oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Moderátor: Colommbo
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Jestliže já jsem byl tam, kde se tvoří technické předpisy pro konstrukci silničních kolových vozidel
Ale pořád víš kolový...
Drak alespoň viděl, co ty tvoje teorie dokáží udělat s motorem...
Ještě mě zajímá co liješ do auta...?
Ale pořád víš kolový...
Drak alespoň viděl, co ty tvoje teorie dokáží udělat s motorem...
Ještě mě zajímá co liješ do auta...?
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Náčelníčku a to ,že jsi seděl u toho když se rušil tetraethylolovo, tak budeš asi vědět proč se rušil a kdo to zavinil. Proto byl vydán zákaz, že do paliv se nesmí přidávat žádné organokovy a to aby toho zase nějaký Šmejd nezneužil a nezničil naši planetu jen pro pár doláčů.
Ferrocen se přidává do satacenu 25 jestli ti to něco říká a ten automobilky podporují . OMW ho taky dává do závodních paliv.
Ferrocen se přidává do satacenu 25 jestli ti to něco říká a ten automobilky podporují . OMW ho taky dává do závodních paliv.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Draku a Toni, Vy se zkrátka nedokážete vyrovnat s tím, že Vás někdo o míle převyšuje a furt budete kopat. Místo toho, abyste si odnesli nějaké ponaučení, které je tu naservírováno zcela zdarma, tak to raději budete zkoušet znovu ze všech stran, postupně se tu úplně znemožníte a Návštěvníka naserete tak, že odejde.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Drak zjistil první stupeň a tím je zklidnění motoru. To se děje díky antidetonačnímu činidlu.
Přijde další stupeň a to bude tvorba na ventilech a sedlech ventilů ochranný mazací film.
Potom se začnou odstraňovat karbonové usazeniny ve spalovacím prostoru a pročistí se vstřiky.
Tím se mu sníží spotřeba. A na závěr, když pojede na emise a nebude mít kat, tak stejně projde...
Na snížených emisích se to vždycky projeví ...
Pokud mám nízké emise, dochází ke kvalitnímu spalování...
Olééé
Přijde další stupeň a to bude tvorba na ventilech a sedlech ventilů ochranný mazací film.
Potom se začnou odstraňovat karbonové usazeniny ve spalovacím prostoru a pročistí se vstřiky.
Tím se mu sníží spotřeba. A na závěr, když pojede na emise a nebude mít kat, tak stejně projde...
Na snížených emisích se to vždycky projeví ...
Pokud mám nízké emise, dochází ke kvalitnímu spalování...
Olééé
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Jezevcik píše:Draku a Toni, Vy se zkrátka nedokážete vyrovnat s tím, že Vás někdo o míle převyšuje a furt budete kopat. Místo toho, abyste si odnesli nějaké ponaučení, které je tu naservírováno zcela zdarma, tak to raději budete zkoušet znovu ze všech stran, postupně se tu úplně znemožníte a Návštěvníka naserete tak, že odejde.
Jezevčíčku tak to sorry.....Já myslel, že jsme s Náčelníčkem kámoši...Já nechci aby odešel...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Pitris píše:To mě se zase líbí jeho Češtin Hopsálek
Joó, daří se Ti ad 1) už dávno si se tu zesměšnil a ad 2) úspěšně v tom pokračuješ Seš frajerToni píše:že se u loví někdo jiný, ale nevadí....
A co se dívám - Pitrísek, Jezevčíček, Náčelníček....nespadly Toníčkovi argumentíčky do kanálíčku
Jdi se bodnout. Nestojíš mě za to, abych se tu hádal....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Jak se říká, nejlepší na závěr: to by v tom byl čert, kdyby už ani po citovaném výroku drakovi nedošlo, jak moc naletěl jednomu šmejdovi.Toni píše:... A na závěr, když pojede na emise a nebude mít kat, tak stejně projde...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Mě jen vadí že jsem člověkem který mne nezná ponižován a zesměšňován. Nechci být nazýván českým ignorantem co utahuje šrouby hluboko pod čarou ponoru. Kdyby si ,,Návštěvník" toto odpustil, je vše v pořádku a musím uznat že ví spousty věcí. Z mé strany slibuji že budu brzdit a snažit se urážky přehlížet.Jezevcik píše:Draku a Toni, Vy se zkrátka nedokážete vyrovnat s tím, že Vás někdo o míle převyšuje a furt budete kopat. Místo toho, abyste si odnesli nějaké ponaučení, které je tu naservírováno zcela zdarma, tak to raději budete zkoušet znovu ze všech stran, postupně se tu úplně znemožníte a Návštěvníka naserete tak, že odejde.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Doporučuji ti důkladně si projít mé reakce. Slovo "reakce" přitom zdůraznuji, poněvadž na něco reagují. A to "něco" pro změnu nese informace o autorovi původních výroků. To, že tě osobně neznám, ještě neznamená, že jsi o sobě již mnohé neprozradil...drak píše:Mě jen vadí že jsem člověkem který mne nezná ponižován a zesměšňován.
Tak pro to něco také udělej! Poděl se např. o to, že jsi přišel na nějaký unikátní způsob, jak opravit něco jinak (prostou výměnou) neopravitelného: viz třeba "zásah" Durexe na Pedrově bourané motorce ve vláknu o motorkářích. To je totiž to, co má nějaký smysl. Zkoušet v amatérských podmínkách něco, co už bylo dávno v referenčních laboratořích vyzkoušeno a výsledky zde prezentovány, žádný smysl určitě nemá.drak píše:Nechci být nazýván českým ignorantem co utahuje šrouby hluboko pod čarou ponoru.
Ne, neodpustím si pojmenovávání archetypů lidského chování pravými jmény, byť uznávám, že v současné době to jaksi není "v kurzu".drak píše:Kdyby si ,,Návštěvník" toto odpustil,...
A opět jsi se projevil jako průměrný český ignorant (viz též první odstavec tohoto mého příspěvku shora). Kdybys jím totiž nebyl, můj slovník by tě neurážel, neboť bys ho k sobě/na sebe nevztahoval. Ono totiž platí, že člověka, který si je přinejmenším ve svém oboru (a o nic jiného na tomto fóru nejde) tzv. "jistý v kramflecích", má slova urazit nemohou. Ve skutečnosti nejde o urážky, těmi se stávají až v myslích potrefených.drak píše:Z mé strany slibuji že budu brzdit a snažit se urážky přehlížet.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Psal jsem o slušnosti, ale to už se u tebe nedá dohnat. Už mě nebaví někomu jako jsi ty dokazovat že vše není jak píšeš. Myslím že každý umí něco, ty hlavně stojíš na vrcholu arogance. Biješ se v prsa jak jsi dobrej, lepší, nejlepší a ostatní čeští ignoranti. Proto ve své původní vlasti asi nežiješ. To že jsi byl u řešení toho, nebo toho problému neznamená že jsi byl přínosem a jak říkám já samochvála smrdí. Na tvé trapné výroky již nebudu reagovat, myslím že ty jsi na sebe prozradil hlavně to že jsi zamindrákovanej chudák co se zde realizuje a lidi co mu nepochlebujou, jsou špatní. Nevšiml jsem si že by jsi zde prezentoval něco co funguje, je jen tvá zásluha a jseš pod tím podepsanej. Už končím, mám rád normální debaty kde se člověk nemusí bát že nějaký inkvizitorský cenzor hlídá co kdo napíše a nebo se nedej bůh nedopustí vlastního názoru. Čest práci soudruhu, s tebou jsem skončil, raději zůstanu mezi blbci v podpalubí tebou řízené lodi a sem tam něco utáhnu.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Opět je vidět, že nečteš pozorně. Pak bys nemohl napsal, co jsi napsal, poněvadž jsem se dostatečně jasně vyjádřil v tom smyslu, že jsem sice stál u kormidla, ale nebyl jsem kapitánem, který určuje, kam plout. A mohu tě ujistit, že v rámci udaného cíle jsem se vždy snažil o volbu té nejlepší trasy. Jinými slovy, i já jsem jen kolečko v soukolí, které zajišťuje vazbu, tedy jeho chod. Nemám s tím problém, nestydím se za to (kudy loď plula, byť jsem její cíl neměl možnost určovat), nemám z toho mindrák, beru to jako fakt a dokonce mne to bavilo.drak píše:... To že jsi byl u řešení toho, nebo toho problému neznamená že jsi byl přínosem a jak říkám já samochvála smrdí...raději zůstanu mezi blbci v podpalubí tebou řízené lodi a sem tam něco utáhnu.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Napíše sem někdo co třeba jeho motoru ,,šmakuje"?
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Zahraniční benzín.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Shell V-Power 100 v CH a BP Ultimate Super v AT.