Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od pepoh »

LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od PavelRS »

Když přemýšlím nad mým jízdním režimem, zda se nějak změnil od chvíle co mám RS, a tedy i turbobenzín, proti jízdě s atmobenzinem... a to jezdím pravidelně jak s Feldou tak s RSem, tak asi vůbec.

Když chci předjet podřazuji si u RSa na trojku, každou jízdu po zahřátí ho pošlu do 6000 ot. (Nedávno 50 km v levém pruhu německé dálnice v 6000 ot. na pětku :twisted: ), čili jezdím s ním téměř stejně jako s Felicií.

Jediný rozdíl je v tom, že u RSa v pohodě vyjedu prudší kopce na vyšší kvalty a nemusím podřazovat, což u Felicie logicky občas musím. Jinak jízdní styl stejný. LSPI u mě rozhodně nehrozí.. :D :wink:
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Pitris »

PavelRS píše:....LSPI u mě rozhodně nehrozí.. :D :wink:
Ne, řekl bych že u Tebe v RS-ce rozhodně ne :twisted: Protože oproti těm, kterým LSPI hrozí se Tvé autí pohybuje v 3x vyšších otáčkách, a olej měníš 3x častěji :P A máš ještě poctivý motor :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Jerry3 »

No to by člověk neřekl - že olej provozem ztrácí své vlastnosti. :mrgreen: A že je třeba vymyslet kurvítko umožňující ještě více kurvit si motor. :twisted:
smejky2
Příspěvky: 17
Registrován: úte srp 30, 2016 21:00
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od smejky2 »

Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví :D.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Škoda F3 1.0 TSI
Škoda 120L asi 34KW :-)

ex Škoda F3 1.0 MPI
ex Hyundai i30 FB 1.4 T-Gdi
ex Škoda Fabia combi 1.4 MPI
ex Škoda Felicia GLXi 1.6 MPI
ex i40 1.7 CRDi
ex iX35 1.7CRDi
ex i30 2011 1.4
ex Peugeot 107, 108 1.0
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od pepoh »

huraa
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
vita_k
Příspěvky: 37
Registrován: úte lis 21, 2017 13:39

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od vita_k »

smejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví :D.
skoc si na ford-focus.cz forum a vymluvi ti to vsichni :)
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Pitris »

Počkej. I tam bude přece "pár" rozumných :)

Nicméně nechci aby to vyznělo že oleje se sníženou HTHS (např. A5/B5) jsou špatné. Nikoliv. Tam kde je výrobce povoluje, se použít samozřejmě dají. JENOM jsou nevhodné pro dlouhé jízdy nebo pro už jetější motory....
Kdežto oleje A3/B3/B4 jsou dobře použitelné kdykoliv, kdekoliv a kamkoliv.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
vita_k
Příspěvky: 37
Registrován: úte lis 21, 2017 13:39

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od vita_k »

moc tam nechodijou, protoze je to uz nebavi
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od skodovkar »

smejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví :D.
Ovšem nejlibovější slaninka je 5W-50 :lol:
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Bramborak3 »

Yacco Galaxie GT 5w50, ale radši vem dobrou 0w40 nebo 5w40. Než kosmo olej. Měn po 8 tis km. Spíš jde hlavně o styl jízdy a chování k motoru. Ne z 1600otáček plnej plyn jak říkají chlapi. Na 3ku to jede na 2200 ot s lehtáním plynu za stejno jak na podtočenou 4ku, ale počkáš 300-400 otáček a můžeš mu nasolit bez ostychu. Jenže lidi řeknou, mě ukazuje tachec řaď nahoru... :D Dnes jsem se bavil s tím známým a říkám mu. Nalij do té 1.2 TSI jednou za pár nádrží 100oktan. A on. Mám v nádrži jen 5L. Neudělá mě to něco z motorem, když dám 20 L vervy ? Říkám mu ne. Dej si hlavně pozor na otáčky motoru a jak šlapeš na plyn. Od 1500 otáček akceleruj lehce a až budeš mít 2500 šlápni tomu. No a říkám mu dej občas tomu autu i pořádně napít. At to má cenu. On na mě. To ne já jezdím domů 80-90km/h. Přeci tam na okresce nepojedu 130-140.... :lol: To už jsem nedal a říkám. Né kurva. Neřeš rychlost a prošlápni občas pedál až do podlahy a drž to u omezovače na první 3 kvalty. ( jasně že se zahřátým motorem). :twisted: :D A on. To ne, nechci aby se mě to posralo. To už jsem pak nic neříkal..Takovým nepomůže ani svěcená :oops: Můžou klidně lít do nádrže močku a já si jejich 100oktan vemu do R1 a Bmw. :twisted:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Pitris »

Asi tak :wink: A takovým je pak zbytečné říkat, že otáčkami okolo 15-ti set si motor poškozují více než v 5-ti tisících....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od kornel »

kamarát mimo iné vlastní aj Oct RS 1gen., je to dosť extrémista, motor zahreje a prakticky nonstop z neho žmýka plný potenciál. Je schopný aj po jazdách po meste prísť s autom ktoré po odstavení praská ešte dosť dlho a rozpálené, že by s tým vykúril aj dielňu v zime. Takýmto spôsobom s ním najazdil bez problémov vyše 250tkm (kupoval nové). Olej výmena každých 5tkm.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od Pitris »

kornel píše:Olej výmena každých 5tkm.
TO je důležité :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI

Příspěvek od bloke »

Dopredajové Pentite 0W-50, 5W-60 či 10W-70 FULL SYNTHETIC A3/B4 za 5,8-6 EUR/l, si o tom špeku myslia svoje :).
skodovkar píše:
smejky2 píše:Kluci, kašlu na 5w30 s acea a5/B5, já jdu do plnotučného 5w40 s acea a3/b4. A nikdo mi to nevymluví :D.
Ovšem nejlibovější slaninka je 5W-50 :lol:
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Odpovědět