Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
"Co si to dovolujete? Já potřebuju projet. Nezajímá mě, že je místo neprůjezdné." mi připomíná slovenskou hlášku "Serem na povodeň, idem orať!" To je vtip, na rozdíl od západočeské reality...
P.S. torro: Myslím, že veřejnými činiteli ve smyslu zákona nejsou.
P.S. torro: Myslím, že veřejnými činiteli ve smyslu zákona nejsou.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Veřejný / neveřejný činitel ... Vidím hasiče (asi tam nejsou proto, že nemají co dělat a krátí si volnou chvíli) tak jedu tam, kam mi nasměrují.
Re: Nehody - pre výstrahu!
No, taky mě to vytočilo, kam až to dojde?
Jinak, souhlas s Colommbem. Hasiči jsou sice součástí IZS (Integrovaného záchranného systému), jsou oprávněni řídit dopravu, zastavovat vozidla, používat VRZ, ale status úřední osoby (veřejného činitele) žel Bohu nemají, ač jsou "pod jedním zákonem".
Jinak, souhlas s Colommbem. Hasiči jsou sice součástí IZS (Integrovaného záchranného systému), jsou oprávněni řídit dopravu, zastavovat vozidla, používat VRZ, ale status úřední osoby (veřejného činitele) žel Bohu nemají, ač jsou "pod jedním zákonem".
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Nehody - pre výstrahu!
OK, ale pamatuji si, že se o tom jeden čas intenzivně jednalo. Hasiči a zdravotníci. Zdravotníci neprošli, to vím, ale měl jsem za to, že hasiči ano.
V takových případech by tam měl stát policajt. To je trochu jiná autorita.
V takových případech by tam měl stát policajt. To je trochu jiná autorita.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Soused je hasič, profi i dobrovolný. Zasahoval u drsného požáru, kde byl nakonec potřeba i vrtulník "s hasicím pytlem" a sanitky postupně odvezly 11 zkolabovaných hasičů. Tam pro změnu přístupové cesty zablokovali čumilové : asi chtěli vidět ještě větší čmoud, neboť tenhle byl vidět jen na vzdálenost 65 km.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Je těžké reagovat na nějakého pána, který jde z maškarní i s proprietami, když držíš v jedné ruce mobil a sjíždíš fakbůk, v druhé jabko, telefonuješ a po očku kontroluješ rtěnku v zrcátku. Na řízení zbývají jen zápěstí, která se na volantu střídají, když je třeba kousnout do jabka.
A když pak narazí na veliký blikací cirkus, dostane amok, neboť na potvoru zrovna nemá signál a nemůže se podívat na další fotku kliky či mlhovky nové Šqody Qoqodáq.
A když pak narazí na veliký blikací cirkus, dostane amok, neboť na potvoru zrovna nemá signál a nemůže se podívat na další fotku kliky či mlhovky nové Šqody Qoqodáq.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ulička v praxi a Jarda bude mít "radost" https://youtu.be/6LdYRPYZOF0?t=441
Re: Nehody - pre výstrahu!
https://www.novinky.cz/krimi/489890-rid ... lidmi.html
(cit.) To už autobus nabíral na rychlosti. „Pracuji u záchranné služby, takže jsem si hned představila katastrofu, kterou to může skončit,“ dodala Naušová.
Skok naslepo
„Neviděla jsem dozadu, kam se řítíme, a raději jsem vyskočila ven,“ pokračovala 52letá žena.
Přiznala, že to byl skok naslepo. „Nebyl čas se rozhlížet, měla jsem prostě pocit, že musím autobus okamžitě opustit. Byl to takový pud sebezáchovy,“ vybavovala si nepříjemné chvilky. Po dopadu na silnici jí uklouzla noha.
„Bylo léto, měla jsem sandály, takže mi to v nich ujelo,“ doplnila.
Jakou rychlostí se autobus pohyboval, nedokázala Naušová odhadnout. „Pro mě už ale byla docela velká,“ řekla. (konec cit.)
(cit.) To už autobus nabíral na rychlosti. „Pracuji u záchranné služby, takže jsem si hned představila katastrofu, kterou to může skončit,“ dodala Naušová.
Skok naslepo
„Neviděla jsem dozadu, kam se řítíme, a raději jsem vyskočila ven,“ pokračovala 52letá žena.
Přiznala, že to byl skok naslepo. „Nebyl čas se rozhlížet, měla jsem prostě pocit, že musím autobus okamžitě opustit. Byl to takový pud sebezáchovy,“ vybavovala si nepříjemné chvilky. Po dopadu na silnici jí uklouzla noha.
„Bylo léto, měla jsem sandály, takže mi to v nich ujelo,“ doplnila.
Jakou rychlostí se autobus pohyboval, nedokázala Naušová odhadnout. „Pro mě už ale byla docela velká,“ řekla. (konec cit.)
Re: Nehody - pre výstrahu!
A přitom stačilo sednout za volant a šlápnout na brzdu Když řidič "zapoměl"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Včera na dálnici si to fičí i30 v levém pruhu na rychlostním limitu či ještě více a přímo do cesty jí tam vpálil polský kamion. i30 brzdila až jí blikaly zadní brzdovky. Ten polský dobytek to musel udělat naschvál, jiné vysvětlení není.
Pokračoval jsem dále s autem s bleskem ve znaku, které se podobá vksutku zázraku. Svítila kontrolka motoru, po rovince trochu línější, ale dálnice klidně 130. Přišel však dlouhý táhlý kopec a nestačil jsem se divit. V podstatě se dá říct, že auto zcela ignorovalo plynový pedál pokud nebyl zařazen 1. či 2. rychlostní stupeň i když jsem vytočil a přeřadil, tak to málem zdechlo Pěkně blbý nouzový režim
Pokračoval jsem dále s autem s bleskem ve znaku, které se podobá vksutku zázraku. Svítila kontrolka motoru, po rovince trochu línější, ale dálnice klidně 130. Přišel však dlouhý táhlý kopec a nestačil jsem se divit. V podstatě se dá říct, že auto zcela ignorovalo plynový pedál pokud nebyl zařazen 1. či 2. rychlostní stupeň i když jsem vytočil a přeřadil, tak to málem zdechlo Pěkně blbý nouzový režim
Re: Nehody - pre výstrahu!
To nebylo nouzákem ani bleskem.... Ty si v kopci překážel z jiného důvoduskodovkar píše:Pěkně blbý nouzový režim
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Když za volantem sedí vůl, tak nepomůžou ani boční airbagy, ani čelní airbagy, ani pásy, ani deformační zóny, ani ABS, ani ESP, ani 4 x 4, ani nic.... Za volantem seděl vůl A strom neuhne
https://www.novinky.cz/krimi/490094-aut ... -lide.html
https://www.novinky.cz/krimi/490094-aut ... -lide.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Že by Audi? Tam se s těmi třemi písmenky stejně jen furt přetahuješ.