Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Tak proti olejovým kapkám ve spalovacím prostoru by měla pomáhat xw40 vizkozita.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
To by mne zajímalo, jak to zdůvodníš.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Když si tak občas čtu postřehy a co se všechno sere u nových aut, tak bych ho asi ani nehctěl. To radši narvu 40 tis do Go motoru na Bmw....Ikdyž než se mě zvýší spotřeba oleje motoru z 0,3 na 1 L, tak to bude hooodně dlouho trvat. Ted si před týdnem kamoš koupil Fabii 1.2 tsi 6kvalt 81kw. rok 2017. Najeto 23tis km...Za 265tis kč, ale splátkama jim dá navíc 85 tis...d 350tis...To se vyplatí. Ale zabil to tím, že řekl. Olej se v motoru ještě neměnil. Není důvod. Má se měnit po 30 tis km...Od nova..!! Tak jsem ho aspon ukecal at ho hned vymění. Ikdyž už je pozdě..Hlavně že známý z autopalace mu to sehnal... Po záběhu je nutné ho při 4 tis vyměnit. A pak přejít na interval max 15tis km, aby ten motor něco vydržel
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Že by "podíl VAGu na debilizaci národa"?
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jsem to Jardo špatně napsal. Z toho kámoše vypadlo, že mu to říkal ten známej co mu to auto sehnal. Pracuje kdesi v autosalonu v Wv. Ale už to je drsný. To auto doporučí a je mu jedno, že se od nova po 23 tis km neměnil olej. A že je ještě čas...
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
u Fordu je to dost podobné.... kamarád má ST v naftě - TDCi 134 kW. Výměna po 25t km a olej 0W-30 v C2...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
U nafty asi LSPI nehrozí neboť vstřik je momentem vznícení a je časovaný. Nicméně trápit motor v nízkých otáčkáck pod zátěží je nevhodné bez ohledu na cokoliv.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
na fordoch, novych teda, tie oleje vypadaju kurvitkovo.. c2/ a5..._w30 _w20
hths ci tbn bude zalostne male
bol kdesi clanok na tuto temu, prve staznosti o zivotnosti ekobuustu
-----------
nepriamy vstrek musi respektovat otvorenie ventilu, ale nepriamy moze striekat hocikedy.
ze ci to neni mozno opravit zmenou casovania streku benzinu....
hths ci tbn bude zalostne male
bol kdesi clanok na tuto temu, prve staznosti o zivotnosti ekobuustu
-----------
nepriamy vstrek musi respektovat otvorenie ventilu, ale nepriamy moze striekat hocikedy.
ze ci to neni mozno opravit zmenou casovania streku benzinu....
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Přesně Když po něm něco chci, tak je motoru líp nad pěti než pod dvěma tisíci otáčeklengy60 píše:Výtočím motor klidně do červeného a nic se mu nestane.Daleko větší průser je tahat to od 1200 ot....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Ale vykládej to ženskejm.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Máme v práci několik aut tak s nájezdem od 180 -300.000 km, které se točí do červeného neustále a žádný problém není. Na mém mám natočeno pouze 30.000 a problém také žádný a to dostává do kožichu také.LSPI se týká pouze motorů,kdy mu zejména za studena naložíš v nízkých otáčkách plný kotel.Můj motor se umí velmi nelibě ozvat,ale pokud je někdo hluchotěsný a věří nápovědě řazení v PP a nesmyslům v návodu,tak pak se nesmí ničemu divit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
to "pepoh"
nelen fordy .
Mal som tu mazdu 2 rocnik 2004 a nalievaju v servise 5w30 A5 a interval davaju na stitok 20000 km vymena .
nelen fordy .
Mal som tu mazdu 2 rocnik 2004 a nalievaju v servise 5w30 A5 a interval davaju na stitok 20000 km vymena .
Peugeot 308 2.0 hdi 6AT 100kw olej : Mannol Diesel 5w 40 filtre pal-SC7052P, olej-SH4035P http://www.oilparameter.eu
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
https://www.youtube.com/watch?v=FW0wCl- ... gExplained
k teme
http://www.2008ownersclub.co.uk/forum/1 ... opics/1718
tu je UK forum kde sa stazuju na to ze nejak turbobenzin casom netaha pod 2t ot...
nuz technicka nevedomost sofera + "radce razeni" = pruser
vtipne jak to "opravuju" v servise ...
(stat na mieste a vypalovat pavuky v 4 a 6 tis ot niekolko minut )...
k teme
http://www.2008ownersclub.co.uk/forum/1 ... opics/1718
tu je UK forum kde sa stazuju na to ze nejak turbobenzin casom netaha pod 2t ot...
nuz technicka nevedomost sofera + "radce razeni" = pruser
vtipne jak to "opravuju" v servise ...
(stat na mieste a vypalovat pavuky v 4 a 6 tis ot niekolko minut )...
They revved the 2008 1.2 130 petrol engine for 1 min @4000 rpm and then 4 mins @6000 rpm, they let it cool down overnight
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Kdysi to chtělo karbon, aby auto trpělo samozápaly. Dnes za tímto účelem instalujeme turbo