Marketing zná pojem "cenový lídr" (doufám, že se to tak řekne i česky). To je ten, kdo nasazením všeobecně akceptované vysoké ceny určuje cenovou hladinu na trhu. A dokud "cenový lídr" drží svou cenovou hladinu vysoko, ostatní nemusejí řešit výrobní náklady, poněvadž se do nich vždy pohodlně vejdou.Jezevcik píše:... Pokud jde o dobrého hospodáře, tak je vždy vše umně rozpočítáno do nákladů.
Olej 10W-40 API SJ
Moderátor: Colommbo
Re: Olej 10W-40 API SJ
Re: Olej 10W-40 API SJ
Jednoho "cenového lídra" znám. Jmenuje se Ježíšek a bude to pěkný vykuk. Vždycky po 26. prosinci je všechno oblečení za polovinu a méně a přesto vydělají
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Olej 10W-40 API SJ
Ano, výprodeje jsou docela slušným vodítkem, jak zjistit, jakou má koncový prodejce nákupku, resp. za kolik to zboží nakoupil on od velkododavatele.
Re: Olej 10W-40 API SJ
Anebo za ten svůj teď chceš dostat aspoň 5000,- Kč, aby sis mohl koupit (bez dalších výdajů) ten novější . Něco o focení a tisku na mém vláknu.Návštěvník píše:Předloni jsem koupil kompaktní fotoaparát. Dal jsem za něj cca 7 500 Kč, ve výprodeji, poněvadž na trhu už byl nástupce, za nějakých 10 500 Kč. Před měsícem jsem toho nástupce pořizoval pro kamaráda - za méně jak 5 000 Kč, opět ve výprodeji, poněvadž nástupce... No a při té příležitosti jsem zjistil, že ten můj, o dvě generace starší, se dnes kotuje "od" 10 500 Kč výše. A proč? Inu proto, že má jiný typ snímače (CCD), zatímco ty dvě novější generace už CMOS. Jenže znalci moc dobře vědí, který je pro focení lepší. Tedy zdaleka ne vždy platí, že "novější znamená automaticky lepší".miki píše:...To akoby Octavia tour stála viac než novší model.... takže niekde v reťazci sa stala chyba. Chyba podľa mňa...
Re: Olej 10W-40 API SJ
A proč bych to dělal? Jsem maximálně spokojený s tím, co už dnes ani za těžký peníze nedostanu. Stejně tak se domnívám, že např. řada majitelů Oct.II spláče nad vejdělkem v případě její náhrady Oct.III.Itall píše:...Anebo za ten svůj teď chceš dostat aspoň 5000,- Kč, aby sis mohl koupit (bez dalších výdajů) ten novější
Re: Olej 10W-40 API SJ
Také mě to napadlo, už od pohledu, pak podvozek, pak motory... Je mi to ovšem jedno.Návštěvník píše:A proč bych to dělal? Jsem maximálně spokojený s tím, co už dnes ani za těžký peníze nedostanu. Stejně tak se domnívám, že např. řada majitelů Oct.II spláče nad vejdělkem v případě její náhrady Oct.III.
Mě by snad mohl zajímat Rapid Spaceback, typově, spíš ani to ne.
Pak Fabia, jakost se snad zlepšila oproti 1. generaci, ale motory nevyhovují.
No, a pak Citigo, s kterým se mi dobře jezdilo, spotřebu má dobrou, o spolehlivosti jsem však nezjistil nic. Snad jen od novopečeného majitele na netu, že už něco reklamoval...
Takže bych prozatím zůstal u těch japonskoidních aut, pokud možno moc nekřížených s "méněcennou rasou" (hehe), alespoň v komponentech, když už se vyrábějí v Evropě.