Odhlucnenie auta
Moderátor: Colommbo
Re: Odhlucnenie auta
A k cemu to dobre? Jakoze uplny technicky ticho v kabine? Sis mel koupit elektro, ne spalovaci motor.
Re: Odhlucnenie auta
Dobrý vtip Zatím bych volil ten benzínový motor, pokud to jen půjde. Výrobci současných aut snižují váhu jak jen to jde, holt spotřeba a emise. Tenčí skla, slabší tlumíci hmoty, majitelé současných Hond, Mazd by mohli vyprávět. Nejde mi o absolutní ticho, ale příjemnější akustickou pohodu na palubě. Nemusím tolik poslouchat hukot od pneu a podivný zvuk ve středních otáčkách motoru (HR-V je dost uřvané na dnešní dobu).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Odhlucnenie auta
Pneu nevnimam, nevim o nich. Motor slyset potrebuji, proto jsem odstranil, na nejednom aute, izolaci na kapote a zevnitr pod pristrojovkou dolu k noham. I vyf. tlumice primerene menim nebo odlehcuji. Zvuk motoru pusobi kladne na moje usiska. Auta, co jen tise pluji a kolibaji se, nic pro me. Tento trend mam leta pane a s postupujicim vekem, zustava.
Re: Odhlucnenie auta
Není auto, jako auto. Kdysi, když jsem neměl ještě děti, jsem vladtnil Civic EJ9 1.6VTI. Tohle auto dobře fungovalo jako daily car i na blbnutí o víkendu. Pro dva, pro mladé, bezdětné. Ten motor byla kladická Honda, 8.000 ot./min. v okamžiku a ten kravál, nádhera. Stárnu, mám rodinu, jezdím na výlety, dovolené, chci pro ně komfort. Takže tomu i uzpůsobím auto, upravím pro tyto potřeby. Nejde o to, že by to teď bylo sterilní, to ne. De facto od 4.000 do 7.000 ot./min. má teď hezký zvuk. Ale na běžné cestování to bylo hlučné, na čemž se shodla většina novinářů. Tak jsem odhlučňoval.
Kdybych si mohl dovolit další auto na víkendy, beru starou poctivou atmo, jako byl ten Civic. Přes týden beránka HR-V, na odreagování VTI, ale Bohu žel...
Kdybych si mohl dovolit další auto na víkendy, beru starou poctivou atmo, jako byl ten Civic. Přes týden beránka HR-V, na odreagování VTI, ale Bohu žel...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Odhlucnenie auta
Tohle nastesti resit nemusim. A nikdy nemusel. Zeny vzdy mely svy auta. Sterilni, nudne, proste A-B.
Starnu taky ale jaxem psal, nemeni se to, zustava. Jako hard rock, metal.
Az Alma umre, bude nejaky ostrejsi hatchback ci maly sportak. Samozrejme max do r. 05, nejlepe 00.
Ale chuj s tym, je to mimo tema.
Starnu taky ale jaxem psal, nemeni se to, zustava. Jako hard rock, metal.
Az Alma umre, bude nejaky ostrejsi hatchback ci maly sportak. Samozrejme max do r. 05, nejlepe 00.
Ale chuj s tym, je to mimo tema.
Re: Odhlucnenie auta
To já motor taky slyšet chci. A okolo 5-ti tisíc a výš je to velice příjemný zvuk Mamina si zvykla
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Odhlucnenie auta
Chlapi, já vám rozumím. Ono ten motor není uplně bez kulí, slyšet pořád jde, ale teď už to není tak uřvané. Série je fakt i na Hondu uječená.
Série, i když s CVT:
https://youtu.be/rtL6MWoAIMc
Odhlučněná:
https://youtu.be/E6Jl1schl3k
The power of dreams
Série, i když s CVT:
https://youtu.be/rtL6MWoAIMc
Odhlučněná:
https://youtu.be/E6Jl1schl3k
The power of dreams
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Odhlucnenie auta
Hmmm, to rádio je tam jaxi navíc
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Odhlucnenie auta
Je Bylo to na volume 6 ze 40, myslel jsem, že bude sotva slyšet, taková slabší kulisa. No, původně byl záměr ukázat haterům z H fóra, že malá 1.5 atmo v crossoveru s výškou 160 cm i trošku jede.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Odhlucnenie auta
To já slysim i turbicko..hečPitris píše:To já motor taky slyšet chci. A okolo 5-ti tisíc a výš je to velice příjemný zvuk Mamina si zvykla
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Odhlucnenie auta
Od 5-ti tisíc vejš
To by si u TDI to turbo i viděl
To by si u TDI to turbo i viděl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Odhlucnenie auta
Dnes 500kg v kufru + 950 na voziku + 175vozik. Ja 85,spolujezdec 75.( vyjmecne). Jedina vec, ktery to bylo jedno, se nazyva motor. Sice spotreba v tahu jak Mrija, aby ne, musim vsak uznat, ze se to velice priblizovalo necemu, co ma oznaceni Aero 2.0t.
Zde tedy chválím zakladni nastaveni od DASu.
Proc to pisu - dmychadlo rovnez u urcitem rezimu,, piskalo,,. Ne silne ale tak ja ma bejt.
Nicmene, na Zamracenku to nema
Zde tedy chválím zakladni nastaveni od DASu.
Proc to pisu - dmychadlo rovnez u urcitem rezimu,, piskalo,,. Ne silne ale tak ja ma bejt.
Nicmene, na Zamracenku to nema
Re: Odhlucnenie auta
No to asi ano..reagoval jsem na ten "příjemny zvuk".Pitris píše:Od 5-ti tisíc vejš
To by si u TDI to turbo i viděl
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Odhlucnenie auta
Pedro: zamracenka je co?.myslis 751ku?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Odhlucnenie auta
to je vysoka alebo nizkaSice spotreba v tahu jak Mrija
nerozumiem slangu
aj druhi maju problemy ako vidim
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317