kup čerstvou to už bude zimní.
Dnes (7.12.) jsem bral Maxxe a na zdvořilostní otázku jestli je zimmní mě slečna odpověděla kladně s dovětkem do -35°C. Jinak v Táboře bylo ráno kolem -11°...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
s použitím 2T oleja som dosiahol nižšiu hlučnost čerpadla a vstrekovačov oproti VIF,samozrejme ked som nepoužil 2T tak bola hlučnost povodná . VIF považujem za placebo.bjukemen píše:..ja niesom spokojny asi
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta