Za sebe dodám, že ten úplně poslední, navíc z množiny málo důležitých.rousini píše:To, že něco neumaže olej je ten poslední problém...
Olej do arktickej zimy
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do arktickej zimy
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Olej do arktickej zimy
Ono jet tam s benzinem by bylo o dost jednodušší...budeš brát premium benzin, dáš tam 0w30 0w40 a mit kvalitní nemrznoucí kapaliny namíchaný na -40 a dobrou baterku a neměl by být problem. Ikdyž starty bez predehrevu aspoň vany nebo bloku, bez garáže nebo aspon zakrytí auta tou dekou i zespod auta jak to dělají na Sibiři by bylo lepší..Bez toho to i pro benzin nebude příjemné..
Re: Olej do arktickej zimy
Zkušenost z Roháčů v roce tuším 2017 leden. O2 TDI 1.9, do rána -27°C, olej 5W-30. Start na 6 pokus, po chvilce červená kontrolka oleje, hláška "špatný tlak oleje" nebo něco podobného na maxidotu a hotovo . Palivo bylo MAXX moušn, tam asi problém nebyl. No jak to auto po nastartování znělo, resp. jaké zvuky vydávalo je asi jasné... Ještě, že to nebylo moje auto
Re: Olej do arktickej zimy
Nafta pri pridaní aditíva musí mat teplotu nad bodom mrazu. A zrovna VIF nie je v tejto triede najlepší. Použil by som aditívum len na zamedzenie zamrzania paliva a nie multifunkčnu prísadu-tá bude o polovicu menej učinná-z vlastnej skusenosti s VIFom. Další a nemalý problém bude batéria a pre istotu ešte vymenit všetky žeraviace sviečky-i ked su dobré. Pomoct by mohol elektrický ohrev chladiacej kvapaliny-bude potrebovat prívod 230V-dobre funguju i od čínskych kolegov z aliexpresu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta