Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jak psal Integrale: od osmdesátých let ten, kdo neinstaluje na malý motor turbo, jde proti pokroku. Takže asi tak...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Azbest, DDT, freony, přímovstřik, start-stop, TPMS to všechno byl také "pokrok". Raději se budu zpátečnicky držet zpět
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Azbest a DDT s motorem opravdu souvisí ale na rozdíl od turba, které se od těch osmdesátých let stále používá, se od tebou zmíněných věcí už ustoupilo.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
O přímovstřiku a start-stop systému se taký ví že je na ho*no, a stejně se používá. A proč
Protože zelená je tráva a mozky ekoblbů (nejen) v Bruselu Hlavně aby to v laborce splnilo normu a dostalo to ekobumážku Euro 7+
Že to ku*ví motory.... No tak ať. Vyrobíme pak další.
Protože zelená je tráva a mozky ekoblbů (nejen) v Bruselu Hlavně aby to v laborce splnilo normu a dostalo to ekobumážku Euro 7+
Že to ku*ví motory.... No tak ať. Vyrobíme pak další.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Turbo rozšířilo portfolio součástek "rozbil sis sám", na kterých se dá servisně rýžovat. Navíc usnadňuje plnění ojronorem. Proč tedy rušit něco, co tak skvěle funguje?
PS: Azbestové těsnění ve formě šňůry se používalo u motorek.
PS: Azbestové těsnění ve formě šňůry se používalo u motorek.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Pokud by se k turbu chovalo tak jak se má, tak by bylo daleko míň problémové....
Jenomže to by se muselo měnit olej ne po 30-ti, ale už po 10-ti tkm, neposlouchat "rádce" řazení, nechat po jízdě motor dochladit a ne si ho start-stopem nechat zhasnout. Jenomže to jsme zase u těch ekoblbů (nejen) v Bruselu Hlavně aby to v laborce splnilo normu a dostalo to ekobumážku Euro 7+
Jenomže to by se muselo měnit olej ne po 30-ti, ale už po 10-ti tkm, neposlouchat "rádce" řazení, nechat po jízdě motor dochladit a ne si ho start-stopem nechat zhasnout. Jenomže to jsme zase u těch ekoblbů (nejen) v Bruselu Hlavně aby to v laborce splnilo normu a dostalo to ekobumážku Euro 7+
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Nejake novinky o LSPI, abychom se drzeli tematu?
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Měnit často olej, vykašlat se na "rádce" řazení, držet motor v otáčkách nad 2.000 (a raději výš), a občas to prohnat k červenýmu.
To sice nejsou novinky, ale pomáhá to proti LSPI.
To sice nejsou novinky, ale pomáhá to proti LSPI.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
nejsou novinky, ale to by mohlo fungovat.
Kdyz pridavam plyn tak mivam obvykle minimalne 2500rpm.
Olej 5w40 A3 sunoco, ktery ma mit malo vapniku. Tak se to snad nerozdrbe predcasne.
Kdyz pridavam plyn tak mivam obvykle minimalne 2500rpm.
Olej 5w40 A3 sunoco, ktery ma mit malo vapniku. Tak se to snad nerozdrbe predcasne.
1.6 ecoboost2011/2012, 5w30 A3 Helix
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
podla dostupnych informacii, lspi je hlave u tych co na sleduju radcu radenia- cize ~1500 ot a hop cihla na pedal. ono aj tie antiwear aditiva (zddp) sa aktivuju pri vysokom zatazeni, takze vyhanat pavuky je nutnost.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Drobná potíž spočívá v tom, že nejvyšší zatížení je právě v takovémto režimu, tj. při plném plynu v příliš nízkých otáčkách. Zatížení klikového mechanismu v tom okamžiku dosahuje cca třicetinásobku hodnot běžných při "normální jízdě" (= když po motoru něco chci, musí mít otáčky).pepoh píše:...cize ~1500 ot a hop cihla na pedal… aditiva (zddp) sa aktivuju pri vysokom zatazeni...
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jenomže to je špatné zatížení motoruJerry3 píše:....nejvyšší zatížení je....při plném plynu v příliš nízkých otáčkách....
Jak psáno: Když po motoru něco chci, je mu líp nad pěti, než pod dvěma tisíci otáček. Ale i při konstantní rychlosti po rovině by se pod 2.000 ot. moc jet nemělo. (Když tedy zůstaneme v "benzinově").
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/mu ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
ono to ani u tý foukaný čtyřválcový nafty moc nejde, o tříhrnku ani nemluvě a i přes to tak spousty lidí jezdí...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Bohužel. Ku*ví si tím motor Ono je "moderní" dnes nechat motor převalovat se někde nad volnoběhem, a vytočit ho k pěti tisícům je nemyslitelné a asi by se stalo něco strašnéhoBigBang píše:....i přes to tak spousty lidí jezdí...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Dále to vlákno odjelo jinam: Pokračování zde ostatni-t3528-1861.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF