olej do noveho auta fiat 1.4 16v 70kw benzin bez DPF
Moderátor: Colommbo
Re: olej do noveho auta
Anebo tohle. Asi dost dobrý a zadarmo. Navíc včasná výměna je vždy lepší než nejlepší olej měněný v intervalu předepsaném výrobcem
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: olej do noveho auta
Treba vycapiť na tituku všetkých auto-moto časopisovrousini píše: Navíc včasná výměna je vždy lepší než nejlepší olej měněný v intervalu předepsaném výrobcem
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: olej do noveho auta
dky ale tam zas budu muset priplacet za postu,a jeste proto letet, z myho odkazu je to shop,co mam pri ruce ,casto kolem nej jezdim a dela tam kamaradrousini píše:Jaký je rozdíl mezi tebou odkazovanými Seleniemi jsem nenašel, resp. nenašel jsem tech. listy. u toho jednoho se v "omáčce" uvádí vhodný pro start-stop, tedy furt studený motor...
Jinak doporučím nakupovat tady. Slušný obchod s jistotou originálu.
co se tyce rozdilu oleju, tak sem ze zajimavosti psal oficialnim strankach at se mi k tomu vyjadrí
Re: olej do noveho auta
Popel je to, co zbude po spálení toho oleje, který se dostane do spalovací komory. Jelikož olej a benzín obsahuje nejrůznější přísady, tak to co se pálí není jen z uhlíku a vodíku, ale po jeho spálení z nespalitelných zbytků vzniká popel. Popel ve spalinách má tendenci škodit katalyzátorům a extrémně škodí filtrům pevných částic.bolt píše:Co to je ten susfatovy popel? A k cemu je dobry?
Bohužel bez těch přísad olej není schopen plnit svou funkci, přísady se provozem vyčerpávají a tedy oleje s malým množstvím přísad se vyčerpají dříve, než oleje "plnotučné".
To zní skoro jako by se do oleje při jeho výrobě sypal popelJerry3 píše:To je to, co zlepšuje mazivost oleje a chrání motor před opotřebením.
Re: olej do noveho auta
Popelka...
Re: olej do noveho auta
Tipl bych si že Ti v dnešní ekodobě poradí olej ACEA C2/C3. A bohužel i do benziňáku (Ofiko asi musí)bolt píše:....co se tyce rozdilu oleju, tak sem ze zajimavosti psal oficialnim strankach at se mi k tomu vyjadrí
Ovšem když mrkneš na oleje pro motosport - kde zatím snad ještě ekologové navrch nemají, tak jsou to oleje (převyšující kritéria) Ax/Bx - bez toho C u ACEA. A většina z nich je i s normální HTHS viskozitou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do noveho auta
Áno musia a mal by to dodržiavať aj majiteľ. Aspoň teda min. keď pôjde na EK aby tam uspelPitris píše:Tipl bych si že Ti v dnešní ekodobě poradí olej ACEA C2/C3. A bohužel i do benziňáku (Ofiko asi musí)
Shi píše: Popel ve spalinách má tendenci škodit katalyzátorům
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: olej do noveho auta
Pokud motor netrpí zvýšenou spotřebou oleje, problém by nastat neměl. Byť tedy víme, že se vyskytl i případ, že problém nastal, že Lengy
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: olej do noveho auta
cca 200tkm s plnotučným.. a TWC nemá žiaden problém
Re: olej do noveho auta
rypnem si do zakladatela vlakna, lebo na niektorych forach toto kontroluju--ze nazov vlakna ma byt konkretny a jasny. co v tomto pripade ma vypovednu hodnotu o nicom.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: olej do noveho auta
Navíc lít olej do auta. Kdo to kdy viděl?
Re: olej do noveho auta
kdyz ctu o poskozeni katalyzatoru diky tomu popelu tak to zni skoro tak jakobych se mel radeji drzet toho C3 a ne A3Shi píše:Popel je to, co zbude po spálení toho oleje, který se dostane do spalovací komory. Jelikož olej a benzín obsahuje nejrůznější přísady, tak to co se pálí není jen z uhlíku a vodíku, ale po jeho spálení z nespalitelných zbytků vzniká popel. Popel ve spalinách má tendenci škodit katalyzátorům a extrémně škodí filtrům pevných částic.bolt píše:Co to je ten susfatovy popel? A k cemu je dobry?
Bohužel bez těch přísad olej není schopen plnit svou funkci, přísady se provozem vyčerpávají a tedy oleje s malým množstvím přísad se vyčerpají dříve, než oleje "plnotučné".
To zní skoro jako by se do oleje při jeho výrobě sypal popelJerry3 píše:To je to, co zlepšuje mazivost oleje a chrání motor před opotřebením.
Naposledy upravil(a) bolt dne ned úno 03, 2019 17:52, celkem upraveno 1 x.
Re: olej do noveho auta
A smím vědět proč Sulfátový popel Bohužel bez těch přísad olej není schopen plnit svou funkci
A pokud stále nevěříš, tak si přečti toto - stačí poslední odstavec
https://www.znackoveoleje.cz/Soucasny-t ... -a5_11.htm
Edit - když Ty si doplnil: Katalyzátorům DOBŘE vyhoví už i olej API SH. A dnes jsme už přes SJ, SL a SM u SN.... Ovšem dělej jak myslíš, ale já bych si do benziňáku bez DPF olej s ACEA Cx nikdy nenalil
A pokud stále nevěříš, tak si přečti toto - stačí poslední odstavec
https://www.znackoveoleje.cz/Soucasny-t ... -a5_11.htm
Edit - když Ty si doplnil: Katalyzátorům DOBŘE vyhoví už i olej API SH. A dnes jsme už přes SJ, SL a SM u SN.... Ovšem dělej jak myslíš, ale já bych si do benziňáku bez DPF olej s ACEA Cx nikdy nenalil
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do noveho auta
mozna sem jen spatne pochopil tu cast,kde psal ze ten popel zpusobuje poskozeni katalyzatoru (a extremne DPF) nerikam ze neverim, jen mi to trochu vyznelo jako vic popelu vetsi problem s katalyzatorem
a diky za odkaz na clanek je poucny
a diky za odkaz na clanek je poucny
Re: olej do noveho auta
To už víc katalyzátoru škodí jízda "na spotřebu", kdy 3 t.ot. jsou pro řidiče sprostá slova
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF