Ne-přímý vstřik

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Ne-přímý vstřik

Příspěvek od BigBang »

NOVON píše:l...
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
Ani 1.5 TSI EGR nemá, zatím. Stejně jako ještě nemá nepřímej vstřik, byť sací potrubí má přípravu...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od Jerry3 »

Já už dlouho tvrdím, že budoucnost patří hned trojímu vstřikování: nepřímému, přímému a nepřímému vstřikování vody. A nutný zásobník vody bude využíván zároveň jako zdroj vody k ostřiku mezichladiče přeplňování při jízdě pod plným plynem. Jenom nesmí mrznout... :mrgreen:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od pepoh »

NOVON píše:lengy60: Pravda to bohuzel je a ani tam nemusi byt EGR! Usazeniny na sacich ventilech u primovstriku se delaji uz jen olejovymi vypary z odvetrani bloku motoru a vika ventilu.Proste je nema co oplachovat,jen vzduch tezko."Je mi líto".
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
+turbo a chladic ak tam je :?:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1739
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od kornel »

..neviem ako u iných priamovstrekov (iných producentov) ale u TSI (v prípade priamovstrekových) motorov ide zasieranie sania a sacích ventilov na vrub veľmi agresívne nastavenému vnútornému EGR.. Máme to reálne odpozorované z logovania 1.8TSI počas jazdy na príslušnom kanále diagnostiky,.. pri akých otáčkach, zaťažení, polohe akcelerátora, teplote a iné vstupy, dochádza k prekrývaniu sacích cez výfukové.. Závery sú hrozivé.. je to veľmi časté, a deje sa to bežne aj v pásme stredných a mierne vyšších otáčok.. má to vraj účel zlepšovať krútiaci moment a jeho priebeh, nielen emisie.. ťažko povedať, ale to čo sme zistili je jednoznačný drtivý vinník zasierania, a pokiaľ sa k tomu pridá aj postupné žranie oleja kvôli už mnou spomínaným failom so sprasenými stierakmi, tak ten proces zrýchľuje exponenciálne.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od Brembo »

v každom prípade na zasieranie sacej vetvy u priamovstreku aditívum do benzínu žiadny vplyv mat nebude. pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá. Dalšou alternatívou je preventívne pravidelné používanie čitiacich sprejov Wynns EGR 3 petrol a podobných.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1739
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od kornel »

Brembo píše:pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá.
..práve posledná generácia motorov 1.8 a 2.0TSI niektorých výkonových verzií, majú dvojité vstrekovanie (MPi + FSi).. ale napr. 2.0TSI 180kw v Octavia RS a Golf GTI Performance je len priamy vstrek hoci je to tiež nová generácia týchto motorov.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od BigBang »

1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od lengy60 »

U 1.2 e-THP je přítomen pan Atkinson,který má eliminovat úsady na vnější straně sacích ventilů.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od Jerry3 »

BigBang píše:A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
Mně to naopak připadá logické.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od Libor »

BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji? :roll:
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od lengy60 »

Libor píše:
BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji? :roll:
Nejspíš podle toho,jak s tím dotyčný bude jezdit.Pokud to bude šudlat,tak MPI ve výkonu pak přímovstřik. :idea:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ne-přímý vstřik

Příspěvek od Libor »

Sám jsis odpověděl... Čili 95% řidičů v naprosté většině v MPI režimu. Kdo to drží od nastartování stále pod zátěží? Těch 5%, možná.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Odpovědět