Alebo častejšie meniť napr. Pitrisom spomenutú 5W40 = už po cca 5.000km pri týchto trasách okolo komínuPitris píše:5w40 VW 502.00 s vyšším TBN. A občas se "projet" aspoň 50 km.... Aby se to prohřálo.
PS: Třeba to Sunoco Synturo Gold.
Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 1.2 TSI
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Olej do 1.2 TSI
Ta 0w má opodstatnění při opravdu mrazivých startech. Jinak v našem klimatickém pásmu plně vyhoví ta 5w. Fakt je lepší než hledat superoil a otálet s výměnou raději dřív vyměnit i levnější olej "běžné konfekce". A obzvláště při studených jízdách, kdy olej může být "v háji" už po 5-ti tkm
Ten Mobil1 0w40 je dobrý, je hodně dobrý, ale 360 dní v roce plně vyhoví i 5w40-ka.
Ten Mobil1 0w40 je dobrý, je hodně dobrý, ale 360 dní v roce plně vyhoví i 5w40-ka.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
To je právě na Mobil 1 škoda, že pravděpodobně 5w-40 nedělá
P. S. Mobil 1 New Life 0w-40 se již od roku 2017 nedělá - je místo něj FS
P. S. Mobil 1 New Life 0w-40 se již od roku 2017 nedělá - je místo něj FS
Naposledy upravil(a) shalibaba dne stř říj 17, 2018 17:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Olej do 1.2 TSI
Mobil1 je i v SAE 5w40, ale u nás k mání není....
https://www.mobil.com/english-de/passen ... bil-1-5w40
Jsou ale i 5w40 oleje, které se mu přinejmenším vyrovnají: Yacco, Penrite, Ravenol, Motul, Millers.
https://www.mobil.com/english-de/passen ... bil-1-5w40
Jsou ale i 5w40 oleje, které se mu přinejmenším vyrovnají: Yacco, Penrite, Ravenol, Motul, Millers.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
Postesk byl spíš kvůli ceně, za kterou ta 0w-40 je, 5w-40 bývají levnější.
Z Tvé nabídky vím o oficiálním dovozci pouze pro Ravenol a tam cena, alespoň co jsem dříve sledoval, je u 5w-40 podobná jako u Mobilu 1 0w-40.
Až bude chvilka, zkusím mrknout na aktuální ceny.
Z Tvé nabídky vím o oficiálním dovozci pouze pro Ravenol a tam cena, alespoň co jsem dříve sledoval, je u 5w-40 podobná jako u Mobilu 1 0w-40.
Až bude chvilka, zkusím mrknout na aktuální ceny.
Re: Olej do 1.2 TSI
+1Pitris píše: A občas se "projet" aspoň 50 km.... Aby se to prohřálo.
mi hlava nebere nac si niekto kupi auto a vozi sa po meste so studenym motorom
to ho lacnejsie vyjde autobus a taxi... za cenu auta ma hodne vela taxi jazd.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej do 1.2 TSI
Ja myslim ze to neni o cene ale o pohodli.
Peugeot 308 2.0 hdi 6AT 100kw olej : Mannol Diesel 5w 40 filtre pal-SC7052P, olej-SH4035P http://www.oilparameter.eu
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
DOPORUČENÁ MAZIVA V ROCE 2006 pre DW10BTED/FAP / RHR
0W40 / 5W40 /10W40 / 15w50 / 5W30 C2
Re: Olej do 1.2 TSI
Olejová náplň v tomto případě nabývá na objemu nejspíše chlazením katalyzátoru přebytkem benzínu, tj. příliš bohatou směsí. Jedná se o konstrukční problém, který žádný olej nemůže vyřešit.
Re: Olej do 1.2 TSI
lenivostirtsax píše:Ja myslim ze to neni o cene ale o pohodli.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do 1.2 TSI
Vzdálenosti do 5 km jezdím na kole pokud nepotřebuju něco velkého převíst. Když mě na dvoře překáží auto,tak ho jen postrčím - alespoň zaberou nohy Topení pouštím až když se motor pořádně ohřeje. Jo, asi sem divnej
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej do 1.2 TSI
Dvě možnosti jak dopad tohoto rádoby ekořešení eliminovat - když pominu onu třetí přepravovati se na malé vzdálenosti pěšmo, kolmo či busmo☺Jerry3 píše:Olejová náplň v tomto případě nabývá na objemu nejspíše chlazením katalyzátoru přebytkem benzínu, tj. příliš bohatou směsí. Jedná se o konstrukční problém, který žádný olej nemůže vyřešit.
Měnit olej po 5-ti tkm (aspoň těch "zimních").
A 2x měsíčně najet naráz aspoň těch 50 km a držet vyšší otáčky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do 1.2 TSI
Jenomže chlazení katu přichází na řadu v momentě, když se přehřeje. Nevím, 5 km přískoku zrovna dvakrát přehřátí nepůjde naproti. To není ani délka NEDC
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Olej do 1.2 TSI
Vím, zní to nelogicky, ovšem u těchto motorů tomu tak je: benzín se dostává do oleje jak při tomto režimu studených přískoků, tak i při honění po dálnici. Jediný režim, kdy k tomu nedochází, jsou dlouhé jízdy poklidnějším tempem po okreskách.
Re: Olej do 1.2 TSI
Vlákno odjelo někam. Dále přesunuto topic6649.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF