Neutrál ??

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:... případně naopak s kopce vedle dvojité plné s vyhozeným kvaltem.
A proč bych ho nevyhodil? Když dobře vyhodíš, tak dojedeš i daleko. Samozřejmě nesmíš dílo mařit brzdami :mrgreen:Když to vyhodíš na Hřebečském tunelu směrem na Mor. Třebovou nebo pak ještě před Mohelnicí, tak to nabere dálniční rychlosti :lol: I před Přerovem od Olomouce to jde.
PS: samozřejmě tomu napomáhají i řádně přehuštěné gumy :twisted:
Naposledy upravil(a) skodovkar dne pát srp 17, 2018 15:17, celkem upraveno 1 x.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Neutrál ??

Příspěvek od Jerry3 »

Mně jde primárně o ty, kdož vyhazují v těch 75 nahoře, aby jim po celý úsek s dvojitou plnou klesala rychlost až někam pod 60 (na limitu 90). Zda mají či nemají přehuštěno, to je mi v danou chvíli úplně jedno.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

To ale není kopec, to je taková vlnka.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Neutrál ??

Příspěvek od Jerry3 »

Pokud má ta vlnka dost přes 1500 m, tak to docela nase.e.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

Že to z tebe leze jak z chlupaté deky, prosímtě formuluj přesně ... https://www.youtube.com/watch?v=DAXOJbF--4U :mrgreen:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Neutrál ??

Příspěvek od Jerry3 »

Přesně? Tak tedy: "Ty ču… zas... s vyhozeným kvaltem, měl bys vyhodit i klíče od zapalování, aby se ti zamknul při tom "plachtění" volant a byl od tebe konečně pokoj!" :twisted:
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Neutrál ??

Příspěvek od bjukemen »

Naco je dobre robit picoviny typu 3bar na pneu a vyhadzovanie kvaltu?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Neutrál ??

Příspěvek od lefort »

To by asi zajímalo víc lidí...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

bjukemen píše:Naco je dobre robit picoviny typu 3bar na pneu a vyhadzovanie kvaltu?
To první jsem už na autě měl a bylo mi to celkem jedno při mém jízdním stylu (do zimy). A co se týká kvaltů, tak vyhazuji často a rád. Když to žralo benzín do kopce, tak nevidím důvod, aby ho to žralo i cestou dolů (volnoběh je kol 2l/hod?). Nemám důvod ještě více mařit proměnu pracně nabyté potenciální energie na kinetickou.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Neutrál ??

Příspěvek od Pitris »

Když necháš kvalt, tak to z kopce nebere NIC. Na neutrál na volnoběh + - něco jo. Netvrdím že nevyřazuji, ale dost často dojíždím "na kvalt".... Na normálně / správně nafouknutých gumách :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

Nebere to nic u modernějších systémů, ale stlačuješ zbytečně vzduch. Já místo toho raději dojedu o něco dále. Možnost je ještě hodit nejvyšší kvalt, aby to zase moc nebrzdilo a nic nežralo. Nejvíce se dá vyhrát na známé trase, kde není provoz. To se pak dá jezdit i bez brzd...
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Neutrál ??

Příspěvek od Jerry3 »

Věř tomu nebo ne, ale třeba u Mondea 1,6EB je rozdíl mezi jízdou s kopce na šestku a na neutrál sotva postřehnutelný. Nemluvě o tom, že když nevyhazuji kvalt, neopotřebovávám spojku a převodovku, neztrácím čas dvojím řazením jaksi navíc, ale hlavně mohu na jednu stranu okamžitě zrychlit, na druhou stranu mám k dispozici větší podtlak pro brzdění, a celkově jedu mnohem plynuleji. Jinak řečeno, na vyhazování kvaltu dnes neshledávám ani jediné pozitivum.
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Neutrál ??

Příspěvek od torro »

Do kamene vytesat! :wink:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Neutrál ??

Příspěvek od pepoh »

bjukemen píše:Naco je dobre robit picoviny typu 3bar na pneu a vyhadzovanie kvaltu?
napr dochadzanie do prace kazdy den desiatky ci sto km, tam sa kazdy deci pocita.
ano, podvozok a posadka trpi.
vyhadzovanie kvaltu nutnost pri karburatoroch, lebo jaksi pri brzdeni motorom furt zere benzin...
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Neutrál ??

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:Věř tomu nebo ne, ale třeba u Mondea 1,6EB je rozdíl mezi jízdou s kopce na šestku a na neutrál sotva postřehnutelný.
Jestli ono to není nižší kompresí u turbomotoru :idea: Když jsem jel s 1,4TSI tak taky brzdila mizerně a možná bych tam taky nevyhazoval.
Jerry3 píše:Nemluvě o tom, že když nevyhazuji kvalt, neopotřebovávám spojku a převodovku,
Auto, které nevydrží mé zacházení si nezaslouží, abych ho řídil :lol:
Jerry3 píše: neztrácím čas dvojím řazením jaksi navíc
Já řadím moc rád, třeba mě to s věkem a kilometry taky přejde.
Jerry3 píše:ale hlavně mohu na jednu stranu okamžitě zrychlit
Zařazuji kvalt, když mi klesne rychlost na 90, kam bych měl chtít zrychlovat?
Jerry3 píše: na druhou stranu mám k dispozici větší podtlak pro brzdění
Nevím jak japonci nebo Ford, koncern brzdí pořád stejně.
Jerry3 píše:a celkově jedu mnohem plynuleji.
Nevidím jediný důvod, proč by taková jízda nemohla být plynulá ve smyslu nezdržování jiných.
Odpovědět