Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Když přemýšlím nad mým jízdním režimem, zda se nějak změnil od chvíle co mám RS, a tedy i turbobenzín, proti jízdě s atmobenzinem... a to jezdím pravidelně jak s Feldou tak s RSem, tak asi vůbec.
Když chci předjet podřazuji si u RSa na trojku, každou jízdu po zahřátí ho pošlu do 6000 ot. (Nedávno 50 km v levém pruhu německé dálnice v 6000 ot. na pětku ), čili jezdím s ním téměř stejně jako s Felicií.
Jediný rozdíl je v tom, že u RSa v pohodě vyjedu prudší kopce na vyšší kvalty a nemusím podřazovat, což u Felicie logicky občas musím. Jinak jízdní styl stejný. LSPI u mě rozhodně nehrozí..
Když chci předjet podřazuji si u RSa na trojku, každou jízdu po zahřátí ho pošlu do 6000 ot. (Nedávno 50 km v levém pruhu německé dálnice v 6000 ot. na pětku ), čili jezdím s ním téměř stejně jako s Felicií.
Jediný rozdíl je v tom, že u RSa v pohodě vyjedu prudší kopce na vyšší kvalty a nemusím podřazovat, což u Felicie logicky občas musím. Jinak jízdní styl stejný. LSPI u mě rozhodně nehrozí..
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Ne, řekl bych že u Tebe v RS-ce rozhodně ne Protože oproti těm, kterým LSPI hrozí se Tvé autí pohybuje v 3x vyšších otáčkách, a olej měníš 3x častěji A máš ještě poctivý motorPavelRS píše:....LSPI u mě rozhodně nehrozí..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
No to by člověk neřekl - že olej provozem ztrácí své vlastnosti. A že je třeba vymyslet kurvítko umožňující ještě více kurvit si motor.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte srp 30, 2016 21:00
- Bydliště: Kostelec nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví .
Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW
ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
huraa
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
skoc si na ford-focus.cz forum a vymluvi ti to vsichnismejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví .
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Počkej. I tam bude přece "pár" rozumných
Nicméně nechci aby to vyznělo že oleje se sníženou HTHS (např. A5/B5) jsou špatné. Nikoliv. Tam kde je výrobce povoluje, se použít samozřejmě dají. JENOM jsou nevhodné pro dlouhé jízdy nebo pro už jetější motory....
Kdežto oleje A3/B3/B4 jsou dobře použitelné kdykoliv, kdekoliv a kamkoliv.
Nicméně nechci aby to vyznělo že oleje se sníženou HTHS (např. A5/B5) jsou špatné. Nikoliv. Tam kde je výrobce povoluje, se použít samozřejmě dají. JENOM jsou nevhodné pro dlouhé jízdy nebo pro už jetější motory....
Kdežto oleje A3/B3/B4 jsou dobře použitelné kdykoliv, kdekoliv a kamkoliv.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
moc tam nechodijou, protoze je to uz nebavi
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Ovšem nejlibovější slaninka je 5W-50smejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví .
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Yacco Galaxie GT 5w50, ale radši vem dobrou 0w40 nebo 5w40. Než kosmo olej. Měn po 8 tis km. Spíš jde hlavně o styl jízdy a chování k motoru. Ne z 1600otáček plnej plyn jak říkají chlapi. Na 3ku to jede na 2200 ot s lehtáním plynu za stejno jak na podtočenou 4ku, ale počkáš 300-400 otáček a můžeš mu nasolit bez ostychu. Jenže lidi řeknou, mě ukazuje tachec řaď nahoru... Dnes jsem se bavil s tím známým a říkám mu. Nalij do té 1.2 TSI jednou za pár nádrží 100oktan. A on. Mám v nádrži jen 5L. Neudělá mě to něco z motorem, když dám 20 L vervy ? Říkám mu ne. Dej si hlavně pozor na otáčky motoru a jak šlapeš na plyn. Od 1500 otáček akceleruj lehce a až budeš mít 2500 šlápni tomu. No a říkám mu dej občas tomu autu i pořádně napít. At to má cenu. On na mě. To ne já jezdím domů 80-90km/h. Přeci tam na okresce nepojedu 130-140.... To už jsem nedal a říkám. Né kurva. Neřeš rychlost a prošlápni občas pedál až do podlahy a drž to u omezovače na první 3 kvalty. ( jasně že se zahřátým motorem). A on. To ne, nechci aby se mě to posralo. To už jsem pak nic neříkal..Takovým nepomůže ani svěcená Můžou klidně lít do nádrže močku a já si jejich 100oktan vemu do R1 a Bmw.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Asi tak A takovým je pak zbytečné říkat, že otáčkami okolo 15-ti set si motor poškozují více než v 5-ti tisících....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
kamarát mimo iné vlastní aj Oct RS 1gen., je to dosť extrémista, motor zahreje a prakticky nonstop z neho žmýka plný potenciál. Je schopný aj po jazdách po meste prísť s autom ktoré po odstavení praská ešte dosť dlho a rozpálené, že by s tým vykúril aj dielňu v zime. Takýmto spôsobom s ním najazdil bez problémov vyše 250tkm (kupoval nové). Olej výmena každých 5tkm.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
TO je důležitékornel píše:Olej výmena každých 5tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Dopredajové Pentite 0W-50, 5W-60 či 10W-70 FULL SYNTHETIC A3/B4 za 5,8-6 EUR/l, si o tom špeku myslia svoje .
skodovkar píše:Ovšem nejlibovější slaninka je 5W-50smejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »