Olej s Ford normou
Moderátor: Colommbo
Re: Olej s Ford normou
Pečlivě jsem vedl účetnictví spotřeby v letech 2000 - 2003, neboť Denzel se zavázal, že mi nadspotřebu uhradí, což se také stalo. Tehdy jsem na vlastní kůži okusil, že co jsem od něj dostal, to by mi rozhodně nepokrylo ani můj čas spotřebovaný tou evidencí. Jinak řečeno, je úplně jedno, kolik vozidlo bere, hlavně se nesmí s.át!
Re: Olej s Ford normou
Poslední větu vytesat do kamene.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Olej s Ford normou
Takových šutrů mám na zahrádce plno.
Re: Olej s Ford normou
Za totáče? Ale kdepak! Zrovna v sobotu takhle jedu po D1 na Prahu a v třináctikilometrové uzavírce se v levém pruhu, v protisměrné části dálnice, na limitu 100 vpředu potácí škodovkář jedoucí tacho těsně pod 80 (limit 80 ovšem platí pro pravý pruh, již za dělicími středovými svodidly, kde náklaďáky frčí reálných 85), proti kopci dokonce pod 70. Co kdyby mu to náhodou vzalo o deci víc, než je zvyklý?Pedro píše:To delali decilovici za totace.
Re: Olej s Ford normou
No, hlavně se podle toho chovat. Tesat do kamene není nic platné.PavelRS píše:Poslední větu vytesat do kamene.
Re: Olej s Ford normou
Jerry: Cos myslel, že ti dá prodejce za "nadspotřebu"? Nevím, z čeho ten závazek vyplynul, to se neděje snad ani v USA a že tam se dějí věci.
Re: Olej s Ford normou
To nebyl můj požadavek a dokonce ani nápad, ale iniciativa samotného Denzela. Pikantní na tom bylo, že v případě mého vozu s výrobcem deklarovanou spotřebou 9,1 se ta "denzelovská nadspotřeba" odpichovala až od úrovně 10,5 výše, přičemž já jezdil za nějakých 11,7 celoročního průměru.
Re: Olej s Ford normou
Pokud jde o mě, řekl bych, že na běžné silnici se běžně asi 98% aut pohybuje pomaleji než já. Na dálnici taknějak splývám 120 - 140 km/h dle tacho. Relativně úsporná jízda nemusí znamenat šourání. Na dálnici je to dle typu auta, můj prcek, někdo to měřil dle PP, údajně bere při reálných 130 km/h asi 8,5 L. To není málo, no. Průměrná spotřeba je aktuálně 5,5 L (kam se dostala z 5,2 při slušnějším zacházení, v posledních letech šla po desetinkách nahoru), po dálnici se občas jede. Teď už trvale na zimních gumách Barum Polaris 3.Jerry3 píše:Za totáče? Ale kdepak! Zrovna v sobotu takhle jedu po D1 na Prahu a v třináctikilometrové uzavírce se v levém pruhu, v protisměrné části dálnice, na limitu 100 vpředu potácí škodovkář jedoucí tacho těsně pod 80 (limit 80 ovšem platí pro pravý pruh, již za dělicími středovými svodidly, kde náklaďáky frčí reálných 85), proti kopci dokonce pod 70. Co kdyby mu to náhodou vzalo o deci víc, než je zvyklý?
Re: Olej s Ford normou
Nejspíš se nemáš moc rád, co?Ital píše:...Teď už trvale na zimních gumách Barum Polaris 3.
Re: Olej s Ford normou
No mám kolem sebe tolik příkladů, včetně rodiny, kde to vzali úplně za špatný konec. Hlavně, že to jezdí za málo, ale jak to dopadlo, to asi říkat nemusím...Ital píše: No, hlavně se podle toho chovat. Tesat do kamene není nic platné.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Olej s Ford normou
teraz ked dojebali rusi ropu..a ideme zo statnych zasob..hmm uvidime dokedy
benzin leze hore, a plyn sa drzi...
benzin leze hore, a plyn sa drzi...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej s Ford normou
Nenávidím se!Jerry3 píše:Nejspíš se nemáš moc rád, co?Ital píše:...Teď už trvale na zimních gumách Barum Polaris 3.
Mě ty zimní gumy docela vyhovují, opakuji srovnávám s ekogumami, které dávají výrobci dost tvrdošíjně na nová auta. Teda všichni ne, na škodovce jsem zaznamenal nějaké Hankook a celkem nic proti nim. Ale ty Conti EcoContact zahrabat. Už jsem je měl na novém autě potřetí. Na suchu klidně budu radši používat Polaris 3. Ty aspoň brzdí a mají adhezi při plynu. Spotřeba vyšší. Možná vyhledám zimáky lepší třídy než F.
Re: Olej s Ford normou
Občas by se to chtělo podívat na název vlákna...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Olej s Ford normou
Založme atribuční mechanismus a vyšetřeme to.
Re: Olej s Ford normou
Atribuční, atribuční - jdu hledat na netu.
K tématu: značkové normy olejů, minimálně pro osobní vozy, považuji za šejdířství. Rozhodně si radši vyberu kvalitního výrobce motoru, který si vystačí s běžnými mezinárodně uznávanými specifikacemi olejů, než toho, který má vlastní normy, buzeruje s tím zákazníky, kteří se v tom snaží nějak vyznat, i výrobce olejů, kteří to certifikují a na piksličky tisknou stále více a více norem. Pro některé tyto výrobce je pak typické, že s různými motory své produkce mají různé problémy a ŽÁDNÝ olej tomu nepomůže. Jenom ten zákazník, který používá oleje dle jejich normy, může problém reklamovat, pokud se mu to vysere včas (nejlépe v záruce).
K tématu: značkové normy olejů, minimálně pro osobní vozy, považuji za šejdířství. Rozhodně si radši vyberu kvalitního výrobce motoru, který si vystačí s běžnými mezinárodně uznávanými specifikacemi olejů, než toho, který má vlastní normy, buzeruje s tím zákazníky, kteří se v tom snaží nějak vyznat, i výrobce olejů, kteří to certifikují a na piksličky tisknou stále více a více norem. Pro některé tyto výrobce je pak typické, že s různými motory své produkce mají různé problémy a ŽÁDNÝ olej tomu nepomůže. Jenom ten zákazník, který používá oleje dle jejich normy, může problém reklamovat, pokud se mu to vysere včas (nejlépe v záruce).