Olej do 2.0 TFSI BWA
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
Jeste otazka co je oznaceni mid Saps?
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
Viac ako low SAPS a menej ako full SAPS
Fosfor, sira, sirny popol - veci ktore dobre mazu ale ucpavaju DPF filter
Fosfor, sira, sirny popol - veci ktore dobre mazu ale ucpavaju DPF filter
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
do saps patri aj zddp aditivum, ked je ho malo tak .. hrozi zadieranie
The main application of ZDDPs are as anti-wear additives in lubricants including greases, hydraulic oils, and motor oils. ZDDPs also act as corrosion inhibitors and antioxidants. They are almost ubiquitous in lubricants and treatment rates are usually between 600 ppm for modern, energy conserving low viscosity oils to 2000 ppm of this additive in some racing oils.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
To je to co nepotřebuješ. ACEA C3.... Dej A3.Rupis123 píše:Jeste otazka co je oznaceni mid Saps?
A na Tvoje jízdní podmínky klidně 5w40 (ten Shell Helix Ultra nebo Eni-i-sint), nebo 0w40 (třeba Mobil1, Yacco Galaxie RS nebo VX 1000).
Mid - střední obsah saps. ACEA C2/C3/C5
Low - nízký obsah saps. ACEA C1/C4
Full - "plnotučný" oil ACEA A3. Maže a chrání
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
A ta 0w40 od Mobilu nevadi kdyz to auto jezdilo jen na 5w? Aby nezacaly klepat hydra vis co :-/
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
Nevím, čím jsi jezdil předtím, ale koncerňák jak vyšitý je z tebe natotata.
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
A ani já nevím.... Že by hydroštelům vadilo že se dřív po startu natlakují Píšeš že motor je O.K. To by ty hydra musely být před smrtí, aby jim 0w40 vadilo.... Ale je fakt že jestli Tě nečekají časté mrazivé starty, tak je "nula" zbytečná....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
No predtim jsem byl majitelem Opelu asi zustanu u 5w40 ted mi znamy co prodava dily nabizel Valvoline SynPower a nebo ten Eni Isint za super cenu vidim to na toho Valvolina..
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
Že mne to ani trochu nepřekvapuje...
P.S.: Jirkovi se tímto rovnou omlouvám, jeho jsem do toho pytle nehodil...
P.S.: Jirkovi se tímto rovnou omlouvám, jeho jsem do toho pytle nehodil...
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
A Valvoline SynPower je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 2.0 TFSI BWA
Doufam ze bude dobry jen me udivujou ty ceny za stejne baleni 5 litru je to mezi 600kc az 1200kc