nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Moderátor: Colommbo
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Největší prča je,že se uživatelé a recenzenti pídí po šestém rychlostním stupni,který prý při jízdě po dálnici 130 km rychlostí chybí a motor v té chvíli točí 3900ot/min. Přitom tento motor má nejvyšší kroutící moment ve 4300ot/min a nejvyšší výkon v 6000 ot/min.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
lefort: je to omleté moudro, pravdu máš, ale pro někoho , aby to pochopil, musíš podat tímto způsobem a opakování je matka moudrosti.
Pitris: ano dá se lechtat plyn na 2000 ot, ale na trojku.
Vesměs mají umělci snahu jet na nejvyšší kvalt a nejnižší otáčky, protože všude píšou že spotřeba je tím vyšší, že čím jsou vyšší otáčky, tak se toho drží.
Pitris: ano dá se lechtat plyn na 2000 ot, ale na trojku.
Vesměs mají umělci snahu jet na nejvyšší kvalt a nejnižší otáčky, protože všude píšou že spotřeba je tím vyšší, že čím jsou vyšší otáčky, tak se toho drží.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
....a ono to sviňa není vždycky pravdaHombre píše:....že spotřeba je tím vyšší, že čím jsou vyšší otáčky, tak se toho drží.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Ale tohle chválím...!Hombre píše: ...něco pod 1/2 otáček může se jít od 2,0L výše tam to neuškodí, tam ta síla je....
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
A právě od toho, co jsem napsal se odvíjí i nárok na kvalitu oleje, jeho snášení teplot, odvádění tepla z prvních kroužků. Tam pak záleží , kolik tam rveme přes plyn paliva na konkrétní otáčky. To pak se projeví na spotřebě oleje /intervalu výměny/, paliva a zaběhnutí šálků kliky. Proto dochází právě k jevům, že někomu na jeho jízdní režim při stejném motoru vyhovuje dotyčný olej a druhému se zdá , že má pazvuky. Proto po nějaké porci km na chlup stejné motory, nejsou stejné.
Můj motor , když mu trochu zatnu, bez problému ze 3000 ot má slušný zátah, ale proč bych to dělal, podřadím, dostanu se na krouťák a od 4000 do 6000 ot je pak rachot na akceleraci při předjíždění a hlavně roztahnutí 1,5 tunového kombajnu.
Můj motor , když mu trochu zatnu, bez problému ze 3000 ot má slušný zátah, ale proč bych to dělal, podřadím, dostanu se na krouťák a od 4000 do 6000 ot je pak rachot na akceleraci při předjíždění a hlavně roztahnutí 1,5 tunového kombajnu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Podľa vyššie uvedených by som na svojej Fabii mal na diaľnici jazdiť rýchlosťou minimálne 135 až 203 km/h (na poslednom prevode), a ak by som nikdy nechcel jazdiť pod 2000 otáčok, tak vďaka automatu by som menej ako 90 km/h nemohol ísť ani v meste.Hombre píše:Benzín se má točit a jezdit v rozsahu 1/2-3/4 maximálních otáček do objemu 1,6, něco pod 1/2 otáček může se jít od 2,0L výše tam to neuškodí, tam ta síla je. A ten kdo jezdí kadla kadla pod 2000 ot, ani si nedovede představit, jaké tlaky na šálky způsobuje...
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
No a co by jsi chtěl od oturbované Babety. Tam jSou dvě možnosti , motor jezdit v rodinné pohodě , ale ty tlaky na kadla otáčky se brzy ozvou po mechanické stránce, kliky a rozvodů, nebo motor honit jak zdutou kozu a pak si o manuálové spotřebě můžeš nechat zdát.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Nemáte až tak úplně pravdu,děvčata.
Pokud pojede někdo,kdo má trochu cit a ví jak to uvnitř funguje,není problém pro motor jezdit na 2000-2500 ot,dlouhodobě. Ovšem s trochu s ohledem na hmotnost auta a jeho obsah,časování.... Zejména u starších a podle mě lepších systémů s mechanicky ovládanou klapkou. Tam se pak dá na 1/4 plynu,někdy i méně,šolichat. Nutno ovšem podřadit při nutnosti predbiehani,či pod kopcom a né drtit kliku,písty a spol. sešlápnutim do půl plynu a víc.Malý turbomotor,v né příliš těžkém autě,který je tam na podporu točáku,né na brutus zvyšování výkonu,k zahození není. Svezte se. Nejsem jejich zastánce,bez ohledu na výrobce,radši ve stejném plecháči 1,6 atm. Ale někomu to může vyhovovat. Nikoliv však aby vše mělo cca 1400kg.
Pokud pojede někdo,kdo má trochu cit a ví jak to uvnitř funguje,není problém pro motor jezdit na 2000-2500 ot,dlouhodobě. Ovšem s trochu s ohledem na hmotnost auta a jeho obsah,časování.... Zejména u starších a podle mě lepších systémů s mechanicky ovládanou klapkou. Tam se pak dá na 1/4 plynu,někdy i méně,šolichat. Nutno ovšem podřadit při nutnosti predbiehani,či pod kopcom a né drtit kliku,písty a spol. sešlápnutim do půl plynu a víc.Malý turbomotor,v né příliš těžkém autě,který je tam na podporu točáku,né na brutus zvyšování výkonu,k zahození není. Svezte se. Nejsem jejich zastánce,bez ohledu na výrobce,radši ve stejném plecháči 1,6 atm. Ale někomu to může vyhovovat. Nikoliv však aby vše mělo cca 1400kg.
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Sakryš PePe,při těch 25.000 ot/min by ten motor vyletěl z auta i s převodovkou.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Opravil jsem to skoro ihned. Nemáš tak rychle číst.
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Však se ozvi, jestli ujedeš 150tis.km abys nemusel to DSGéčko řešit...navíc předpokládám, že zde byla řeč o atmosférických motorech, ne o turbobenzínech, kde nejvyšší krouťák máš ve 2tis. otáčkách.e1H píše:Podľa vyššie uvedených by som na svojej Fabii mal na diaľnici jazdiť rýchlosťou minimálne 135 až 203 km/h (na poslednom prevode), a ak by som nikdy nechcel jazdiť pod 2000 otáčok, tak vďaka automatu by som menej ako 90 km/h nemohol ísť ani v meste.Hombre píše:Benzín se má točit a jezdit v rozsahu 1/2-3/4 maximálních otáček do objemu 1,6, něco pod 1/2 otáček může se jít od 2,0L výše tam to neuškodí, tam ta síla je. A ten kdo jezdí kadla kadla pod 2000 ot, ani si nedovede představit, jaké tlaky na šálky způsobuje...
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Říkej mi Turbo.PePe píše:Opravil jsem to skoro ihned. Nemáš tak rychle číst.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Je úplne jedno či autmosféra alebo turbo, jednoducho 1/2 a 3/4 max. otáčok je blbosť. Koľko by potom mal niekto točiť s motorom od Hondy? 3500-4000 na okreskách?
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Jo. Jet po okreskách a menších státovkách 70-90. Na trojku....
V 70 ti na rovině bez zatížení v poho za 4.,90 za 5.
Podle stálého převodu,2000-2500 ot
V 70 ti na rovině bez zatížení v poho za 4.,90 za 5.
Podle stálého převodu,2000-2500 ot
Re: nová specifikace Ford - WSS-M2C913-D
Tak já myslel,že se bavíme rozumně.Je přece rozdíl v tom,když jedu po běžné silnici s limitem 90 konstantní rychlostí,tak jedu za 5,byť mi to třeba u Roomstera 1.2 TSI moc nevonělo.V kopci pochopitelně podřadím,byť si to VTI přebere.Když budu chtít předjíždět,tak logicky podřadím,ale jsou samozřejmě lidi,kteří to prostě tahají z těchhle otáček.Po městě jedu v 50 na tempomat za 4 ,(jsem líný jako sviň) po rovince,do kopce musím šlapat na plyn sám neb můj stroj jízdu na tempomat umí až od 4.rychlostního stupně.V 70 za 4 nebo za 5 po rovince,do kopce samozřejmě za 4.Zajímavé je,že pokud jedu 70 za 4 nebo za 5 PP ukazuje totožnou spotřebu,možná na 4 malinko nižší.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW